Ottaisitko korona tartunnan jos saisit 10000 euroa.
Kommentit (32)
tosta vaan.. kun koko tauti ei ole olemassa. Ihan kuin 18 merkkiä voisi toimia edes tautina. tsiisus tuota sivistyksen puutetta! vaatii hieman enemmän tietää että nuo löytyvät ihmisten geenistöstä muutenkin "roskageenien" joukosta ihan kaikilla pienenä osana jotain muuta.
Eihän virusohjelmaakaan voi kirjottaa 18 nollalla ja ykkösellä.
Vierailija kirjoitti:
tosta vaan.. kun koko tauti ei ole olemassa. Ihan kuin 18 merkkiä voisi toimia edes tautina. tsiisus tuota sivistyksen puutetta! vaatii hieman enemmän tietää että nuo löytyvät ihmisten geenistöstä muutenkin "roskageenien" joukosta ihan kaikilla pienenä osana jotain muuta.
Eihän virusohjelmaakaan voi kirjottaa 18 nollalla ja ykkösellä.
Mitä sä sönkötät? Löysää vähän foliohattua.
En todellakaan riskeeraisi itseäni moisen pikkusumman vuoksi.
En koska minulla on veren hyytymishäiriö ja vakava koronatauti aiheuttaa veritulppia. Mun säkällä saisin pahan koronan ja kuolisin veritulppaan.
En ottaisi vaikka lisäisit lukuun yhden nollan perään.
Ottaisin riskin, köyhänä olisi pakko. Olen nuori niin varmaan selviäisin vähemmillä haitoilla.
Toki, hyvä korvaus parista päivästä.
En missään nimessä. Joutuisin sairaalahoitoon, luultavasti tehohoitoonkin ja saattaisin kuollakin. Mun viidesluokkalaiset lapset jäisivät äidittömiksi, en usko että kymppitonni sitä korvaisi.
En ottaisi riskiä tolla summalla. Ei voi tietää seurauksia. Yksi nolla lisää niin joutuisi jo vakavasti harkitsemaan.
Hankala ottaa sellaista mitä ei ole olemassa, sulla ei ole niitä €€€ ja korona on huijaus.
Ottaisin luultavasti jos kyseessä olisi jonkinlainen testiolosuhde eli tietäisin että minua pidetään 100% eristyksessä koko sen ajan kun olen tartuttava eli en voisi tartuttaa tautia muihin.
Olen sairastanut jo koronan viime keväänä. Oli todella ikävä tauti kaikenkaikkiaan ja olin kipeä 3 viikkoa. Senkin jälkeen meni kuukausi ennen kuin oli oikeasti terve olo ja kokonaisuudessaan meni 3kk ennen kuin viimeisimmätkin oireet hävisivät (sairastuin huhtikuun toisella viikolla, tauti kesti toukokuun alkuun, toukokuu meni hissunkissun ollessa kun esim. korttelin ympäri käveleminen veti sipiksi, elokuun puolen välin paikkeilla oli täysin terve olo vaikka jo kesäkuun alkupuolelta oli selkeästi jo normaalimpi olo).
Mutta 10000e:lla olisin ehkä kyllä valmis kokemaan tuon taudin uudelleen kun tiedän ettei kuitenkaan mitään äärimmäisen vakavia hengitystieoireita tullut. Toki tiedostan että toisella kerralla tauti ei välttämättä ole aivan samanlainen oireiltaan kuin ensimmäisellä kerralla.
Ilman muuta. Tuo on keskituloisen 4 kuukauddn nettopalkka ja korona olisi todennäköisesti itsellä flunssan tasoinen.
En olin kaksi kuukautta hiirveän sairas, oli yskää, pahoinvointia, oksentelua, vilunvärinöitä hampaat kalisi vaikka olisiollut viisi peittoa päällä, tärinät tuli ja kesti ja meni. Yskä oli kuivaa ja riipivää tuntui että keuhkot kääntyy ympäri, sitten tuli korkea kuume, lihaskipuja ja tauti ohi.
Kaksi elämäin pahinta kuukautta, vaikka josksus ollut A-virusta ja korkea kuume mutta tauti oli lusittu viikossa.
Arr kirjoitti:
En olin kaksi kuukautta hiirveän sairas, oli yskää, pahoinvointia, oksentelua, vilunvärinöitä hampaat kalisi vaikka olisiollut viisi peittoa päällä, tärinät tuli ja kesti ja meni. Yskä oli kuivaa ja riipivää tuntui että keuhkot kääntyy ympäri, sitten tuli korkea kuume, lihaskipuja ja tauti ohi.
Kaksi elämäin pahinta kuukautta, vaikka josksus ollut A-virusta ja korkea kuume mutta tauti oli lusittu viikossa.
Kuulostaa aivan hirveältä, mutta ottaisin tämän 10000 euroa vastaan. En tule koskaan olemaan niin hyvässä työssä että voisin tienata noin hyvin kahdessa kuukaudessa.
Arvostan omaa terveyttäni siinä määrin, että ei tulisi kauppoja vielä miljoonastakaan!
En ottaisi vapaa-ehtoisesti edes miljoonasta. Mitä hyötyä niistä rahoista olisi jos en selviäisi? Kymppi on taskurahaa mulle.
Vaikka joutuisi olemaan kuukauden sairaslomalla, on tuo silti 4-5 kuukauden bruttopalkka eli kyllä ottaisin.
Ottaisin.