Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko korona tartunnan jos saisit 10000 euroa.

Vierailija
09.02.2021 |

Itse ottaisin sillä rahalla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin..olen sairastanut sen jo ja aika inha oli kun kesti 2kk oireet, mutta jos niillä selviäisin niin 10000e tulis kyllä tarpeeseen😅

Vierailija
22/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aivan sama mikä olisi summa.

Luultavasti kuolisin tai ainakin vammautuisin pahasti.

Ei kenenkään kannata riskeerata omaa terveyttään. Sen arvon ymmärtää vasta kun sen menettää.

Ottakaa rokotus, kun sitä teille tarjotaan ja suojatkaa itsenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ottaisi. Terveys on rahassa ihan mittaamattoman arvokas eikä kukaan voi taata, ettei juuri minulle osuisi jokin ikävä terveysvaikutus. Moni saa koronasta ihan pitkäaikaissairauden ja elinvaurioita, vaikka ei teholle tai edes sairaalahoitoon joutuisikaan.

Vierailija
24/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo liikakin rahaa enkä hyötyisi koronasta kuinkaan. Se ei välttämät ies tarttuisi, kuten ei moni mukaan tauti joihin varmaan päivin törmäilen. Koskaan en  tiiä mitä pöpöjä leijuu ilmassa. Immuniteettini nekin kaikki hyökkäykset tietämättäni estää

Vierailija
25/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään kannata riskeerata omaa terveyttään. Sen arvon ymmärtää vasta kun sen menettää.

Suojaan itseni rokotteelta ja pidän turvavälin piikkiin. Rokotteidenvastustuskyvyssäni ei ole parantelemista

Vierailija
26/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen vaikka ilmaiseksi. Nyt on hyvä hetki sairastaa, kun kaikki harrastukset ja muut on tauolla. Ja koska en voi tehdä etätöitä, ilmainen loma veronmaksajien piikkiin kelpaisi oikein hyvin. Olen siis perusterve nuori aikuinen, joten korona on mulle n. 99% todennäköisyydellä pelkkä pikku flunssa. 

Vierailija
27/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuhannesta eurosta.

Vierailija
28/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset riskeeraavat oman terveytensä lähes joka päivä! Ja paljon pienempien summien takia. 

Itse ottaisin ehdottomasti mutta olenkin nuori ja köyhä. Jos olisin 50-60+ ja varakas niin en ottaisi. 

Vierailija
29/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppitonni ei oikeastaan hyödyttäisi minua, koska olen tällä hetkellä työtön ja saan toimeentulotukea. Jos saisin niin ison summan, että voisin ostaa sijoitusasunnon, se olisi eri juttu.

Vierailija
30/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonni ei oikeastaan hyödyttäisi minua, koska olen tällä hetkellä työtön ja saan toimeentulotukea. Jos saisin niin ison summan, että voisin ostaa sijoitusasunnon, se olisi eri juttu.

Miten niin? Jos saisit yhtäkkiä kymppitonnin, voisit käyttää suurimman osan vaikka matkusteluun tai muuhun kivaan. Jättäisit vaan tilillesi muutaman kuukauden tt-tukea vastaavan summan, jolla eläisit muutaman seuraavan kuukauden. Sen jälkeen saisit taas tt-tukea niin kuin ennenkin. 

Vierailija
31/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, ei ole pikkurahasta puutetta. Kymppitonnin voin nostaa osin pankkitililtä, osin myisin vähän osakkeita.

Vierailija
32/32 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kohtaan, kun on rahantarvetta, ottaisin. Kahdella tutulla ollut, samanikäisiä ja aika lailla samankuntoisia kuin minä, toisella oli lähes oireeton ja toinen oli viikon kuumeessa ja meni hyvin voimattomaksi, mutta tokeni sen jälkeen hyvin. Todennäköisyyslaskennalla, ottaisin riskin kun se ei olisi kovin suuri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme