Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankin korttipelleily

Vierailija
09.02.2021 |

Voi hemmetti! HOK muutti aikoinaan bonuskäytäntöä niin, että pelkkä bonuskortti ei ollut mahdollinen vaan bonukset meni s-pankin tilille. Tasan mihinkään en ole tiliä tarvinnut, mutta koska bonuskortilla saa satunnaisesti alennuksia, olen sen pitänyt.

Nyt tuli ilmoitus, että ko. korttityyppi muuttuu maksulliseksi (3€ kuussa). Kortin voi muuttaa, mutta se pitää tehdä asiakaspalvelupisteissä tai puhelimitse. Lähin asiakaspalvelupiste on toisella puolella kaupunkia ja puhelinpalvelu on niin ruuhkainen, että sinne ei pääse edes jonoon. Ihan vähän olis muutakin tekemistä.

Eipä tarvi käyttää S-ryhmän palveluja jatkossa. Mitenhän meni niinkuin omasta mielestään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai netissä olisit samassa ajassa kuin aloituksen kirjoitit saanut kortin vaihdettua.

Vierailija
2/7 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisbonuskorttia ei tarvitse vaihtaa. Vain se debit-kortti. Jos kortissasi lukee -käteinen-, niin ei muutu maksulliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa voi menetellä omien etukorttiensa ja etujensa kanssa aivan niinkuin haluaa.

Ottihan Lidlkin käyttöön jonkin mobiliilietu jutun, jos jotkut iäkkäät ja muut eivät ymmärrä paskaakaan eiväkä näen ollen pysyty sitä hyödyntämään.

Vierailija
4/7 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaihtaa netissä jos on mitään käryä siitä missä S-pankin pankkitunnukset ovat. Minulle koko tili tuli pakotettuna enkä ole käyttänyt sitä mihinkään. Tilin tunnukset ovat jossain vuosien takaisessa mapissa. Kortissa lukee debit, joten pakko vaihtaa - sain siitä myös kirjeen S-pankilta (luonnollisesti ensin vain ruotsiksi....)

Vierailija
5/7 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ulisee, kun saa ilmaista rahaa :D

Vierailija
6/7 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa voi menetellä omien etukorttiensa ja etujensa kanssa aivan niinkuin haluaa.

Ottihan Lidlkin käyttöön jonkin mobiliilietu jutun, jos jotkut iäkkäät ja muut eivät ymmärrä paskaakaan eiväkä näen ollen pysyty sitä hyödyntämään.

Kyllä, niin voivat. Samoin minä voin valita, käytänkö jatkossa ko. kaupan palveluita. Tämä tapaus eroaa Lidlin käytännöstä siinä, että en jää jotain etua vaille, vaan joudun maksamaan 3€/kk jos en itse näe varsin suurta vaivaa kortin vaihtamiseksi.

Vierailija
7/7 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä just eilen vaihdettiin. Oliko suuri vaiva. Ei tosiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme