Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sinulle joka availet purnukoita kaupassa

08.02.2021 |

Ostan harvoin itselleni mitään erikoista kalliimpaa.

Ostin nyt vihdoin haluamani kasvomaskiputkilon vaikka yleensä en raaski moisia hankkia.
Olipa todella mukava huomata kotona juuri ennen kun se pitäisi laittaa naamaan, että putkilon suulla on kuivunutta maskia 😫

En vaan pysty laittamaan sitä naamaani.

Voitteko ystävällisesti jättää kosmetiikkatuotteet avaamatta kaupassa. Avattu tuote saisi ehdottomasti olla ostopäätös.

Kiitos sulle joka onnistuit pilaamaan mun hemmotteluhetken.

Ketuttaa niin ettei veri kierrä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tämä korona-aika on muuttanut mielikuvia sanasta kasvomaski tai pelkkä maski. Meni hetki ennen kuin tajusin, että aloittaja puhuu sellaisesta naamiosta jota levitetään naamalle ja annetaan kuivua. Ihmettelinkin että miksi suojamaski on jossain putkilossa ja miten se on voinut kuivua putkilon suulle 😂

Mäkin mietin kovasti, miten ihmeessä putkilon suulla voi olla kuivunutta MASKIA...

Vierailija
22/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa kunnon ketsuppi- ja suolapurkkikälliä on näköjään opittu soveltamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? kysyy keltanokka.

Vierailija
24/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kiittää?

Jos on tiukka purkin kansi, onhan se mukava, että joku höllentänyt valmiiksi.

Vierailija
25/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvomaski? Eikö se ole kasvonaamio. Kasvomaski taas se, millä suojaudutaan viruksilta ja muilta bakteereilta.

Jep. Kun laittaa googleenkin hakusanaksi kasvomaski, niin ne tulokset on nimenomaan hengityssuojaimia. Kasvonaamio -hakusanalla tulee niitä, mistä aloittaja puhuu.

Vierailija
26/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen täytyy testailla jotain kasvonaamioitakin :o Asia erikseen jotkin hajusteet ja sellaiset, mutta ettäkasvonaamioita...

Vierailija
27/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse availin ennen purnukoita (en ruokaa), esim. haistaakseni huuhteluainetta, kun ei rehellisesti sanottuna tullut mieleenkään, että se olisi mikään ongelma. Lopetin sen kylläkin vuosia sitten, kun minua sivistettiin, että se on hygieniariski. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että testerit pitäisi olla myös esim juuri pesuaineissa yms. joissa on tuoksua.

Nythän ei ole koronan takia testereitä edes kosmetiikassa, ja olipa ärsyttävää ostaa uutta ripsiväriä, kun ei pystynyt tarkistaa minkälainen harja ripsarissa on.

Googlaa ripsarin nimi, niin löydät kuvan harjastakin. Yleensä kyllä tuotteen vieressä on vielä erikseen kuva harjastakin.

Vierailija
28/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sulla on kuitti? Menet vaihtamaan tuotteen avaamattomaan.

Vierailija
29/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen täytyy testailla jotain kasvonaamioitakin :o Asia erikseen jotkin hajusteet ja sellaiset, mutta ettäkasvonaamioita...

Ehkä joku on yrittänyt haistaa minkä tuoksuista se on. Itse ainakin teen niin mutta varon ettei tuotetta tursua ulos.

Vierailija
30/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, millainen toope pitää olla, että luulee olevan OK aukoa huuhteluainepulloja tai YHTÄÄN MITÄÄN tuotteita kaupassa.

Huuhteluaineissa on aika oleellista miltä ne tuoksuu. Ei minua ainakaan haittaa, jos joku on haistanut juuri sitä huuhteluainetta, jonka ostan. Ei sitä sentään silmiin tai suuhun laiteta. En siis näe mitään vikaa, että pesuaineita ja vastaavia haistetaan. Jos olisi olemassa kaikista tuotteista testerit, niin miten olettaisitte ihmisten laittavan ne takaisin siihen samalle paikalle? Ihan varmasti ne eksyisi muualle ja siitä taas kukaan ei hyötyisi mitään.

Vierailija
31/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei dödöissä ole testeriä, suututtaa huomata ostaneensa jonkin pahanhajuisen! Siksi yleensä avaan ja nuuhkaisen vähän.

Vierailija
32/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin taiteilijatarvikekaupassa, kun aasiakas availi ja puristeli jotain öljyvärituubeja. Hän sotki myös vaatetustaan, ja siksi vaati myyjältä pesulalaskun maksamista.

Vierailija
33/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? kysyy keltanokka.

Höllätään korkkia niin että se juuri ja juuri pysyy kiinni, ja sitten nauretaan kun koko sisältö hölähtää lautaselle.

Vierailija
34/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna-inspector kirjoitti:

Munat tarkastan aina että ovat ehjiä, miksi maksaa hajonneista munista. Joku äijä oli kuulemma availlut kymmeniä munakennorasioita ilmeisesti etsien rasiaa jossa on suurimmat munat, tuo on tuomittavaa.

Pienimunaisen epätoivoa.

Vierailija
35/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse availin ennen purnukoita (en ruokaa), esim. haistaakseni huuhteluainetta, kun ei rehellisesti sanottuna tullut mieleenkään, että se olisi mikään ongelma. Lopetin sen kylläkin vuosia sitten, kun minua sivistettiin, että se on hygieniariski. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että testerit pitäisi olla myös esim juuri pesuaineissa yms. joissa on tuoksua.

Nythän ei ole koronan takia testereitä edes kosmetiikassa, ja olipa ärsyttävää ostaa uutta ripsiväriä, kun ei pystynyt tarkistaa minkälainen harja ripsarissa on.

Niin, ei pitäisi olla. Mutta on. Esim. huulipunissa, Citymarketissa. Mielestäni vastuutonta.

36/36 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvomaski? Eikö se ole kasvonaamio. Kasvomaski taas se, millä suojaudutaan viruksilta ja muilta bakteereilta.

Jep. Kun laittaa googleenkin hakusanaksi kasvomaski, niin ne tulokset on nimenomaan hengityssuojaimia. Kasvonaamio -hakusanalla tulee niitä, mistä aloittaja puhuu.

Olisko tässä nyt saivartelun makua.

Tottakai tällä hetkellä googlatuimmat maskit ovat juurikin näitä hengityssuojaimia.

Face mask lukee kyllä englanniksikin kasvonaamioissa.

Ennen koronaa kukaan ei olis edes ajatellut muuta kun sitä naamaan levitettävää maskia.