Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin Alastonsuomea

Vierailija
08.02.2021 |

Lähetin muutaman täysosuman miehelle iltavuoroon.
Oli pakko vähän tumputtaa itseäänkin. Ei toki loppuun asti.
Nyt olen kostea ja himokas.
N48

Kommentit (267)

Vierailija
241/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää että anonyymillä nettifoorumilla kirjoitettu teksti voi mennä jollakin väärään kurkkuun. Jokainen tottakai tekee niinkuin itse parhaaksi näkee ja miten suhteen säännöt on sovittu. Huomautanpahan vain että ei ole mitään takeita siitä että ap on ylipäätään nainen, niin ei pitäisi ottaa kaikkea ihan niin vakavasti(itse toki vakaasti uskon että ap on varttunut isorintainen nainen, ainakin minun mielikuvissani).

Toisekseen tämmöisistä kiihottavista interaktiivisista tarinoista voi oikein käsiteltyinä tulla aivan uskomaton sexdrive päälle. Esimerkkinä minä ja vaimoni, jolle eilen illalla ojensin puhelimeni jossa oli avattuna tämä keskustelu, ja käynnissä juuri kiihkein naisten välinen. Vaimolla alkoi punottaa posket välittömästi, joten totesin hänelle että lue aivan rauhassa ja nauti. Riisuin hänen pikkuhousut ja aloin nuolla. Vaimoni luki välillä tarinaa ääneen ja lisäili omia pätkiään mielestään tyhjiin väleihin. Hän tuli kolmesti pelkästään noiden mielikuvien avulla kielelleni. Joten jos tämmöisen mielikuvitusleikin onnistuu sitomaan parisuhteen dynamiikkaan, on vain taivas rajana.

Haalarihemmo

Tuo onkin hienoa miten teillä yhdessä tuo homma sujuu ja miten ihanasti hoitelette toisianne huolella ja lämmöllä. Ja kuten sanoit, se on teidän yhteinen mauste. Omalla kohdallani ex miehen kanssa se oli kaikkea muuta kuin yhteinen kiva tai lisä mauste. Se oli miehelleni vakava ongelma ja salaisuus joka johti lopulta eroon. Joten se, ettei nettiseksi muiden kanssa koskaan satuta ketään tai ole keneltäkään pois ei pidä paikkaansa.

Se joka oli erimieltä kerran.

Vierailija
242/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää että anonyymillä nettifoorumilla kirjoitettu teksti voi mennä jollakin väärään kurkkuun. Jokainen tottakai tekee niinkuin itse parhaaksi näkee ja miten suhteen säännöt on sovittu. Huomautanpahan vain että ei ole mitään takeita siitä että ap on ylipäätään nainen, niin ei pitäisi ottaa kaikkea ihan niin vakavasti(itse toki vakaasti uskon että ap on varttunut isorintainen nainen, ainakin minun mielikuvissani).

Toisekseen tämmöisistä kiihottavista interaktiivisista tarinoista voi oikein käsiteltyinä tulla aivan uskomaton sexdrive päälle. Esimerkkinä minä ja vaimoni, jolle eilen illalla ojensin puhelimeni jossa oli avattuna tämä keskustelu, ja käynnissä juuri kiihkein naisten välinen. Vaimolla alkoi punottaa posket välittömästi, joten totesin hänelle että lue aivan rauhassa ja nauti. Riisuin hänen pikkuhousut ja aloin nuolla. Vaimoni luki välillä tarinaa ääneen ja lisäili omia pätkiään mielestään tyhjiin väleihin. Hän tuli kolmesti pelkästään noiden mielikuvien avulla kielelleni. Joten jos tämmöisen mielikuvitusleikin onnistuu sitomaan parisuhteen dynamiikkaan, on vain taivas rajana.

Haalarihemmo

Juuri näin. Tämä on tarkoitukseni. Ja olet minun suhteeni oikeassa, vaikken pidäkään itseäni ns. varttuneena. Olen aika nuorekas ja tarvittaessa ihan rock. Moni ei usko ikääni. En ole tantta vaan 165cm/ 66 kg.

Eilinen tyttöily oli jännittävä kokeilu, johon minulla olisi tosielämässä jopa lupa. Sitä tuskin tulee tapahtumaan, mutta virtuaalina juttu oli täyttä rautaa!

Kiva että sinä ja vaimosi nautitte. Paras uutinen tänään!

Kun tämä nyt niin paljon närästää joitakuita, niin jätetään juttu tähän ja jatketaan joskus toiste. En ole missään chatissa, mutta voisin liittyä vaikka tulevana keväänä, kun saan enemmän aikaa sellaiseen.

Jos joku vielä lukee ketjun ja kiihottuu siitä, voinee kertoa siitä täällä. Eikö?

Iloa ja himoa elämään. Ei se ole niin vakavaa. 🔥🔥🔥💗💦💦

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haalarihemmo

Juuri näin. Tämä on tarkoitukseni. Ja olet minun suhteeni oikeassa, vaikken pidäkään itseäni ns. varttuneena. Olen aika nuorekas ja tarvittaessa ihan rock. Moni ei usko ikääni. En ole tantta vaan 165cm/ 66 kg.

Eilinen tyttöily oli jännittävä kokeilu, johon minulla olisi tosielämässä jopa lupa. Sitä tuskin tulee tapahtumaan, mutta virtuaalina juttu oli täyttä rautaa!

Kiva että sinä ja vaimosi nautitte. Paras uutinen tänään!

Kun tämä nyt niin paljon närästää joitakuita, niin jätetään juttu tähän ja jatketaan joskus toiste. En ole missään chatissa, mutta voisin liittyä vaikka tulevana keväänä, kun saan enemmän aikaa sellaiseen.

Jos joku vielä lukee ketjun ja kiihottuu siitä, voinee kertoa siitä täällä. Eikö?

Iloa ja himoa elämään. Ei se ole niin vakavaa. 🔥🔥🔥💗💦💦

Ap

Kiitos ap näistä hetkistä..kuulemisiin. Ja nyt te mielennepahoittajat voitte siirtyä toisiin osioihin, täällä ei tapahdu enää mitään.

Vierailija
244/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä itselläni nousi melkoinen erektio kun tätä tekstiä lukee, että kiitos paljon. m25

Vierailija
245/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä itselläni nousi melkoinen erektio kun tätä tekstiä lukee, että kiitos paljon. m25

Kiitos itsellesi, hyviä lukuhetkiä. Ap

Vierailija
246/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kysyntää olisi tällaiselle , mutta kun se ei kaikille passaa . Edes näinä rankkoina aikoina

Vierailija
247/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vapaa mies, ja kärsin riskiryhmäläisenä koronan aiheuttamasta sosiaalisesta eristyksestä. Tämä ketju on auttanut purkamaan pahinta yksinäisyyden tunnetta kun saa edes jotain interaktiivisuutta mielikuvissa sen kauneimman harjoittamiseen, iso kiitos siitä. Ja sanonpa vielä senkin että kyllähän se hyväilee itsetuntoa kun tietää että on saanut jossain jonkun pimpin kostumaan, kohentaa mielialaa kummasti 😁

M33

Vierailija
248/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä Haalarihemmo voisit kirjoittaa oman ketjun eilisestä?

Siihen tyytyisi moralistitkin.

Vierailija
249/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vapaa mies, ja kärsin riskiryhmäläisenä koronan aiheuttamasta sosiaalisesta eristyksestä. Tämä ketju on auttanut purkamaan pahinta yksinäisyyden tunnetta kun saa edes jotain interaktiivisuutta mielikuvissa sen kauneimman harjoittamiseen, iso kiitos siitä. Ja sanonpa vielä senkin että kyllähän se hyväilee itsetuntoa kun tietää että on saanut jossain jonkun pimpin kostumaan, kohentaa mielialaa kummasti 😁

M33

💗💗💗💋. Toivottavasti hyväilin hyvin. Ap

Vierailija
250/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Sähän kostutit ainakin 3!

Vierailija
251/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Erittäin hyvin. Muutaman edellisen päivän aikana olen saanut näistä mielikuvista semmoisia orkkuja että muistakkaan milloin viimeksi. Olo on suorastaan tyydyttynyt, mutta nälkä tuppaa kasvamaan syödessä, tälläkin hetkellä muna nykii lahkeessa ja kerjää huomiota.

Ja mukava kuulla että ketjun muutkin naiset ovat osansa saaneet allekirjoittaneen kiimanhuurussa rävelletystä tekstistä, teidän leidien nautinto on myös minun nautintoni 😄

M33

Vierailija
252/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Erittäin hyvin. Muutaman edellisen päivän aikana olen saanut näistä mielikuvista semmoisia orkkuja että muistakkaan milloin viimeksi. Olo on suorastaan tyydyttynyt, mutta nälkä tuppaa kasvamaan syödessä, tälläkin hetkellä muna nykii lahkeessa ja kerjää huomiota.

Ja mukava kuulla että ketjun muutkin naiset ovat osansa saaneet allekirjoittaneen kiimanhuurussa rävelletystä tekstistä, teidän leidien nautinto on myös minun nautintoni 😄

M33

Jatketaan nauttimista, me kaikki sun mielessä.

Tiedän että siellä on tungosta, kun olo sen kuin virittyy. Kaikesta huolimatta.

Vierailija
253/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä vaan nuokin kaksi miestä jotka vaimonsa lemppaisivat pihalle jos olisi ap:n kaltaisia...niin lukevat vaimoiltaan salaa näitä tarinoita. Eikä sitten vaimolle sallita vastaavaa. Ei mee mun järkeen

Vierailija
254/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä vaan nuokin kaksi miestä jotka vaimonsa lemppaisivat pihalle jos olisi ap:n kaltaisia...niin lukevat vaimoiltaan salaa näitä tarinoita. Eikä sitten vaimolle sallita vastaavaa. Ei mee mun järkeen

Eipä taida sun järkeen paljon muutakaan mennä?

Vierailija
255/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä vaimoilta ?

Vierailija
256/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei M33, löysin viime syksyisen juttuni. Voin jossain vaiheessa kirjoittaa siitä uuden ja parannellun version. Katsotaan jos tänään pystyisi.

Teen siitä oman ketjun.

Ap.

Vierailija
257/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei M33, löysin viime syksyisen juttuni. Voin jossain vaiheessa kirjoittaa siitä uuden ja parannellun version. Katsotaan jos tänään pystyisi.

Teen siitä oman ketjun.

Ap.

Mahtavaa 👍👍😁

M33

Vierailija
258/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten otan tekopillun ja teen sille saman kuin eilen täällä... mies saa katsella, tyydyttää itseään kädellä ja nussia sekä "vierasta" että minua.

Vierailija
259/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja, mikä keskustelu! 😍 Kun kohta laitan kauppareissun ajaksi kuulat sisälleni, veikkaan ettei liukkaria juuri tarvita. Mun kuuma, treenin entisestään tiukentama pillu on niiiiin märkä ja peukalon pään kokoinen klitta huutaa kosketusta. Ja illalla mies saa tuta tämän keskustelun vaikutukset...

N40

Vierailija
260/267 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hyvän kiertää N40!

Minäkin olen jälleen lueskellut tätä ketjua edestakaisin ja saanut lietsottua itseni tunnelmaan. Vaimokin on laittanut koko päivän viestiä siitä kuinka eilisilta oli ihana. Ajattelin tänään lisätä kierroksia. Suunnittelin seuraavaa; lämmitän saunan, ja tilkka hyvää viiniä rentoutuksen aloittamiseen. Roudasin jo pyyhkeitä saunaan pehmikkeiksi, ja kaivoin hierontaöljyn esiin. Vaimo saa loikoa ja nauttia lämmöstä ja pitkästä hieronnasta, joka käsittää koko vartalon läpi käynnin. Saunan jälkeen vien hänet makuuhuoneeseen, jossa sidon häneltä silmät. Aion lukea hänelle erään löytämäni seksinovellin, samalla hyväillen häntä sormin, suulla, ja erilaisilla leluilla. Kun novelli on luettu, aion pitää siteen edelleen hänen silmillään ja hän saa kuvitella tilalleni kenet haluaa ja ohjata minua ottamaan hänet kuten tahtoo. Luulisin että hän kehrää illalla tyytyväisenä, itse ainakin olen innostuksesta jäykkänä. Olen jo viestein vihjaillut tulevasta ja viritellyt tunnelmaa, mutta varonut paljastamasta suunnitelmaani. Viimeisimmässä viestissään hän sanoi olevansa aivan valmis mihin tahansa kunhan lopulta saa minut sisäänsä. Kulkis vaan tuo aika nopeammin.

Haalarihemmo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi