Katselin Alastonsuomea
Lähetin muutaman täysosuman miehelle iltavuoroon.
Oli pakko vähän tumputtaa itseäänkin. Ei toki loppuun asti.
Nyt olen kostea ja himokas.
N48
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi anteeks kamalasti tää tauko, ihan hirveä oli tehä töitä tuollaisessa mielentilassa, onneksi on maski niin ei muut nää miten posket hehkuu. Mutta joko sun kiihko kerkes laantua vai teenkö sulle vielä jotain kivaa. Huoh! Tuota sun tekstinkäsittelytaitoa
Ei mitään, pidin breikin. Kävin suihkussa, ja nyt olen oikeasti alasti.
Mä olen ollut monta kertaa orgasmin partaalla. Ensin epäilytti, kunnes pääsin vauhtiin. Ihme!
Koska pääset kotiin, jatketaanko sitten? Mä tahtoisin samanaikaisen nautinnon.
M33 on ollut niin hyvin hengessä mukana, että otetaanko hänetkin huomioon?Otetaan vaan mutta ensi mä haluun hoitaa vielä sua
Käyppäs nyt suihkunraikkaana siihen sängylle selälleen
No niin levitetäänpä vähä sun jalkoja..oiii! Eihän täältä ole turvotus laskenu mihinkään ja pillumehut valuu yli äyräiden, tuolle täytyy kyllä tehdä jotain
Levitä ne mehut...ja tee mun klitoris hulluksi.
Annan ekaks suukon sun ihanille häpyhuulille, nuolen pehmeällä kielellä niitä koko pituudelta, nyt pyöräytän kieltä sun klitan päällä, no mutta sehän on kova kun miehen kalu
Kyllä, ja yhtä herkkä. Kun kosket siihen, se sykähtää niin että näet sen.
Joo niin näenkin, imen sitä hellästi niinkuin sun ihania nännejäkin
Imen ja imen, se vaan kasvaa, käyn välillä kielellä sun häpyhuulilla ja työnnän kielen niin syvälle pilluusi kun yletän, koukistan kielenkärkeä..oho! Taitaa osua g-pisteeseen kun alat noin kiemurtelemaan ja totta tosiaan sain tehtyä sulle näköjään tosi voimakkaan orkun, sinähän tempoilet ihan hurjasti..olipa ihana tehdä sulle hyvää
Mulla on housut varmaan läpi asti märät, apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi anteeks kamalasti tää tauko, ihan hirveä oli tehä töitä tuollaisessa mielentilassa, onneksi on maski niin ei muut nää miten posket hehkuu. Mutta joko sun kiihko kerkes laantua vai teenkö sulle vielä jotain kivaa. Huoh! Tuota sun tekstinkäsittelytaitoa
Ei mitään, pidin breikin. Kävin suihkussa, ja nyt olen oikeasti alasti.
Mä olen ollut monta kertaa orgasmin partaalla. Ensin epäilytti, kunnes pääsin vauhtiin. Ihme!
Koska pääset kotiin, jatketaanko sitten? Mä tahtoisin samanaikaisen nautinnon.
M33 on ollut niin hyvin hengessä mukana, että otetaanko hänetkin huomioon?Otetaan vaan mutta ensi mä haluun hoitaa vielä sua
Käyppäs nyt suihkunraikkaana siihen sängylle selälleen
No niin levitetäänpä vähä sun jalkoja..oiii! Eihän täältä ole turvotus laskenu mihinkään ja pillumehut valuu yli äyräiden, tuolle täytyy kyllä tehdä jotain
Levitä ne mehut...ja tee mun klitoris hulluksi.
Annan ekaks suukon sun ihanille häpyhuulille, nuolen pehmeällä kielellä niitä koko pituudelta, nyt pyöräytän kieltä sun klitan päällä, no mutta sehän on kova kun miehen kalu
Kyllä, ja yhtä herkkä. Kun kosket siihen, se sykähtää niin että näet sen.
Joo niin näenkin, imen sitä hellästi niinkuin sun ihania nännejäkin
Imen ja imen, se vaan kasvaa, käyn välillä kielellä sun häpyhuulilla ja työnnän kielen niin syvälle pilluusi kun yletän, koukistan kielenkärkeä..oho! Taitaa osua g-pisteeseen kun alat noin kiemurtelemaan ja totta tosiaan sain tehtyä sulle näköjään tosi voimakkaan orkun, sinähän tempoilet ihan hurjasti..olipa ihana tehdä sulle hyvää
Mä vedän sut mun päälle ja painan sun lantion omaani vasten, hieron pilluja vastakkain, käännän sut mun alle, me ollaan niin niin niin märkiä, meidän kovina seisovat klitat hieroo toinen toistaan, mä puren sun kaulaa, nuolen sitä, suutelen sua kun me saadaan saadaan saadaan uusi, ihana, loppumaton orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Tulitko?
AAAAHHHH!!! Tulin, oijjoiiiii ku mä sykin
Niin mäkin...
Kiitos sinulle. Oli ihana kiihottaa sinua ja minua. Vähän oli häirintää tässä päässä ja loppuhuipentuma viivästyi, mutta se tuntui silti hyvältä.
Enpä olisi uskonut, että tällainen päivä tulee (heh) kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin...
Kiitos sinulle. Oli ihana kiihottaa sinua ja minua. Vähän oli häirintää tässä päässä ja loppuhuipentuma viivästyi, mutta se tuntui silti hyvältä.
Enpä olisi uskonut, että tällainen päivä tulee (heh) kohdalle.
Samoin, kiitos sulle ihana, mä oikeesti ihan tärisen vieläkin, huh!
Varmasti vielä luen tämän uudelleen, kun tuntuu siltä että on saatava heti.
Entä M33, ja kaikki muut?
Miten menee?
Vierailija kirjoitti:
On tämä luettava kyllä uudelleen, pojat ovat kumman hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä luettava kyllä uudelleen, pojat ovat kumman hiljaa
Nillä on hommat kesken, tai häly pois päältä.
En niin tiedä jakosysteemeistä, mutta sain käsityksen että joku toimii vinkkaajana.
Vaikka voihan se olla vain luulo...
Huomenna on perjantai ja viikonloppu.
Uskonpa, että kädet käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin...
Enpä olisi uskonut, että tällainen päivä tulee (heh) kohdalle.Samoin, kiitos sulle ihana, mä oikeesti ihan tärisen vieläkin, huh!
Mä vielä kutittelen kielen kärjellä sua...
Vähän jäi vielä lämpöä kamiinaan. Kiva tietää, ettei se loppunutkaan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin...
Enpä olisi uskonut, että tällainen päivä tulee (heh) kohdalle.Samoin, kiitos sulle ihana, mä oikeesti ihan tärisen vieläkin, huh!
AApuaa! se on nyt niin herkkänä, varovasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin...
Tuu mun päälle niin mä saan rutistaa sua. tisut mukavasti litistyy meidän väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin...
Tuu mun päälle niin mä saan rutistaa sua. tisut mukavasti litistyy meidän väliin
Ja märät pimperot...
Anna mä nuolen sut varovasti puhtaaksi.
Ja sitten hyvää yötä.
Tämä oli once on a lifetime. Ehkä pystyisin tähän oikeastikin kerran. En tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin...
Ja märät pimperot...
Anna mä nuolen sut varovasti puhtaaksi.
Ja sitten hyvää yötä.Tämä oli once on a lifetime. Ehkä pystyisin tähän oikeastikin kerran. En tiedä...
joo hyvää yötä, huh huh, pää on pyörällä vieläkin
Tulipa näköjään nukuttua kirjaimellisesti onnensa ohi. Mutta mukavasti teidän hellän hetken tarina siivitti päiväni käyntiin, tässä on edessä selkeästikkin kova työpäivä edessä 😄
M33