Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen isovanhemmat osti meille

Vierailija
08.02.2021 |

Olen raskaana ja viikonloppuna kerroimme miehen isovanhemmille asiasta. Nyt olivat ostaneet meille tai siis minulle ihanan, valtavan kokoisen villahuovan lahjaksi.
Mistä tällainen odottavien äitien lahjominen juontaa juurensa.
Miehen isovanhemmat on yli 80.
Huopa on mieluisa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ajatus. Raskaana väsyttää normaalia enemmän ja päikkäreitä tulee nukuttua. Mikäs mukavampaa kuin mennä sängylle viltin alle nukkumaan. Jos ei osaa nukkua päivällä, niin kannattaa nyt opetella, siitä on hyötyä lapsen synnyttyä.

Tuo on ihana ja laadukas tuote.

Otin sen ihan koko päivä käyttöön ja aion nukkua yötkin sen kanssa

Vierailija
22/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku influensseri ruinaa tällä avauksella ilmaiseksi saamaansa kaupallinen yhteistyöpostausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain saman lahjan kun odotin esikoistani v.-95 omalta mummultani. Kuulemma imetyspeitoksi.

Vierailija
24/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vielä ymmärtävät että äidin hyvä vointi on lapsenkin parhaaksi. ❤️

Vierailija
25/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pähkäilit tätä samaa asiaa. Minkä kivan vastalahjan keksit heille? Tuo huopa kuulosti kyllä taas niin ihanalta, on varmaan ihan poikkeuksellisen lämmin ja oli varmasti myös ainutlaatuinen kokemus saada hyvää toisilta ihmisiltä fantasiassa.

Vierailija
26/26 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tässä aloituksessa kerrottaisiin miten isovanhemmat ovat ostaneet jonkin turhan/epäkäytännöllisen/halvan lahjan, mutta kerrankin positiivinen aloitus! Onnea raskaudesta ja mukavista sukulaisista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä