Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole vähän outoa jos ei halua parisuhdetta ja elelee vaan lapsiensa kanssa?

Vierailija
08.02.2021 |

Olisi kamalaa jos ei olisi ollut sitä toista ihmistä rinnalla, jonka kanssa yhteistä elämää ja kokemuksia kerrytetty.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä mitään outoa. 

Vierailija
2/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa siinä on? Olen tällä hetkellä parisuhteessa mutta en vaan voi kuvitella että jakaisin elämääni kenenkään muun kanssa joten en tiedä että jos tämä päättyisi haluaisinko enää uutta parisuhdetta. Koen, että mielummin olisin yksin. Mutta eihän sitä tietysti koskaan tiedä. Mutta tiedän useita onnellisia sinkkuja, jotka eivät halua parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, kun ei olisi miestä tiellä. Riesahan tuo enimmäkseen on

Vierailija
4/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän parisuhteen jälkeen sitä ei kyllä kaipaisi lasten lisäksi mitään enempää säätöä.

Vierailija
5/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ollut yksin jo 13 vuotta sen jläkeen kun mies jätti, lasten ollessa pieniä. En vaan ole halunnut sotkea lasten elämää millään äidin deitti- ja uusi isäpuoliehdokas -rumballa vaan olen päättänyt että meidän perhe on nyt tässä. Ja kun olen näin kauan ollut ilman miestä, en enää oikeastaan sellaista kaipaa mihinkään, olen oppinut elämään lman seksiä ja seuraa niin hyvin, että tuskinpa otan miestä sittenkään kun lapset lähtee kotoa.

Vierailija
6/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tällainen. En halua parisuhdetta.

Käytän aikani lapsiin. Siitä ei riitä aikaa uusien ihmisten tapailuun. Karu fakta.

Kerkeän myöhemminkin. Ei ole montaa vuotta kun lapsetkin ovat tarpeeksi isoja suunnittelemaan omaa elämäänsä ilman äidin läsnäoloa jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän