Kuntavaalit tulee.Äänestätkö?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Perussuomalaisia,koska kommunismin voittokulku on pysäytettävä ja hallitus kaadettava,muuten meillä ei ole enään isämmaata puolustettavana!
Ai persuilla on ISÄMMAA, siinä sen eron täytyykin sitten olla, meillä on muilla nimittäin on ja tulee olemaan ISÄNMAA. Ei ihme että pelkäävät olemattoman puolesta.
Köyhä ja kippee kirjoitti:
Onneksi ei kohta tarvi enää äänestää!
” Forss esittää, että demokratia pitäisi poistaa kuntien päätöksenteosta. Näin arvostelukyvyttömät kuntalaiset eivät pääsisi äänestämään itselleen sosiaali- ja terveyspalveluja ja sosiaaliturvaa. Forssin mielestä äänioikeus pitäisi määrätä sen mukaan, miten paljon ihminen omistaa tai maksaa veroja. Tällainen käytäntö muuten Suomen kunnissa oli ennen vuotta 1918.”
https://blogit.kansanuutiset.fi/sireeni/perussuomalaisten-kunta-aamupal…
:D luulen että persut haluaisivat äänioikeuden pois myös naisilta
Voiko joku oikeasti olla niin tyhmä että äänestää persuja?
Kannatan nukkuvien puoluetta tälläkin kertaa.
Todellakin äänestän ja erityisesti tietyistä syistä.
Tottakai. Minusta on kiva, että on niin monia erilaisia puolueita, joista löytyy jokaiselle sopiva.
En enää. Riittävän läheltä touhua seuranneena on aivan sama ketä siellä istuu.
Äänestän.
Puolue vielä auki.
PS/KD/Kesk ovat ulkona, mutta muut vielä mahdollisia. Ehdokasasettelusta riippuu.
Kaikki oman alueen persut maajusseja, eläkeläisiä tai yrittäjiä. Meni maku koko touhuun. En äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Minusta on kiva, että on niin monia erilaisia puolueita, joista löytyy jokaiselle sopiva.
Olisi kiva jos voisi äänestää useampaa eri puoluetta kerralla. Silloin kaikki saisivat enemmän ääniä eikä puolueille tulisi paha mieli.
Kaikilla puolueilla on kivoja juttuja. Vaikea päättää mitä niistä äänestää.
Olen vihervassari mutta varmaan pakko äänestää Kuntatasolla PS. Ainoat ehdokkaat, jotka vastustavat pitkään jatkunutta paikallista järjettömyyttä ja hyväveli-sullemulle-suhmurointia.
Minä äänestän aina niin että menen koppiin ja pistän silmät kiinni ja pistän kynän ehdokaslistaan ja katson ehdokkaan siltä kohdalta mihin kynä osui.
Viimeksi äänestin persuja mutta nyt menee ääni keskustapuolueelle koska niiden kannatus on laskenut.
Äänestän eri puolueita eri vaaleissa. Nyt on vuorossa Liberaalinen kansanpuolue.
Äänestän. Pidän paljon tärkeämpänä kuin esimerkiksi presidentinvaaleja. Ja monilla olisi nimenomaan näihin vaaleihin paras tuntemus parannusta vaativista asioista, eduskuntavaaleissa moni menee ihan "no mä nyt luulen" -logiikalla.
Kai se on äänestettävä vaikka koronapandemia sotkee vähän ajatuksia eikä tässä oikein osaa nyt keskittyä miettimään kuin että milloin tämä shitti on ohitse.
Jätän puolueiden omat lehdet kokonaan lukematta.