Kuntavaalit tulee.Äänestätkö?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti äänestän, ettei tuo persujen gallupkannatus realisoidu.
Käykäämme yhdessä taistoon ja osaltani varmistan, että persut saavat ääneni.
Turhaa. Koska Kepu ilmoitti kohteliaasti että vaaleissa ei mitata kannatusta ???
Vierailija kirjoitti:
En äänestä. En usko poliittiseen järjestelmään tai demokratiaan ylipäätään. Eliitti rikkaat pankkiirisuvut jne hallitsee maailmaa. Poliitikot on eliitin sätkynukkeja.
Ja jättämällä äänestämättä tuet juuri sitä eliittiä, poliitikkoja ja rikkaita sukuja.
Äänestän niin kauan kunnes persut vievät äänioikeuteni.
Totta kai äänestän. Persuja, niin saa sitten vaalien jälkeen öyhöttää. Ei ehkä liity ihan suoraan tähän, mutta ajattelin laittaa näytille vielä muita tunnusmerkkejäni:
-Koulutus: Peruskoulu vaivoin läpi
-Suosikkialkoholijuomat: aiemmin kotiviini, nykyään Lidlin kalja ja 32-prosenttiset "viinat"
-Ruumiinrakenne: saamaton läski
-Tupakointi: Kyllä. Sätkiä Ruotsin puolelta haettuihin papereihin käärittynä (halavempaa)
-Liikunta: ei.
-Elämänasenne: Olen taivaan lahja maailmalle ja todellinen isäm maam puolustaja.
Olen äänestänyt aina kaikissa vaaleissa 30 vuoden ajan. Nyt ajattelin ensimmäistä kertaa olla äänestämättä. Olen menettänyt uskoni poliitikkoihin, aina samaa sontaa, vaikka mitä kävisi lappuun raapustamassa.
Äänestän, persuja.
T.
Yliopistokoulutettu, koulutustaan vastaavassa työssä oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt aina kaikissa vaaleissa 30 vuoden ajan. Nyt ajattelin ensimmäistä kertaa olla äänestämättä. Olen menettänyt uskoni poliitikkoihin, aina samaa sontaa, vaikka mitä kävisi lappuun raapustamassa.
Kannatta käydä yle areenasta katsomassa rintamäkeiläisiä niin todellakin näkee ettei mikään ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti äänestän, ettei tuo persujen gallupkannatus realisoidu.
Käykäämme yhdessä taistoon ja osaltani varmistan, että persut saavat ääneni.
Me ollaan miehen kanssa mukana.
t. duunari persut
Äänestän sosialisteja. Lisää veroja, rajoituksia ja kurjistamista. Saadaan Suomen talous mahdollisimman pian nurin ja uusi alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän, persuja.
T.
Yliopistokoulutettu, koulutustaan vastaavassa työssä oleva nainen.Taidat olla se entinen ”koko akateeminen perhe...” jotain samankaltaisuutta havaittavissa.
Ei ole hajuakaan mistä puhut. Ilmoitin nuo vain siksi, että korjaan sitä harhaluuloa, että perussuomalaisia äänestäisi vain elämämkolulaiset.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai äänestän. Persuja, niin saa sitten vaalien jälkeen öyhöttää. Ei ehkä liity ihan suoraan tähän, mutta ajattelin laittaa näytille vielä muita tunnusmerkkejäni:
-Koulutus: Peruskoulu vaivoin läpi
-Suosikkialkoholijuomat: aiemmin kotiviini, nykyään Lidlin kalja ja 32-prosenttiset "viinat"
-Ruumiinrakenne: saamaton läski
-Tupakointi: Kyllä. Sätkiä Ruotsin puolelta haettuihin papereihin käärittynä (halavempaa)
-Liikunta: ei.
-Elämänasenne: Olen taivaan lahja maailmalle ja todellinen isäm maam puolustaja.
Puoliso: ei ole, koska naiset eivät ymmärrä omaa tasoaan.
Kohta taas ihmetellään miksi lapsista tulee syrjäytyneitä, kun persut vie kouluruoan ja äänestysoikeuden. Köyhät kyykkyyn!
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas ihmetellään miksi lapsista tulee syrjäytyneitä, kun persut vie kouluruoan ja äänestysoikeuden. Köyhät kyykkyyn!
Lapsista tulee?
Kyllä. Äänestän persujen Sami Nallia.
Äänestän poliisia kuten viime kerrallakin. Onneksi kunnasta löytyy ainakin yksi ehdolle asettunut poliisi.
Käyn äänestämässä persuja vastaan eli annan vastaäänen. Persut on misogynistinen äärioikeistopuolue jonka ajama politiikka on kuin tuulahdus tunkkaiselta 50-luvulta. Ei kiitos!
Köyhä ja kippee kirjoitti:
Onneksi ei kohta tarvi enää äänestää!
” Forss esittää, että demokratia pitäisi poistaa kuntien päätöksenteosta. Näin arvostelukyvyttömät kuntalaiset eivät pääsisi äänestämään itselleen sosiaali- ja terveyspalveluja ja sosiaaliturvaa. Forssin mielestä äänioikeus pitäisi määrätä sen mukaan, miten paljon ihminen omistaa tai maksaa veroja. Tällainen käytäntö muuten Suomen kunnissa oli ennen vuotta 1918.”
https://blogit.kansanuutiset.fi/sireeni/perussuomalaisten-kunta-aamupal…
Kansanuutiset :DDD
En äänestä. En usko poliittiseen järjestelmään tai demokratiaan ylipäätään. Eliitti rikkaat pankkiirisuvut jne hallitsee maailmaa. Poliitikot on eliitin sätkynukkeja.