Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu ettei mummoni halua mua kylään :D

Vierailija
08.02.2021 |

Hän ei istu koskaan kahvilla seurassamme eikä ole varautunut mitenkään että me tullaan,vaikka sovimme viikkoa aiemmin kyläilystä. Mummoni voivottelee moneen kertaan kun ei ole mitään tarjottavaa ja on niin hoopoa kun ei osaa varautua meidän tuloon. Vaikka siitä on sovittu ja hän itse puhelimessa sanoi että kyllä vierailu sopii.

Jotenkin tulee vaan semmonen tunne ettei olla kovin haluttua seuraa sinne. Olen lapsenlapsi . Ennen mummolassa oli kiva käydä mutta näin aikuisena ei sinne kaivata. Voisi kyllä mielestäni sanoa ihan suoraan jos ei halua kylään ollenkaan.

Kiva kun menee sinne mummolaan niin mummo on pitkin hampain naama väärinpäin ovella vastassa. Eikä vaivaudu edes juomaan kahvia samaan aikaan mitä muutakaan tästä voi päätellä kuin sen ettei hän halua mua nähdä ollenkaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan koronalla jotain osaa tai arpaa tähän? Ehkä ikäihminen ei arvosta, jos välinpitämättömät nuoret laukkovat ties ja missä ennen näitä vierailujansa. Vai pyydätkö joka kerta rahaa tai olet jotain muuta vailla? Suurimmalle osalla on aivan yks ja sama mitä tarjottavaa kyläpaikassa on, jos on. Jos ei ole pokkaa ottaa asiaa suoraan puheeksi, ole menemättä kun et kerta koe itseäsi tervetulleeksi. Tuskin tuollainen kakara osaa olla kovin hyvää seuraa.

Vierailija
2/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mummo dementoitunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti kielteistä suhtautumista asioihin kun puhumme jostain. No eipä sille minkään mahda parempi olla jatkossa käymättä siellä.

Vierailija
4/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi on ns lupaaja. Pyynnön täyttäminen on toinen juttu

Vierailija
5/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos itse veisit kahvit ja pullat mukanasi mummolaan? 

Vierailija
6/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan koronalla jotain osaa tai arpaa tähän? Ehkä ikäihminen ei arvosta, jos välinpitämättömät nuoret laukkovat ties ja missä ennen näitä vierailujansa. Vai pyydätkö joka kerta rahaa tai olet jotain muuta vailla? Suurimmalle osalla on aivan yks ja sama mitä tarjottavaa kyläpaikassa on, jos on. Jos ei ole pokkaa ottaa asiaa suoraan puheeksi, ole menemättä kun et kerta koe itseäsi tervetulleeksi. Tuskin tuollainen kakara osaa olla kovin hyvää seuraa.

Tiedoksi vaan että tulen toimeen omilla rahoillani ja en ole kakara 20v. Mikä sulla on huonosti ku noin karkea suhtautuminen?

Vierailija
7/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viedään ja sanoo ettei SAA TUODA MITÄÄN. Mitä varten taas toitte jotain on vastaanotto kun itse vie jotain sinne.

Vierailija
8/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi kun kerroit tunteistasi hänelle?

Vierailija
9/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessasi on hymyn merkki.

Oletko siis tyytyväinen saamaasi kohteeluun, ristiriitaista...

Vierailija
10/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan että tulen toimeen omilla rahoillani ja en ole kakara 20v. Mikä sulla on huonosti ku noin karkea suhtautuminen?

Suloista.

Vierailija
11/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa vaan soittelet kuulumiset ja menet käymään vain jos mummo pyytää

Vierailija
12/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: mummola on lapsen- /lastenlasten paikka.

Vierailija
13/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä neuvo. Ja myös keittäisit kahvit ja tiskaisit tiskit. Itse huomasin aikoinaan tämän auttavan. Vanhukset eivät välttämättä enää jaksa passata ja onhan se mukavaa, kun oma vierailu ei kuormita vanhusta, vaan toisi tälle iloa. Samalla voi kysyä onko jotain, missä voisi auttaa.

Vierailija
14/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitset ehkä väärin tämän:

Eikä vaivaudu edes juomaan kahvia samaan aikaan mitä muutakaan tästä voi päätellä kuin sen ettei hän halua mua nähdä ollenkaan.

Minun anoppini oli samanlainen, ei koskaan juonut kahvia samaan aikaan meidän kanssa.  Tuntui oudolta.

Syy olikin  se että hän ujosteli   -ujosteli sitä että kädet ja kahvikuppi tärisi ja häntä hävetti.  Ja tekohampaat niin huonosti sopivat ettei hän voinut pureskella.

Vei aina itse kahvit ja kahvileivät mennessäni, ja keitin myös  itselleni ne kahvit. Hän istui  vain sängyllä ja minä pöydässä mieheni kanssa      -ja minä sitten myös tiskasin astiat ja siivuosin samalla käynnillä aina vessankin.

Kaikki sujui hyvin ja mummo jutteli iloisesti omia muisteloitaan. . Parempi oli noin, hänen ei tarvinnut laittaa meitä varten yhtään mitään.

Vierailija
15/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää provo, vai onko ap vaan typerä? Vaikea tällä palstalla monasti erottaa kummasta on kyse.

Jos oot tosissasi, niin mummo ei varmana halua teitä korona-aikaan sinne luuhaamaan eikä itsekään pääse helposti kaupoille. Hämmentää miksi ei käske teitä pysymään kotonanne. 

Vierailija
16/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä myös että vanemmat ihmiset kursailee aina, se kuuluu yleisiin  tapoihin.

Sanovat ettei mukamas tarvitse tuoda mitään mutta silti iloitsevat  kun tuo. Paras kun viet vain etkä etukäteen kysele

Vierailija
17/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulkitset ehkä väärin tämän:

Eikä vaivaudu edes juomaan kahvia samaan aikaan mitä muutakaan tästä voi päätellä kuin sen ettei hän halua mua nähdä ollenkaan.

Minun anoppini oli samanlainen, ei koskaan juonut kahvia samaan aikaan meidän kanssa.  Tuntui oudolta.

Syy olikin  se että hän ujosteli   -ujosteli sitä että kädet ja kahvikuppi tärisi ja häntä hävetti.  Ja tekohampaat niin huonosti sopivat ettei hän voinut pureskella.

Vei aina itse kahvit ja kahvileivät mennessäni, ja keitin myös  itselleni ne kahvit. Hän istui  vain sängyllä ja minä pöydässä mieheni kanssa      -ja minä sitten myös tiskasin astiat ja siivuosin samalla käynnillä aina vessankin.

Kaikki sujui hyvin ja mummo jutteli iloisesti omia muisteloitaan. . Parempi oli noin, hänen ei tarvinnut laittaa meitä varten yhtään mitään.

Ap tosiaan tuskin mihinkään vessanpesuhommiin aikoo ryhtyä. Maailmahan on häntä varten ja tässä pitäisi nyt olla hyvillään, jos hänen kaltaisensa jaloihminen edes vaivautuu vanhaa ihmistä tervehtimään.

Vierailija
18/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että aika ilkeitä vastauksia tänne tulee. En odottanutkaan minkäänlaista normaali keskustelun tasoa tällä palstalla. Haukutaan aiheen aloittaja lyttyyn nimettömänä ja saadaan oma ego niin upeaksi.

Vierailija
19/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lytätään vaan aloittajaa niin kuin muutenkin netin ihmeellisessä maailmassa. Varmasti tulee niin kova olo kun sai haukuttua aloittajaa taas. Ego buustausta haukkumalla huhhuh miten säälittäviä olette ihan samanlaisia paskiaisia kuin koulukiusaajat.

Vierailija
20/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seurassamme" ja "tullaan". Käytkö siellä siis heilan kanssa, olisiko se ongelma? Jos ei tykkää tyypistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä