Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu ettei mummoni halua mua kylään :D

Vierailija
08.02.2021 |

Hän ei istu koskaan kahvilla seurassamme eikä ole varautunut mitenkään että me tullaan,vaikka sovimme viikkoa aiemmin kyläilystä. Mummoni voivottelee moneen kertaan kun ei ole mitään tarjottavaa ja on niin hoopoa kun ei osaa varautua meidän tuloon. Vaikka siitä on sovittu ja hän itse puhelimessa sanoi että kyllä vierailu sopii.

Jotenkin tulee vaan semmonen tunne ettei olla kovin haluttua seuraa sinne. Olen lapsenlapsi . Ennen mummolassa oli kiva käydä mutta näin aikuisena ei sinne kaivata. Voisi kyllä mielestäni sanoa ihan suoraan jos ei halua kylään ollenkaan.

Kiva kun menee sinne mummolaan niin mummo on pitkin hampain naama väärinpäin ovella vastassa. Eikä vaivaudu edes juomaan kahvia samaan aikaan mitä muutakaan tästä voi päätellä kuin sen ettei hän halua mua nähdä ollenkaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on maanantai.

Ei kannata kysyä mitään varsinkaan maanantaisin.

Täällä ihmiset purkaa omaa pahaa oloaan. Viikonloppu meni ryypätessä ja nyt vituttaa.

Vierailija
42/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko kerran viikossa näkeminen vierailu kestää ehkä tunnin niin liikaa. Olkoot sitten yksinään en mene kylään enää ikinä.

No on! Minä en jaksaisi noin usein vieraita! Kerran viikossa on aivan liikaa. Me vanhat väsymme helposti jo tavallisesta arjesta ja jos siihen tulee vielä vieraita, niin ei jaksa. Soita sen sijaan. Kysy silloinkin, jaksaako mummo jutella!

Ja koronan pelko on varmasti totta. Minä olen nähnhyt lapsenlapsiani vuosi sitten jouluna. Olisivat tulleet jo monesti, mutta olemme kieltäneet ankarasti. Tv Mummo minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka kurjaa

Vierailija
44/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin odottamaan että ottaako kaveri yhteyttä jos olen hiljaa, nyt mennyt puolivuotta enkö ole hänestä kuullut pihaustakaan ,tästä voi päätellä kiinnostuksen. Se oli sitten siinä .

Vierailija
45/45 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aapee kuuntele loppuunpalaneita muumimammoja. Ihan käsittämätöntä settiä suurin osa kommenteista.

En osaa sen enempää auttaa asiassa, mutta aina kannattaa muistaa ettei sukulaisuus aina ole tae halusta olla tekemisissä sen enempää. Oman isäni vanhemmat olivat läsnä kun vaadittiin (joulu, pyöreät synttärit yms.) mutta mieluiten olivat omissa oloissaan. Tajusin tämän vasta aikuisuuden kynnyksellä, ja hiljattain (lähentelen kolmeakymppiä) isäni on alkanut puhua kylmistä vanhemmistaan.

Älä siis mene kylään ellei varta vasten kutsuta. Voit soitella ja/tai viestitellä, mutta älä tuppaudu. On jo aika päästä yli isovanhempimyytistä. Isovanhempien ja lastenlasten suhde ei aina ole hattaraa, sateenkaaria ja kanelipullaa vaikkei kummassakaan osapuolessa olisikaan mitään niin sanotusti vialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi