Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini on alkanut heräilemään öisin vessaan. On aamuisin väsynyt. Mikähän nyt on vialla?

Vierailija
08.02.2021 |

Nyt jo pari viikkoa poika heräillyt. Käytiin viime viikolla sokerit mittaamassa ja ne oli ihan ok. Myös pissatesti oli hyvä.

Jotainhan tässä pitää keksiä. Tänäänkin oli niin vaikea kouluun lähteä

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaktiivinen rakko. Älä ap tee siitä numeroa. Se on usein herkillä ihmisillä, itsetunto ei tällaisilla ole kovin korkealla. Kokee monet asiat negatiivisena. Moni asia on lievästi mutten vika jne .Pohjimmiltaan herkkä luonne. Minulla on puoliso ,jota olen katsellut kohta 50 vuotta. Hänellä tulee jaksoja ,joskus päivä-pari, joskus viikkoja , kun ramppaa vessassa tunnin välein pissalla ja sitten myös yöllä useammin. Elimellisesti kaikin puolin terve, Erittäin hyvin tutkittu.

En ole lainkaan huolestunut , kun se toistuu ,jos on ” hermostunut mieli”. Itse ei meinaa myöntää, mutta ymmärtää kyllä. Siitä on netissä tekstiä, luonnetyyppi.

Muuten on ok tyyppi, muttei rento vaan liikaa huolehtiva.

Vierailija
62/65 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on psyykkistä. Onko koulussa stressiä? Kenties kokeita tulossa? Kisakausi päällä? Onko alkanut seurustelemaan? Eronnut? Ihastunut?

Just noin, hän on vaan sen tyyppinen. Älä kiinnitä siihen huomiota sen enempää( kun sokerit on kohdillaan, ei diabetesta). On kokeita, ,kilpaharrastus, koulujutut, hormonit hyrää. Niin pajon tapahtuu tuossa iässä ja sitten on otettava huomioon henkilön luonne. Kaikki me reagoimme eri asioihin eri tavalla läpi elämän , eikä se muuksi muutu. Kuukauden päästä tuo vaiva on ohi ja voi joku toinen juttu tulla tilalle. Ei ole todellakaan kyse sairaudesta. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Iloista kevättä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoo puhelimen kanssa eikä oikeasti yritäkään nukkua. Hereillä ollessa tarvitsee käydä säännöllisesti vessassa, olipa yö tai päivä.

Vaihtoehtoisesti, joku aineenvaihdunnan sairaus tai unettomuutta aiheuttava ongelma. Perusteellisia tutkimuksia tarvitaan.

Vierailija
64/65 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille terkkuja insomnikolta. Minä aikuinen tunnustan tarttuvani kännykkään kun yöllä herään. Johtuu pääasiassa siitä että silloin kun herään yöllä virkeäni, tiedostan että en tule toviin nukahtamaan. Katson sitten jotain purkkisarjaa kännykällä kunnes alkaa uni taas tulla. 

Minulla ei ole sokeritautia eikä uniapneaa. On vain lasten syntymästä seurannut tottumus herätä hyvin herkästi ja hyvin virkeänä. Tottakai uniongelmilla on seurauksia ja nukkuisin mieluusti paremmin. Mikään kikkakolme ei vain ole vielä auttanut. Nukahtamislääkettä lääkäri joskus tarjosi, mutta kieltäydyin, koska ne nukuttaa +8h ajan ja jos keskellä yötä otan sellaisen olen aamulla väsyneempi kuin jos en ota lääkettä. 

Toivottavasti teini oppii nukkumaan paremmin. 

Vierailija
65/65 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up