Olen laihtunut, nyt n 100kg
Pahimmillaan oli 130kg. Elämäni ei ole muuttunut millään tavalla. T. Ammattivalittaja
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä olen laihduttanut 106 kg - 63 kg eikä elämäni ole parantunut muuten kuin että vaatteita ei tarvi ostaa enää isojen tyttöjen kaupoista. Huonontunut enemmänkin elämä kun ruoan ja kaljan nautinto on mennyttä.
Joo, mulla se on sama juttu. Mä kun olen vanha ja vaivainen, niin eipä se elämä paremmaksi muutu. Ap
Minkäs ikäinen oletkaan?
47v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun pitää laihtua, jotta saat pokattua itsellesi uuden, parempituloisen elättäjän?! Miten muuten tuo laihtuminen liittyisi miehen jättämiseen, jos se kerran ei helpota sairauksiakaan...
Mitä sitten? Eroaahan muutkin. Ap
Mutta mikä juuri sinun parisuhteessasi mättää? Eihän se voi olla eron syy, että kun muutkin............?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä olen laihduttanut 106 kg - 63 kg eikä elämäni ole parantunut muuten kuin että vaatteita ei tarvi ostaa enää isojen tyttöjen kaupoista. Huonontunut enemmänkin elämä kun ruoan ja kaljan nautinto on mennyttä.
Joo, mulla se on sama juttu. Mä kun olen vanha ja vaivainen, niin eipä se elämä paremmaksi muutu. Ap
Minkäs ikäinen oletkaan?
47v.
Eli työelämääkin olisi vielä jäljellä ainakin 16-18 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun pitää laihtua, jotta saat pokattua itsellesi uuden, parempituloisen elättäjän?! Miten muuten tuo laihtuminen liittyisi miehen jättämiseen, jos se kerran ei helpota sairauksiakaan...
Mutta mikä juuri sinun parisuhteessasi mättää? Eihän se voi olla eron syy, että kun muutkin............?
Kaikki mättää. Mies ilkeilee, vinoilee, määrää kaikesta. Mitään hellyyttä tms ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen oletkaan?
47v.
Eli työelämääkin olisi vielä jäljellä ainakin 16-18 vuotta!
En ole ikinä päässyt työelämään mukaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mättää. Mies ilkeilee, vinoilee, määrää kaikesta. Mitään hellyyttä tms ei ole. Ap
Olen pahoillani puolestasi. Oletteko käyneet missään yhdessä keskustelemassa? Onko sinulla mitään yhteyttä mt-palveluihin?
Hyvä, kun olet saanut laihdutettua. Voisitko kuvitella tekeväsi jotain kodin ulkopuolella, alkuun vaikka vapaaehtoistyötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Oletteko käyneet missään yhdessä keskustelemassa? Onko sinulla mitään yhteyttä mt-palveluihin?
Hyvä, kun olet saanut laihdutettua. Voisitko kuvitella tekeväsi jotain kodin ulkopuolella, alkuun vaikka vapaaehtoistyötä?
Ei mies halua mihinkään parisuhdeterapiaan. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä, kun olin paremmassa kunnossa. Nyt kun tarvitsen aina taksin liikkumiseen, jonka joudun omista rahoista maksamaan, niin se ei ole mahdollista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas teitä! Onhan niitä nyt muitakin nautintoja kuin ruoka ja kalja. Etkö voi iloita parantuneesta terveydestäsi? Ulkoilla voi ilmaiseksi, lukea voi ilmaiseksi, kotona voi jumpata ilmaiseksi. Ja hei, kyllä kevyemmästä ruuastakin voi nauttia.
Varsinaisia valittajia!
En minä osaa iloita jostain noin abstraktista kuin parantunut terveys - se kun ei käytännössä tunnu missään, koska painavimmillaniikaan olossa ei ollut mitään vikaa. Ulkoilu ja jumppaaminen ei ole nautinto vaan pakkopullaa. Enkä kyllä valitettavasti nauti kevyestä ja terveellisestä ruoasta. Seksiäkään ei ole kun ei ole miestä.
Ja olen ap:ta pessimistisempi siinä, auttaako laihtuminen edes miehen löytämiseen. Olen 46 v ja erittäin rupsahtanut, ja vielä tylsä luonne, joten eiköhän sitä yksin olla jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas teitä! Onhan niitä nyt muitakin nautintoja kuin ruoka ja kalja. Etkö voi iloita parantuneesta terveydestäsi? Ulkoilla voi ilmaiseksi, lukea voi ilmaiseksi, kotona voi jumpata ilmaiseksi. Ja hei, kyllä kevyemmästä ruuastakin voi nauttia.
Varsinaisia valittajia!
En minä osaa iloita jostain noin abstraktista kuin parantunut terveys - se kun ei käytännössä tunnu missään, koska painavimmillaniikaan olossa ei ollut mitään vikaa. Ulkoilu ja jumppaaminen ei ole nautinto vaan pakkopullaa. Enkä kyllä valitettavasti nauti kevyestä ja terveellisestä ruoasta. Seksiäkään ei ole kun ei ole miestä.
Ja olen ap:ta pessimistisempi siinä, auttaako laihtuminen edes miehen löytämiseen. Olen 46 v ja erittäin rupsahtanut, ja vielä tylsä luonne, joten eiköhän sitä yksin olla jatkossakin.
Vaikka tällä hetkellä lihavana ei olisikaan terveysongelmia, niitä on varmasti 10 vuoden päästä. Nivelongelmat, diabetes, korkea verenpaine, sepelvaltimosairaus jne, jne. Parempi ehkäistä niitä etukäteen, kun sitten jos taudit ovat jo puhjenneet.
Ja tuntuuhan esim 10 kg pudotus jo helpompana liikkumisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisia valittajia!
Miksi annat itsesi rupsahtaa?? Voihan itsestään huolehtia ihan oman itsensä takia, ei kai se miehen "saaminen" ole mikään tähtitavoite. Miksi olet niin tylsä?
Minkäs ikäinen oletkaan?