Olen laihtunut, nyt n 100kg
Pahimmillaan oli 130kg. Elämäni ei ole muuttunut millään tavalla. T. Ammattivalittaja
Kommentit (51)
Mieheni ei ainakaan ole huomannut yhtään mitään muutosta. Se ei kyllä yllätä, sillä olen aiemminkin laihtunut, eikä hän ole huomannut mitään. Ap
Hei mahtavaa, että olet laihtunut! Varmasti terveydellisesti merkittävää. Elämäsi ei ole parantunut, koska ylipaino ei ollut ongelmiesi perimmäinen syy. Jos se olisi ollut, olisi elämäsi parantunut 30kg painonpudotuksella huimasti.
Jatka terveempiä elämäntapoja. Mutta todelliset elämänlaatuasi heikentävät seikat lymyävät muualla.
Itse kuvittelen elämän parantuvan, kun laihdun 30 kg. Painan nyt 113kg.
Vierailija kirjoitti:
Hei mahtavaa, että olet laihtunut! Varmasti terveydellisesti merkittävää. Elämäsi ei ole parantunut, koska ylipaino ei ollut ongelmiesi perimmäinen syy. Jos se olisi ollut, olisi elämäsi parantunut 30kg painonpudotuksella huimasti.
Jatka terveempiä elämäntapoja. Mutta todelliset elämänlaatuasi heikentävät seikat lymyävät muualla.
Samat sairaudet mulla edelleen on ja ne on tietysti aina vaikka kuinka vähän painaisin, koska ne on autoimmuunisairauksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska olet edelleen todella lihava
Joo, mutta silloinkin kun laiduin paljon ja olin jo normaalipainossa, ei ollut vaikutusta mieheen eikä terveyteen. Ap
No kengännauhojen solmiminen on helpompaa ainakin? Mahtuu paremmin kulkemaan kaukolinjabussin käytävillä? Nämä erot minä olen huomannut. Jalat eivät ole niin kipeät iltaisin? Laihdu lisää, niin ihmisten asennoituminen muuttuu, voit ottaa käyttöön vanhat mielivaatteesi ja pystyt patikoimaan tunturilla helpommin. Nyt jo olet paremmassa turvassa uusilta sairauksilta, vaikka vanhat jäisivät. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
No kengännauhojen solmiminen on helpompaa ainakin? Mahtuu paremmin kulkemaan kaukolinjabussin käytävillä? Nämä erot minä olen huomannut. Jalat eivät ole niin kipeät iltaisin? Laihdu lisää, niin ihmisten asennoituminen muuttuu, voit ottaa käyttöön vanhat mielivaatteesi ja pystyt patikoimaan tunturilla helpommin. Nyt jo olet paremmassa turvassa uusilta sairauksilta, vaikka vanhat jäisivät. Tsemppiä!
Nuo ei mua koske, koska menierin tautini ja huimaus ei helpota eli liikkua en voi. Ap
Joo, mä olen laihduttanut 106 kg - 63 kg eikä elämäni ole parantunut muuten kuin että vaatteita ei tarvi ostaa enää isojen tyttöjen kaupoista. Huonontunut enemmänkin elämä kun ruoan ja kaljan nautinto on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä olen laihduttanut 106 kg - 63 kg eikä elämäni ole parantunut muuten kuin että vaatteita ei tarvi ostaa enää isojen tyttöjen kaupoista. Huonontunut enemmänkin elämä kun ruoan ja kaljan nautinto on mennyttä.
Joo, mulla se on sama juttu. Mä kun olen vanha ja vaivainen, niin eipä se elämä paremmaksi muutu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ainakaan ole huomannut yhtään mitään muutosta. Se ei kyllä yllätä, sillä olen aiemminkin laihtunut, eikä hän ole huomannut mitään. Ap
Et ole oikeasti laihtunut yhtän. Kyllä 30 kg.n pudotuksen huomaa, niinkin lihavasta kuin sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikeasti laihtunut yhtän. Kyllä 30 kg.n pudotuksen huomaa, niinkin lihavasta kuin sinä olet.
Kyllä olen. Missä sä mua oikein stalkkaat mua? Ja oletko se joka pitää mua vääränä henkilönä? Ap
Olet laihtunut yli 20 prosenttia kehosi lähtäpainosta. Tällä on jo helvetinmoiset hyödyt kaikkeen; niveliin, verisuoniin, verenpaineeseen, verensokeriin jne. Sitäpaitsi 100 kiloa on upea haamuraja, jonka jälkeen siirrytään "kaksinumeroisiin", mikä on hyvä fiilis. Valita siis edelleen, mutta älä tästä: se on hieno saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitten luulit tapahtuvan?
Ainakin, että mies kehuu, tulee läheisyyttä yms mutta ei yhtään mitään. Ap
Ap selvästi petaa tulevaa lihomistaan. Miksi pitäisi olla hoikempi, kun ei siitä ole mitään hyötyä jne.
Ap, että jos laihtuisit vielä 30 kg?
Askel kevenisi, voisit harrastaa liikuntaa ihan eri tavalla, pukeutua eri tavalla, veriarvot paranisi, diabetesvaara laskisi, saisit uutta virtaa tehdä asioita.
Kyllä se paino taas nousee kun saat tekarit ja voit syödä muutakin kuin smoothieita.
Vierailija kirjoitti:
Ap selvästi petaa tulevaa lihomistaan. Miksi pitäisi olla hoikempi, kun ei siitä ole mitään hyötyä jne.
En tosiaankaan petaa. Tavoite on lähteä pois ja saada parempi elämä. Ap
Miksi ei elämä parane vaikka laihdun? Ap