Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinpä juuri työmarkkinatukihakemuksen, 540e tulee tilille...Ja 200e lisää toimeentulotukea parin päivän päästä

Vierailija
08.02.2021 |

Onneksi, sillä tilillä on nyt vain 100e, eikä sillä oikein juhlita

Mutta 100+540+200 on 840 ja se riittää ihan mukavasti : ))

Juuri hain kaupasta maittavan salaattibaariannoksen sekä muita herkkuja

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusloiset provoo taas työttömiä kohtaan! On se vaan kumma juttu. siitä se alko 1918.

Työttömyys. Olenko laiska?

Vierailija
42/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen muutaman keikka päivän kuussa (pyhiä ja la-su yö). Saan n. 1000e palkkaa plus päälle 700e työmarkkinatukea. Ei paljon kannata kokoaikatyö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Vaikka aloituksesi kuulosti pieneltä kehumiselta, voin kertoa, että nuo ovat suolarahoja. Hyvä tietysti sekin, jos ei muuta ole. Minä teen töitä ja tilille putoaa puhdasta rahaa yli 2000 euroa joka kuukausi. En missään tapauksessa haluaisi olla sossun tai kelan orja ja raportoida heille kaikesta. Vapaus on vapautta, vaikka ei minunkaan tuloilla juhlita.

Viimeisin työpaikka johon mulla oli mahis päästä oli 1400e brutto per kuukausi.

Että taidetaan hieman jäädä tuosta 2000e nettopalkasta.

kerro missä saan 2000e nettona ni meen heti.

Ap

Joo, toki jonkun pitää sulle etsiä työpaikka, josta saat 2000e nettona. Mikä on koulutuksesi? Mitä, jos opiskelisit itsellesi ammatin ja etsisit itse sen työpaikan? Ai niin, mutta sitten ei voi pelata koko yötä, yhyy.

Vierailija
44/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos nautit salaatista :) tsemppiä ja hyvää loppupäivää sulle ap!

Vierailija
45/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusloiset provoo taas työttömiä kohtaan! On se vaan kumma juttu. siitä se alko 1918.

Työttömyys. Olenko laiska?

Ihan pelkästä stillkuvasta jo näkee miksei tuo saa töitä. Ja kun videon laittaa pyörimään, juttu vain voimistuu.

Jos ulkonäkö on muokattu tollaseks, ni ei ihme kun ei töitä löydy. Ja lisäks tuosta sössöttämisestä on mahdollista opetella pois.

Vierailija
46/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee maanantaina tilille 3200e, enkä aio hakea mitään sikahintaista salaattibaariannosta. Saatan kyllä hakea lämminsavulohisalaattiin aineet ja hoitaa sen pilkkomisen ihan itse, saanpahan tuoreita eikä kuivahtaneita aineita siihen salaattiini.

Vierailija
47/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö mikään ylpeydenaihe?surkean vähän rahaahan tuo on.

Tosin jos noin vähään tyytyy,niin mikäs siinä.

Vierailija
48/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjä ei voi työmarkkinatuen päälle saada tuollaista summaa tttukea, varsinkin jos tilillä on ollut vielä 100€ ylimääräistä..Jokin ei nyt täsmää..

Esim. se että tilin on oltava tyhjä että saa tt-tukea

T. Sossu

Vierailija
49/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjä ei voi työmarkkinatuen päälle saada tuollaista summaa tttukea, varsinkin jos tilillä on ollut vielä 100€ ylimääräistä..Jokin ei nyt täsmää..

Kyllä voi saada, jos kyse on vaikka viime kuun rästeistä tai harkinnanvaraisesta toimeentulotuesta. 

Vierailija
50/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sossu

Vain ennen toimeentulotukea hankitut säästöt estävät toimeentulotuen saamisen. Jos saamistaan tuista pystyy säästämään, niin saa tehdä, eikä se vaikuta toimeentulotuen määrään.

Vierailija
51/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sossu

Vain ennen toimeentulotukea hankitut säästöt estävät toimeentulotuen saamisen. Jos saamistaan tuista pystyy säästämään, niin saa tehdä, eikä se vaikuta toimeentulotuen määrään.

Olet oikeassa. Eikä se muutenkaan pidä paikkaansa, että tilin on oltava tyhjä kun hakee toimeentulotukea. Jos tilillä on satanen silloin kun hakee tt-tukea, se ei estä tuen myöntämistä kokonaan, vaan myönnettävästä tuesta vähennetään tilillä oleva summa. 

Vierailija
52/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sossu

Jep, on mulla monesti ollut esim. 500-700e kuun alussa kun toimeentulotuki maksetaan.

Ja usein siitä on tehty päätös kolmelle kuukaudelle aina kerrallaan.

Ja muutenkin esim.  työmarkkinatuki tulee 28 päivän välein, joten maksupäivä kiertää eri kohdissa kuuta.

Tietysti hieman välitän paljonko siellä on....mitään tonneja on pitäisi, vaan käteisenä sitten.

Tilillä sen verran kun tarvitsee

ap

Vierailija
53/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 500e plus vuokra sossusta ja opiskelija alet. Lainaa en joutunut ottaa ku opintotuki kuukaudet käytetty.

Vierailija
54/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tienkään täsmää kun tämä sairas paska tehtailee vähän väliä näitä naurettavia feikki"sain tukea näin ja näin paljon" viestejä, joko trollaava pentu ulilaudalta tai mielenterveystapaus jonka pakkomielteenä tuet&työttömät. 

Miten niin tuo ei voi täsmätä? Mitättömiä summia. Työmarkkinatuesta jää verojen jälkeen tuo 540€. Minäkin sen saan. Lisäksi ehkä saan vielä asumistukea vaikka asunkin omassa asunnossa. Laskurin mukaan tulis noin 160€ joka on verotonta tuloa. Toimeentulotukea en ole koskaan saanut enkä sitä tarvitsekaan, säästöjä on. 

Vierailija
55/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan nettona 800e, lapsilisät 199e. Hyvin pärjää, talokin on maksettu.

Vierailija
56/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole hakenut edes ttt, jotta muut sitä tarvitsevat voisivat hakea. Mä saisin n.75€. Pitäkää hyvännänne!!!)

Vierailija
57/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee maanantaina tilille 3200e, enkä aio hakea mitään sikahintaista salaattibaariannosta. Saatan kyllä hakea lämminsavulohisalaattiin aineet ja hoitaa sen pilkkomisen ihan itse, saanpahan tuoreita eikä kuivahtaneita aineita siihen salaattiini.

Mitä paremmat tulot sitä pihimpi ihminen ja silti pitäis verotusta vielä keventää näiltä jotka ei sitten sitä rahaa edes uskalla käyttää :D Ihan tuoreita ne on kaupan salaattibaarin aineksetkin.

Vierailija
58/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näemmä kuvittelee että saa pitää sen myönnetyn toimeentulotuen, mutta odota vaan, ensimmäinen maksettava työmarkkinatuki tulee olemaan saman verran pienempi. 

Vierailija
59/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä 540e on tilillä?

Vierailija
60/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa todella surkean kuuloista. Nimimerkillä 20. päivä raskas TYÖNTEKO palkitaan taas 5500 palkkakuitilla, käteen. 

Mutta kaikilla on eri tavoitteet. Tähtään ylemmäs kuin salaattibaariin.

Kuka vielä viitsii töitä tehdä?

Minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi