Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinpä juuri työmarkkinatukihakemuksen, 540e tulee tilille...Ja 200e lisää toimeentulotukea parin päivän päästä

Vierailija
08.02.2021 |

Onneksi, sillä tilillä on nyt vain 100e, eikä sillä oikein juhlita

Mutta 100+540+200 on 840 ja se riittää ihan mukavasti : ))

Juuri hain kaupasta maittavan salaattibaariannoksen sekä muita herkkuja

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa todella surkean kuuloista. Nimimerkillä 20. päivä raskas TYÖNTEKO palkitaan taas 5500 palkkakuitilla, käteen. 

Mutta kaikilla on eri tavoitteet. Tähtään ylemmäs kuin salaattibaariin.

Kuka vielä viitsii töitä tehdä?

Ne, jotka haluavat katsoa aamulla peiliin ja todeta "mä olen hyödyksi yhteiskunnalle, en vain pelkkä loinen ja taakka"?

Vierailija
22/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noutosalaatti ap:lle luksusta?65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa todella surkean kuuloista. Nimimerkillä 20. päivä raskas TYÖNTEKO palkitaan taas 5500 palkkakuitilla, käteen. 

Ne, jotka haluavat katsoa aamulla peiliin ja todeta "mä olen hyödyksi yhteiskunnalle, en vain pelkkä loinen ja taakka"?

Aika abstrakti on syy...

Vierailija
24/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Vaikka aloituksesi kuulosti pieneltä kehumiselta, voin kertoa, että nuo ovat suolarahoja. Hyvä tietysti sekin, jos ei muuta ole. Minä teen töitä ja tilille putoaa puhdasta rahaa yli 2000 euroa joka kuukausi. En missään tapauksessa haluaisi olla sossun tai kelan orja ja raportoida heille kaikesta. Vapaus on vapautta, vaikka ei minunkaan tuloilla juhlita.

Vierailija
25/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika abstrakti on syy...

Hyvinkin konkreettinen. 

Vierailija
26/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kertoo aika paljon ihmisestä, jos kuvittelee että joku olisi kateellinen muutaman satasen tuista kuukaudessa, joilla voi hakea salaatin kaupasta. Ja hintana vielä vapauden menetys, joka yllä mainittiin. Olet systeemin narttu :D

Vierailija
27/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Vaikka aloituksesi kuulosti pieneltä kehumiselta, voin kertoa, että nuo ovat suolarahoja. Hyvä tietysti sekin, jos ei muuta ole. Minä teen töitä ja tilille putoaa puhdasta rahaa yli 2000 euroa joka kuukausi. En missään tapauksessa haluaisi olla sossun tai kelan orja ja raportoida heille kaikesta. Vapaus on vapautta, vaikka ei minunkaan tuloilla juhlita.

Viimeisin työpaikka johon mulla oli mahis päästä oli 1400e brutto per kuukausi.

Että taidetaan hieman jäädä tuosta 2000e nettopalkasta.

kerro missä saan 2000e nettona ni meen heti.

Ap

Vierailija
28/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan 540€ole..539,..jtn..Sillä taloutta nostetaan.Tänään aamutvssä talous huonompi täällä kuin muissa pohjoismaissa,miettikää kun työssä käyvilläkin menee palkasta ylipuolet jo menoihin.Loppu jää elämiseen.Suomi lisää kurjistusta säästöjä.Ei se tuo työtä.Miettikää kun menovedenkin hinta nostetaan,ei varaa monella mihkään sähköautoon tai sähkönsiirtoon.Mä nään nyt pessimistisenä tulevaisuuden.Kauppaan matkaa ,palvelut viety.Julkiset liik.yht.ei toimi.Näin uusimaa,eteläkin.Miten sitten muu suomi,ihankuin ihmiset ajettaisi taajamiin rotankoloihin.Mitä siellä tekemistä.Missä ihmisarvoinen elämä kunkin kohdalla.Mitä haluamme elämältä.Työ jolla tulee toimeen,palkka joka riittää elämiseen.

Vierailija
29/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika abstrakti on syy...

Kunnon kämppä, kesämökki, melko uusi bemari jne. ovat sitten niitä sivuvaikutuksia joita työnteosta seuraa ainakin minulle. Eivät ole mitenkään abstrakteja. Samalla maksan veroja ihan tarpeeksi, että voidaan  ap:lle tai useammallekin hoidella salaatteja. 

Vierailija
30/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jos hiluihin olet tyytyväinen. 

Vierailija
31/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap..asspee tulot on nappikauppaa...mä sain 30milj tukea veronmaksajien kukkarosta :)

terv. pipilä

Vierailija
32/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin työpaikka johon mulla oli mahis päästä oli 1400e brutto per kuukausi.

Että taidetaan hieman jäädä tuosta 2000e nettopalkasta.

kerro missä saan 2000e nettona ni meen heti.

Ap

Myyntityöstä maksetaan, mutta pitää olla hyvä kaupallinen koulutus ja myynnin tutkintoja lisäksi sekä sosiaalisia taitoja ja ongelmanraikaisukykyä.

Vierailija
33/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 600 per viikko kateen? Paikallisesta sossusta en asuu siis suomessa

Vierailija
34/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella köyhälläkin on omaisuutta.Työ on saattanut mennä.Mutta rahan tulo tyssännyt.Irsestä riippumattomista syistä.Materiaalinen köyhyys ei niin huolestuttavaa kuin tuo henkinen

Ruoka,eläminen asuminen ihmisen perusoikeuksua.Työkin olisi.Mutta kaikille sitä EI ole!

Vierailija
35/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se 840 euroa koko kuukauden rahat+ asumistuki päälle? Ja paljonkos ne elämisen laskut on? Eipä käy kateeksi, kädestä suuhun elämistäsi, on kokemusta. Olen elämäni varrella ollut työtön 397 päivää. Yhden pitkän jakson ja yhden yhden päivän pituisen jakson, kun määräaikaiset pestit päättyivät. Sitten sain onneksi töitä.

Mulla on tilipäivä 15. päivä ja sieltä tulee vähän päälle 2500 euroa. Asunto- ja mökkilaina on maksettu, vastikkeeseen menee 320 euroa, puhelinlaskuun 30 euroa, sähköön 25 euroa, kotivakuutus 70 euroa (seuraavat 3 kk sisältäen) ja loppu on sitten ruokaan ja muuhun. En tosiaan kaipaa niitä aikoja, kun piti ennen tukipäiviä mietti,ä mistä saan makaronin ja perunan höysteeksi jotakin.

Vierailija
36/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömillä tienataan

https://areena.yle.fi/1-4530598

Vierailija
37/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ei tyydy siihen, että pennejä laskemalla voi käydä räkäbaarista hakemassa kaalinpäitä tai pakasteena ulkomailta rahdattua kanaa? 

Mutta turha  tätä on yrittää selittää niille takarivin räkänokille, joille koulu oli tylsää ja turhaa ja uran huipentuma on Elannon varasto. 

Turha varastohommaa on mollata. Rehellistä työtä ja tarpeellista akikkien ihmisten tarpeita ajatellen. Kyllä sinunkin tavarasi jostain varastosta toimitetaan.

Vierailija
38/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjä ei voi työmarkkinatuen päälle saada tuollaista summaa tttukea, varsinkin jos tilillä on ollut vielä 100€ ylimääräistä..Jokin ei nyt täsmää..

No itse asiassa kyllä voi. Asumistuki ei kata koko vuokraa, ja jos kuukaudelle sattuu maksettavaksi esim. vuoden kotivakuutus niin saattaa hyvinkin saada parisataa toimeentulotukea lisäksi.

Vierailija
39/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin menee ne jotka niitä saa.

Surullista miten nykyaikana on köyhyys unohtunut.

Vierailija
40/69 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, näin sitä palkitaan työttömänä ole, kiva, toiset raataa sunkin rahojes eteen, pummi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme