Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä johtuu, jos ns. perus ok mies ei kelpaa naisille?

Vierailija
07.02.2021 |

Sanotaan että on vaikka 30-40v mies. Ei erityisen komea kasvoista muttei nyt rumakaan. 172-180 senttiä pituus. Ei huomattavaa ylipainoa, eikä liian laiha myöskään. Eli fyysisiltä ominaisuuksiltaan sellainen, että ei herätä naisten mielenkiintoa lähtökohtaisesti, mutta ei myöskään herätä suurta vastenmielisyyttä fyysisillä ominaisuuksilla kuin pinnallisimpien naisten keskuudessa.

Joku koulutus löytyy, ja joku työpaikkakin. Lähtökohtaisesti ei mikään professori eikä myyntijohtaja, vaan jos maisterintutkinto löytyy, niin sitten on ehkä hiukan vähemmän glamourissa työpaikassa kuin mitä naiset odottavat maisterismieheltä. Toisaalta, voi olla ihan tavallinen amismieskin, vaikka sähköasentajan koulutus ja raksalla töissä. Ei kuitenkaan duunarihommistakaan mitään naisia kiihottavaa kuten poliisi tai kirvesmies tai asfalttimies.

Elikkä aika tavallinen mies, joka on myös ihan perus ok mies. Jos tällainen mies ei kelpaa naisille, niin mikä on syy palstan naisten mielestä?

Kommentit (354)

Vierailija
41/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa persoonattomalta.

Miehellä voi olla persoonaa ja kiinnostuksia vaikka muille jakaa. Hän voi olla esimerkiksi intohimoinen pienoismallien kokoaja, tai harrastaa koristesorvausta kansanopiston puutyöpajalla, tai olla paikallisen historiaseuran hallituksessa ja kirjoittaa paikallishistoriasta blogia.  Tai pelaa tietokonepelejä, tai höntsäfudista työporukan kanssa. Hän käy myös kaverien kanssa kaljalla kulmapubissa, ja on ihan mukavaa seuraa kaveripiirin kaljoitteluissa. 

Mitä hän ei kuitenkaan ole, on mikään julkkis näiden harrastustensa vuoksi. Hän ei ole mikään "paras xxxxx", joka tietty saisi naiset kokemaan hänen ihanan persoonallisena ja kunnianhimoisena, jos hän olisi vaikka paras hyökkääjä kaupungin sählyseuroista, tai paras tietokonepelaaja jossain pelissä koko Suomessa.

t. aloittaja

Miksi sitten et kertonut näitä asioita hänestä vaan nuo iänikuiset jaaritukset että on tietyn pituinen ja käy töissä?

Koska aloituksessa kerrotut asiat ovat kynnyskysymys. Siinä kerrotut asiat määrittävät sen, että on olemassa tietynkokoinen osa naisia, joille mies ei kelpaa ollenkaan, ja sitten on loput naiset, joille mies voi kelvata vaikkei nyt noilla aloituksen ominaisuuksilla vielä aiheutakaan valtavaa kiinnostusta.

Kynnyskysymykset ovat miehen näkökulmasta tärkein asia mitä löytyy. Jos asiat on kynnyskysymyksissä liian pahasti pielessä, niin ei naisia oikeastaan kannata edes yrittää, koska todennäköisyys saada muuta kuin ilkeyttä ja haavoittavaa kohtelua naisilta on jotakuinkin 5%. Mutta tässä keskustelussahan ei siitä ollut kysymys, koska kuvattiin kuitenkin ihan perus ok miestä.

t. aloittaja

Miksi teit aloituksen, kun olet päättänyt oikean vastauksen jo ennalta?

Vierailija
42/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa persoonattomalta.

Miehellä voi olla persoonaa ja kiinnostuksia vaikka muille jakaa. Hän voi olla esimerkiksi intohimoinen pienoismallien kokoaja, tai harrastaa koristesorvausta kansanopiston puutyöpajalla, tai olla paikallisen historiaseuran hallituksessa ja kirjoittaa paikallishistoriasta blogia.  Tai pelaa tietokonepelejä, tai höntsäfudista työporukan kanssa. Hän käy myös kaverien kanssa kaljalla kulmapubissa, ja on ihan mukavaa seuraa kaveripiirin kaljoitteluissa. 

Mitä hän ei kuitenkaan ole, on mikään julkkis näiden harrastustensa vuoksi. Hän ei ole mikään "paras xxxxx", joka tietty saisi naiset kokemaan hänen ihanan persoonallisena ja kunnianhimoisena, jos hän olisi vaikka paras hyökkääjä kaupungin sählyseuroista, tai paras tietokonepelaaja jossain pelissä koko Suomessa.

t. aloittaja

Miksi sitten et kertonut näitä asioita hänestä vaan nuo iänikuiset jaaritukset että on tietyn pituinen ja käy töissä?

Koska aloituksessa kerrotut asiat ovat kynnyskysymys. Siinä kerrotut asiat määrittävät sen, että on olemassa tietynkokoinen osa naisia, joille mies ei kelpaa ollenkaan, ja sitten on loput naiset, joille mies voi kelvata vaikkei nyt noilla aloituksen ominaisuuksilla vielä aiheutakaan valtavaa kiinnostusta.

Kynnyskysymykset ovat miehen näkökulmasta tärkein asia mitä löytyy. Jos asiat on kynnyskysymyksissä liian pahasti pielessä, niin ei naisia oikeastaan kannata edes yrittää, koska todennäköisyys saada muuta kuin ilkeyttä ja haavoittavaa kohtelua naisilta on jotakuinkin 5%. Mutta tässä keskustelussahan ei siitä ollut kysymys, koska kuvattiin kuitenkin ihan perus ok miestä.

t. aloittaja

Ok. Eli kun kerran tiedät, mitä kannattaa tehdä ja kertoa ja homma on hanskassa niin mikäpä siinä. Luulisi kyllä, ettei silloin tarvitsisi ihmetellä, miksi ei kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kelpaa kenellekään vai eikö kelpaa kauniille naisille? Jälkimmäisessä tapauksessa syynä ulkonäkö. Liian kovat vaatimukset omiin edellytyyksiin nähden.

Eli jos perus ok miehelle tulee vaiin ylilihavia naisia tarjoolle, ja muut naiset nyrpistelee, niin onko niin ettei perus ok miehenä voi muuta saada kuin ylilihavan naisen? 

Onko oikeasti liikaa vaadittu, ettei nainen olisi ylilihava?

Okei, eli arvasin oikein. Mies, joka ei itse ole mikään komistus, hakee naista ulkonäkö edellä. En ihmettele ollenkaan ettei tärppää.

Siis ihanko oikeasti se on liian iso vaatimus, ettei nainen olisi ylilihava? Huomaa nyt, ettei tässä puhuta kaikista pyöreistä naisista. Joku ihan tavallinen bmi 30 nainen on ihan jees vielä. Vaan kun tässä puhutaan niistä bmi 40 naisista. Että onko oikeasti liian iso vaatimus, jos haluaisi edes bmi30 naisen bmi40 naisen sijaan?

Vierailija
44/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko syy se, ettei itsellesi kelpaa tavismuija? Olen ollut yksillä treffeillä 31v miehen kanssa, joka käytti koko aikamme valittamiseen, ettei löydä naista. Minä olen 31v hoikka, tatuoimaton, perusnätti blondi. Aika nopeasti mies toi ilmi, että toivoisi löytävänsä mua kauniimman. 'Osaatko naisena sanoa miks kauneimmat menee kusipäille?' 'Ei sillä, kyllä mulle tavallinenkin k e l p a a' jne. Pää pyöri kuin pöllöllä, kun ylimeikattuja nuoria max 18v naisia käveli ohi.

Vierailija
45/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin löytäminen on hyvin usein tuurista kiinni. Niitä itselle sopivia ei loppujen lopuksi ole kovin paljoa. Olen jo aiemmin palstalle kirjoittanut, että oman puolison kohtaaminen oli kymmenestä minuutista kiinni. Muussa tapauksessa tuskin olisimme tavanneet.

Vierailija
46/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kelpaa kenellekään vai eikö kelpaa kauniille naisille? Jälkimmäisessä tapauksessa syynä ulkonäkö. Liian kovat vaatimukset omiin edellytyyksiin nähden.

Eli jos perus ok miehelle tulee vaiin ylilihavia naisia tarjoolle, ja muut naiset nyrpistelee, niin onko niin ettei perus ok miehenä voi muuta saada kuin ylilihavan naisen? 

Okei, eli arvasin oikein. Mies, joka ei itse ole mikään komistus, hakee naista ulkonäkö edellä. En ihmettele ollenkaan ettei tärppää.

Tuo on juurikin yksi luonnevian ilmenemistapa. Autismia ja/tai tunnekylmyyttä. Ihminen on näille pelkkä ulkonäkö. Joku täällä kertoi puhuneensa tunnin treffikumppaniin kanssa eikä hänellä ollut naisesta mitään muuta sanottavaa kuin että liian vanha ja ruma. Silti oli katkera kun tämä liian vanha ja ruma, jota mies halveksi jokaisessa kirjoittamassaan lauseessa, ei lämmennyt miehelle ja halunnut tavata uudelleen. Ilmeisesti mies olisi kuitenkin yrittänyt seurustella ihmisen kanssa josta hänellä ei ole mitään hyvää sanottavaa. = Luonnevika ja paha sellainen.

Vierailija
47/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais ainakin, jos ei oo muuten jotenki rasittava.

Vierailija
48/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi maailmansota  taas, niin miehet saisivat naisia  kun miehistyisivät paljon. 

Vierailija
49/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko oikeasti se on liian iso vaatimus, ettei nainen olisi ylilihava? Huomaa nyt, ettei tässä puhuta kaikista pyöreistä naisista. Joku ihan tavallinen bmi 30 nainen on ihan jees vielä. Vaan kun tässä puhutaan niistä bmi 40 naisista. Että onko oikeasti liian iso vaatimus, jos haluaisi edes bmi30 naisen bmi40 naisen sijaan?

Sun vaatimuksilla ei ole paskankaan väliä, jos et saa hoikempia naisia millään kiinnostumaan itsestäsi. Silloin kannattaa katsoa peiliin ja ruveta työstämään sitä mitä sieltä näkyy, eikä tuhlata aikaansa sellaisten asioiden vaatimiseen, jotka ei perustu yksin sinun omaan päätökseen tai vaatimuslistaan.

Vierailija
50/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu suomea: keneltä sinä menet vaatimaan sitä BMI:tä? Sinä ET pysty vaatimaan sitä naisilta, joita et edes tunne.

Sinä saat HALUTA ihan millaisen naisen tahansa, mutta älä käytä tuota idiottimaista ilmaisua ikään kuin kiertelisit vaatimassa naisilta jotain.

Vierailija
51/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on liialliset luulot omasta ulkonäöstään. Oon tavannut itseään komeaksi tituleeranneen miehen, joka oli max 165 cm pitkä ja ulkonäöltään tyyppiä Janne Kataja. Oon tavannut hieltä tuoksahtavan, omia kynsiään järsivän lommoposkisen nelikymppisen, joka netissä väitti olevansa komea sporttinen kolmekymppinen.

Vierailija
52/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisena miehenä sanoisin sen johtuvan kemiasta. Olen puhunut itseni työpaikkaan kuin työpaikkaan, joten ei ole kiinni sulkeutuneisuudesta tai sosiaalisista taidoista. Varmaan tiedätte miestyypin, jolla on kaikki kasassa ja on ihan ok keskustelija, mutta ei vain nappaa. Siinäpä se.

Vierailija
53/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis kirjoitti:

Kumma juttu, kun minä ja lähes kaikki kaverini olemme aivan tavallisia miehiä ja melkein kaikki olemme parisuhteessa. Tosin se on vaatinut aikoinaan vähän yritystiä. Ketään ei ole tultu kotoa hakemaan.

Yökerhossa näki usein näitä ikisinkkutapauksia: Olivat liian kännissä, eivät osanneet tanssia ja tuijottivat yksin tuoppiaan nurkassa. Olisi pitänyt olla aloitteellinen, jos ei ollut erityisen komea.

Nimenomaan eli myyntipuheet tulee olla hallussa. Kyllä ne kusipäät ja luonnevikasetkin naista saavat.

Minulle on tärkeää, että mies näyttää olevan juuri minusta kiinnostunut eikä niin, että alan miettiä, mitähän tuo on oikein vailla. Yleensä ollaan vailla hetkeksi yhtä tiettyä osaa minusta.

Vierailija
54/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sinulle. Kivoilla miehillä on varaa valita, kaltaisillasi taas ei ole.

Vierailija
55/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisena miehenä sanoisin sen johtuvan kemiasta. Olen puhunut itseni työpaikkaan kuin työpaikkaan, joten ei ole kiinni sulkeutuneisuudesta tai sosiaalisista taidoista. Varmaan tiedätte miestyypin, jolla on kaikki kasassa ja on ihan ok keskustelija, mutta ei vain nappaa. Siinäpä se.

En kyllä tiedä tuollaista miestyyppiä. Jos kaikki on kasassa, niin kohdistamalla kiinnostuksensa oikeantyyppisiin naisiin, niii varmasti natsaa. Jos taas odotukset on ns. ylioptimistisia, niin vaikeaa on.

Vierailija
56/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta, ap, ymmärtää, että nainen ei kiinnostu miehestä siksi, että mies on tietynpituinen, käy töissä, asuu Suomessa ja hengittää. Nuo voivat olla kynnyskysymyksiä, totta, mutta ne eivät herätä kiinnostusta. Sen takia olennaisempaa olisi tietää, mikä siitä miehestä tekee kiinnostavan ja millaisille naisille. Jos mies on intohimoinen pienoisrautatieharrastaja, hän kiinnostaa todennäköisesti aivan erilaisia naisia kuin jos hän on vapaalaskija.

Sekä mihin kiinnostus sitten on aina tyssännyt ja missä vaiheessa.

Vierailija
57/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko syy se, ettei itsellesi kelpaa tavismuija? Olen ollut yksillä treffeillä 31v miehen kanssa, joka käytti koko aikamme valittamiseen, ettei löydä naista. Minä olen 31v hoikka, tatuoimaton, perusnätti blondi. Aika nopeasti mies toi ilmi, että toivoisi löytävänsä mua kauniimman. 'Osaatko naisena sanoa miks kauneimmat menee kusipäille?' 'Ei sillä, kyllä mulle tavallinenkin k e l p a a' jne. Pää pyöri kuin pöllöllä, kun ylimeikattuja nuoria max 18v naisia käveli ohi.

Luuletko ettei kaikkia miehiä kiinnosta vahvasti meikatut 18v naiset, vaikka pää ei pyörisikään?

Vierailija
58/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alottaja puhuu naisista, niin hän puhuu juurikin vaan niistä kumihuuli- ja tissinaisista, joille hän ei kelpaa. Tavisnaisille kelpais, mutta hänelle itselleen ei.

Vierailija
59/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ettei kaikkia miehiä kiinnosta vahvasti meikatut 18v naiset, vaikka pää ei pyörisikään?

Luulen.

eri

Vierailija
60/354 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen miehen.

On hauska ja sosiaalinen tyyppi, naiset viihtyvät hänen seurassaan. Pituutta on ehkä 180-185 cm ja komea. Hiukan dadbod, mutta sitähän naiset rakastavat.

On työ, on koulutus, on omistusasunto.

Kumppania hän ei löydä, koska "kukaan ei kiinnosta niin paljoa että viitsisin tinkiä omasta elämästäni".

Suhteet vaativat kompromisseja. Jos niihin ei ole valmis, on elettävä yksin.

Hänellä ei ole myöskään kovin vahva libido. Ei harrasta yhden yön juttuja. Itse naisena en voi elää yli kahta viikkoa ilman se ksiä, mutta miehille se onkin varmasti helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän