Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Notino verkkokaupasta?

Vierailija
07.02.2021 |

Uskaltaakohan tuolta tilata? Epäilyttää, että onko tuotteet aitoja..

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tänään uskaltanut tilata kyseisestä nettikaupasta muutamaa meikkiä, koska kysyi henkilötunnuksen ja pankkikortin jutut kaikki mitö ei yleensä kysytä kerralla. Uskallanko ostaa mitään ja onko luotettava, koska jos ostan heillä on mahdollisuus päästä tililleni ja ottaa kaikki rahat, kun nyt näitä huijauksia on yleistynyt tänä päivinä tällaisissa tilanteissa.

Tilaa Klarnalle, saat maksuaikaa. Ja kun olet saanut paketin niin maksa se vaikka heti. Ei tarvitse pankkikortilla tilata. Klarnalle se on niin vaivatonta ja helppoa. Eikä tililtä lähde ylimääräisiä maksuja.

Vierailija
62/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K18 tuote oli feikki. Notinon asiakaspalvelu ei helpottanut asiaa vaikka olin K18 tuotevalmistajaankin yhteydessä ja palasin Notinolle todisteineen. 

Lyko on valtuutettu jälleenmyyjä ko. Tuotteessa mutta Notino ei. Koostumus valui kämmeneltä miltein heti verrattuna Lykolta ostettuun. 

Piti maksaa itse postikulut palautuksesta, että menee laboratorioon tutkittavaksi ihan selkeistä todistuksista huolimatta.

Tuote oli paketin puolesta identtinen, mutta koostumus oli erilainen. Sekin piti muutama kerta testata. 

Onneksi oli vanhaa aitoa tuotetta jäljellä. Voi olla itse yhteydessä tuotevalmistajaan - Notino ei ole valtuutettu jälleenmyyjä eli ei saa jakelijoilta kyseistä tuotetta. Mistä sitten lie..

Ei enää koskaan Notinolta mitään. Mitkähän muut sieltä tilatut on myös ollut feikkejä.

Näitä keskusteluja löytyy englanninkielellä useita Redditistä, kun hakee Notino fake hakusanalla.  Chanelkin on haastanut kyseisen firman oikeuteen.

Kannattaa säästää rahat ja ostaa mielummin Lykolta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Versacen Bright Crystal -tuoksun, jota olen vuosia käyttänyt. 50ml pullo maksoi 20€, Suomessa hintaa yli 70€.

Tuote oli hyvin pakattu ja pakkaus sellofaaneineen näytti täysin aidolta. Itse tuote väriltään aivan hailakan pinkki ja tuoksua ei haista oikeastaan ollenkaan.

Normaalisti tuo väriltään vahvasti pinkki.

Luultavasti feikki tuote kyseessä.

Mut Bright Crystalhan on hailakan pinkki. Bright Crystal Absolu on vahvasti pinkki väriltään.

Toki jos tuote ei tuoksu oikealta, niin se on asia erikseen. 

Vierailija
64/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa ja erilaisia tuotteita. 

Hajuvesiä, shampoita, hoitoaineita. Kaikki ovat olleet niin aitoja kuin mitä olla voi. Ainakaan en itse ystävieni kanssa ole löytänyt eroja näihin vs. Sokokselta ostetut tuotteet. 

Ja minulle tullut K18 Leave In Molecular Repair Mask on juuri sitä mitä pitikin, eroa ei ollut yhtään vanhaan purkkiin tai koostumukseen, jonka olen ostanut Suomesta ja toimi ihan samalla tavalla. 

Vierailija
65/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen olemaan suoraan K18 asiakaspalveluun yhteydessä. Ei ole aitoja tuotteita.

Olen ollut yhteydessä Kuluttajariitalautakunnan neuvontaan, Euroopan kuluttajakeskukseen, Tulliin, sekä tuotteen valmistajaan itse.

Enköhän ole tarpeeksi hyvin tutkinut asiaa että kuluttaisin siihen näin paljon aikaa.. mutta toki jos kuvittelet sen olevan aito niin jatka vain tilaamista .

K18 asiakaspalvelun yhteystiedot:

hello@k18hair.com

Notino is not an authorized seller of K18 products. 

You can send that over to them.

Vierailija
66/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyseessä oli nimenomaan K18 Molecular Repair mask.

Vierailija
67/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut kolmesti hajuvesiä ja myös tuon k18-tuotteen. Kaikki sujunut erinomaisesti. 

Vierailija
68/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä K18 tuotteen aitouden testaamiseen hyvä keino:

https://vm.tiktok.com/ZNd1HPoTK/

Alla viesti K18 tuotevalmistajalta, jossa mainitsee Lykon olevan valtuutettu myyjä (kannattaa olla toki yhteydessä itsekin).

Thank you for reaching out to us. Lyko is an authorized seller of K18 products, however Notino is not. Please reach back out with additional questions.

Olen jättänyt kokemukseni ja jokainen toki omaa harkintaansa käyttäen tilaa mistä haluaa! :) 

Vierailija
69/70 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli paketti. Ihmettelin kovasti, kun tilaamani Oscar de la Rentan tuoksu oli ihan eri kun 90-luvulta, jolloin se oli lempparituoksuni.

Onko tuo perus - Oscarin tuoksua menty jotenkin muuttelemaan, vai oli paketissa sittenkin väärä tuote?

Tämä nyt tullut tuoksu ei ollutkaan sellainen raikas ja naisellinen, kuten olin tottunut, vahva tuoksu kyllä, mutta pikemminkin sellainen voidemainen ja kirkon suitsukeentuoksuinen - ei huono sekään, mutta erilainen.

Löytyykö täältä ketään vanhan Oskari-rentun ystäviä?

Googlaa reformulointi. Mitä tuoreempi pullo, sitä laihempaa litkua. Notinolta ostaessa ei näe eränumeroa (batch code) ennen kuin pullo on kotona. Mutta joskus saa jackpotin pullon joka onkin 5 tai 6 vuotta vanhaa erää!

Tämä on perusasia: mitä nuorempaa hajuvesi on, sitä useampaan kertaan se on ehditty reformuloida. Ja kohta tuoksu jo katoaakin markkinoilta, ja talo tuottaa setin uusia flankkereita (flanker). 

Vierailija
70/70 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Hei.

Olen tilannut Notinolta säännöllisesti nyt jo noin kolmen ajan. Kaikki hajuvedet ovat olleet 100 %aitoja. Jotkut tuotemerkit Esim Ziaja todella edullisia.

Ainoa ongelma vuosien varrella tuli kun sivustoni eivät antaneet tehdä osoitteen muutosta, lähetin asiakaspalveluun englannin kielisen viestin ja vastaus tuli suoralla suomen kielellä! Että siltäkin osin.

Toimitusaika noin reilu viikko, koskaan ei ole tarvinnut perään kysellä, seurantalinkistä näkee missä paketti viipottaa.

Toimitus usein ilmaista, mutta jos toimituskulut ovat, löytyy sivustoilta (mutta joutuu hieman etsimään) tuotteet joiden yhteydessä saa koko tilaukselle ilmaisen toimituksen, jotkut tuotteet joskus ovat toimitusmaksua pienemmät. Paketin koolla ja painolla ei sitten enää ole mitään väliä! Tilaan samalla esim. pyykinpesu aineita, koska ovat hyviä ja edullisia.

Hintoja kannattaa hieman seurata, joissakin tuotteissa saattaa jopa päivittäin heilahdella

Ziaja on puolalaista tuotantoa. Puolalaiset yleensäkin edullisia ja ilman kaiken maailman hajusteita. Portugalissa käydessäni ostan varastoon.