Kokemuksia Notino verkkokaupasta?
Uskaltaakohan tuolta tilata? Epäilyttää, että onko tuotteet aitoja..
Kommentit (70)
Oletteko varmoja tuotteiden aitoudesta? Ainakin joidenkin youtube vertailuvideoiden mukaan minun Notinolta vuosi sitten tilaamani Montale Intense cafe olisi väärennys!
Älkää tilatko, paketti ei tule perille ja asiakaspalvelu on järkyttävän huonoa!!!
Onko kukaan tilannut viime aikoina. Millaisia kokemuksia?
Tilaan tosi usein Notinolta. Hyvät tarjoukset ja tilaukset tulee kohtuu nopeasti, ottaen huomioon että tulee ulkomailta. Asiakaspalvelu on tosi hyvää ja vastaukset tulee nopeasti. Ei valittamista. :)
En tänään uskaltanut tilata kyseisestä nettikaupasta muutamaa meikkiä, koska kysyi henkilötunnuksen ja pankkikortin jutut kaikki mitö ei yleensä kysytä kerralla. Uskallanko ostaa mitään ja onko luotettava, koska jos ostan heillä on mahdollisuus päästä tililleni ja ottaa kaikki rahat, kun nyt näitä huijauksia on yleistynyt tänä päivinä tällaisissa tilanteissa.
Tilasin Versacen Bright Crystal -tuoksun, jota olen vuosia käyttänyt. 50ml pullo maksoi 20€, Suomessa hintaa yli 70€.
Tuote oli hyvin pakattu ja pakkaus sellofaaneineen näytti täysin aidolta. Itse tuote väriltään aivan hailakan pinkki ja tuoksua ei haista oikeastaan ollenkaan.
Normaalisti tuo väriltään vahvasti pinkki.
Luultavasti feikki tuote kyseessä.
Olen tilannut useita kertoja ja aina oon ollut tyytyväinen. Tuotteet aitoja ja paljon suomen hintoja edullisempia. Saa myös merkkejä, joita meiltä ei enää saa. Omalta osaltani voin suositella.
Miten avene - tuotteet, uskaltaako tilata, silm. ymp. voiteet näkyy olevan puolet halvemmat kuin apteekeissa. Onko kokemuksia?
Olen tehnyt pari tilausta. Osa tuotteista ei ole ollut omissa pakkauksissa, vaan pullot olivat kuplamuoviin käärittynä. Hyvin kyllä pakattu.
Muutoin olen ollut tyytyväinen, mutta pienestä näytepaketista puuttui yksi näyte ja tästä ei ole julkaistu arvostelua, vain positiiviset palautteet julkaistaan?
Tilasin 4 tuotetta. Kun paketti saapui, sieltä puuttui alle 4e maksava kulmageeli. Ilmoitin asiasta, mutta asiakaspalvelun mukaan varaston videolta näkyy, että tuote pakattiin (eli minä olen valehtelija ja valitan turhaan???). Minulle tarjottiin korvaukseksi ilmaista toimitusta seuraavalle tilaukselle. Seuraavaa tilausta ei tule. En enää käytä kyseistä kauppaa ikinä.
Olen tilannut usein meikkejä. Noin viikon kestää tulla ja aina olleet ok.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Versacen Bright Crystal -tuoksun, jota olen vuosia käyttänyt. 50ml pullo maksoi 20€, Suomessa hintaa yli 70€.
Tuote oli hyvin pakattu ja pakkaus sellofaaneineen näytti täysin aidolta. Itse tuote väriltään aivan hailakan pinkki ja tuoksua ei haista oikeastaan ollenkaan.
Normaalisti tuo väriltään vahvasti pinkki.
Luultavasti feikki tuote kyseessä.
Tilasit edt:n, siksi halpa ja hailakka tuoksu ja eri näköinen.
Harmittaa, kun tilasin. Pakkaukset pölyisiä, kuluneen näköisiä. Eivät ole niin laadukkaan tuotteen pakkauksissa kuin tuotenimi edellyttää. Sekin ihmetyttää, että nykyisin esim. voidepakkaukset ovat kaupoissa pahvipakkauksen lisäksi koneellisesti muovitettu. Näissä ei muovitusta ollut.
Palautuslomake puuttuu pakkauksesta. Palautusosoite tarraakaan ei ole. Selvittelen nyt, kuinka palautus hoidetaan. Ilmeisesti pitää antaa tutkittavaksi ulkopuoliselle taholle tämäkin asia.
Tuotteet ovat feikkejä. Paketti tuodaan oven taakse mutta sitä ei haeta siitä vaikka niin luvataan jos haluat palauttaa tuotteita.
Kusetusta !!
Totta , huijausta !! Älkää tilatko !!
Uskaltaa toki tilata, itse olen saanut aina kaikki tuotteet hyvin pakattuna, ei ole kertaakaan jäänyt mitään tuotteita pois, Avonin hajuvedet on olleet aivan samoja kuin ennen Suomessa myytävät ja muitakin merkkejä tullut tilattua ja ihan samaa tavaraa ovat mutta huokeemmalla hinnalla.
Kokemuksia Notino - https://lite.al/MTaadF Luotettava, nopea toimitus! Tilaan nykyään kaikki meikit ja hajuvedet Notinolta!