Ex seurustelee jo uuden kanssa mutta miettii palaisiko yhteen kanssani? Mitä ihmettä tämä on?
Meillä on ollut aikamoinen historia yhdessä ja olemme olleet tiiviisti yhdessä eron jälkeenkin.
Siinä on ollut monta syytä ja toki tiedän, että tämä nyt ei mennyt aivan suunnitellusti ja nyt vain olen hämmentynyt.
Voin kertoa rakastavani miestä, tottakai. Ongelmamme vain kasaantuivat ja tuntui, että pitää ottaa happea.
Olemme miettineet jos saisimme asiat selvitettyä, uuden alun ja molemmat tekisivät töitä sen eteen,
Itse olen aloittamassa mm. terapian ja on muutenkin täysin uusi alku monella saralla katsottuna.
Kaikesta huolimatta, että hänen kanssaan tahtoisin jatkaa elämääni niin en kuitenkaan tiedä mitä tämä on?
Pitäisikö vain luovuttaa.
Mies ei nauti yksin olemisesta ja olemme vapaasti treffailleet toisia. Haluaa tietää mitä oikeasti elämältään haluaa.
Tapasi naisen, ilmoitti seurustelevansa ja kuitenkin antoi ymmärtää, että ehkä meillä on kuitenkin tulevaisuus yhdessä.
Todella outoa.
En nyt ymmärrä mitä hän oikein ajattelee? Hän omien sanojensa mukaan ei edes juuri välitä tästä naisesta, ei kehunut vaan lähinnä harmitteli, että nyt on tämmöinen tässä ja ajatteli, että haluaa ottaa parin kuukauden tauon ja miettiä asioita.
Nainen ei tunnu olevan lainkaan sellainen jonka haluaisi ja murtui nähdessään minut.
Hyvin suorasti kertoi ajattelevansa minua, mahdollisesta tulevaisuudesta mutta nyt mainitsi, että nyt seurustelee ja haluaa miettiä asioita.
Nyt kun kirjoitan niin tajuan tämän typeryyden, miksi edes kuvittelen mitään.
Kurjaa kuitenkin on, että toinen antaa toivoa, kertoo, että meillä on uusi alku mahdollisesti ja ongelmat korjattavissa mutta teot puhuvat nyt toista.
En nyt ymmärrä.
Ehkä pitäisi vain jatkaa elämäänsä mutta en kestä tätä ajatusta, että kaikki on niin epäselvää.
Kommentit (45)
Minun exä sanoi minulle tiistaina, että ei ole kiinnostunut naisesta, jonka oli nähnyt viikonloppuna baarissa, ei kuulemma edes tykkää siitä. Perjantaina se kuitenkin jo p a n i sitä samaa naista.
Unohda, tuo surkea valehteleva p a s k a ja tee itsellesi palvelus. Poista miehen numero ja lakkaa puhumasta hänestä muualla kuin terapiassa, missä käsittelet omaa hyvinvointiasi parantavia asioita. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Minun exä sanoi minulle tiistaina, että ei ole kiinnostunut naisesta, jonka oli nähnyt viikonloppuna baarissa, ei kuulemma edes tykkää siitä. Perjantaina se kuitenkin jo p a n i sitä samaa naista.
Unohda, tuo surkea valehteleva p a s k a ja tee itsellesi palvelus. Poista miehen numero ja lakkaa puhumasta hänestä muualla kuin terapiassa, missä käsittelet omaa hyvinvointiasi parantavia asioita. Tsemppiä!
Kuulostaa kamalalta.
Jotain tällaista voisi odottaa exältäkin, valheita valheiden perään.
Mistä kaikesta hän on valehdellutkaan.
No, ei voi mitään.
Kiitos tsempeistä!
Ap
En huolisi exää takaisin, jolla olisi eron jälkeen uusi. Se kuules nyt puhuu höpöjä teille molemmille.
Juu, kylllä oli silmiä avaava keskustelu.
Ap