Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tyttöystäväni käytös normaalia

Vierailija
06.02.2021 |

Eli.. Olen tapaillut puolivuotta yhtä tyttöä ja nyt seurustellut 2kk. Ei tämä ihan normaalia ole. Hän ei koskaan laita minulle mitään viestiä. Minä olen AINA aloittanut keskustelut. Hän myös vastaa todella lyhillä sanoilla. Eikä siinä vielä kaikki.. hän ei ole kertonut minusta kenellekkään. Ei vanhemmille, ei kavereille. Ei edes parhaalle kaverilleen. Hän kyllä vakuuttaa tykkäävänsä minusta aina kun sitä kysyn. Ei osoita kyllä tykkäämistään millään tavalla. Läheisyys puuttuu kokonaan. Minä joudun aina aloittamaan senkin. Eikä sitten loppujen lopuksi edes juuri halua läheisyyttä. Torjuu sen aika usein :((. Haluaisin olla poikaystävä joka tekee tytön onnelliseksi ja joka tuntee itsensä rakastetuksi. Hän ei vaan halua ottaa rakkautta kai sitten vastaan :/

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kylmäkiskoinen tyttö. Onko teillä edes seksiä? Ethän sinä tuollaisesta suhteesta mitään saa. Ja ikä oli?

Vierailija
2/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kauhean lupaavalta kuulosta. Sen kai voi käsittää jos ei pidä tekstaamisesta, mutta kaikki tuo muu mukaanlukien on outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö taitaa olla narsissi

Vierailija
4/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetapas yhteydenpito, ja katso mitä typykkä tekee. Näet sitten onko se kiinnostunut sinusta vaiko ei. Et kai vaan ole rahaa antanut tai mitään kalliimpaa ostanut, kun ei koskaan kenenkään vaikuttimia voi tietää...

En mä tässä kyllä mitään romanssia nyt näkisi. Sori.

Vierailija
5/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

0/5

Vierailija
6/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksistä ole ole tietoakaan! Ei halua edes puhua siitä. Sen olen saanut selville, että ei ole valmis siihen. Niin minä olen 20 ja hän 19. 

Vierailija
7/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan perässä hän ei ole. Ei antanut minun tarjota edes mini golf kierrosta

Vierailija
8/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
9/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 20 tyttöystävä 19

Vierailija
10/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö saattaa olla riivattu. Kannattaa ottaa yhteyttä manaattiin jotta demoni saadaan ulos.

Vierailija
11/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammattiapua tuohon läheisriipouvuuteen. Kenenkään täysijärkisen hermot ei kestä jatkuvaa tekstasmista ja roikkumista.

Vierailija
12/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, kokematon, ujo?

Vierailija
13/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on feministi? Feministit usein suhtautuvat kylmäkiskoisesti ja torjuvasti miehiin, ja kokevat varsinkin seksuaalissävytteisen läheisyyden miesten kanssa hyvin negatiivisena.

Vierailija
14/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... läheisriippuvuuteen. Minä laitan ehkä max 3 viestiä päivässä, koska en halua juuri takertua häneen. Ja jos me nyt seurustellaan niin odotan, että hän joskus aloittaisi keskustelun tai pyytäisi näkemään.

Vierailija
15/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, tämä palsta on joskus aika huono.

Kuulostaa siltä, että tyttöystävä ei ole ihan varma tunteistaan, tai jostain muusta syystä ei ole ihan tosissaan sinun suhteesi. Oletko hänen ensimmäinen poikaystävänsä? Moni meistä on ensimmäisessä suhteessaan vähän kömpelö.

Kannattaa ehkä vähän vetäytyä itse ja katsoa, aktivoituuko hän vai hiipuuko suhde. Jos suhde on vain jomman kumman osapuolen varassa, se ei ole tasapainoinen ja voi johtaa aika hankalaan tilanteeseen myöhemmin. Tsemppiä!

Vierailija
16/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän ei ole oikeasti tyttöystäväsi. Paitsi sinun mielestäsi. Jätä siis rauhaan.

Vierailija
17/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku tai useampia jännä miehiä. Olet vain hätävara.

Vierailija
18/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö saattaa olla riivattu. Kannattaa ottaa yhteyttä manaattiin jotta demoni saadaan ulos.

Jos hän alkaa muistuttaa tätä on jo todella kiire https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article11043701.ece/ALTERNATES/s6…

Vierailija
19/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, tämä palsta on joskus aika huono.

Kuulostaa siltä, että tyttöystävä ei ole ihan varma tunteistaan, tai jostain muusta syystä ei ole ihan tosissaan sinun suhteesi. Oletko hänen ensimmäinen poikaystävänsä? Moni meistä on ensimmäisessä suhteessaan vähän kömpelö.

Kannattaa ehkä vähän vetäytyä itse ja katsoa, aktivoituuko hän vai hiipuuko suhde. Jos suhde on vain jomman kumman osapuolen varassa, se ei ole tasapainoinen ja voi johtaa aika hankalaan tilanteeseen myöhemmin. Tsemppiä!

Joo, tämä on hänen ensimmäinen suhde, mutta olen sanonut tästä pikku ongelmasta hänelle ja on luvannut muuttaa tapojansa. No ne lupaukset on ollut valetta näköjään. Hän ei tee mitään edistöääkseen tätä suhdetta. Minä vedät ihan yksin tätä rekeä.

Vierailija
20/37 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihmistä et tee ikinä onnelliseksi tuppautumalla. Jos vetäytyminen ei muuta tilannetta, kannattanee luovuttaa. Hän ei itsekään välttämättä tiedä, miksi väistelee, tai ei kehtaa sitä myöntää. 

Itse olin aika tyly nuoruuden poikaystävälle, joka ripustautui. Olisin itse halunnut olla se, joka saa tukea, sen sijaan jouduin tukemaan häntä. Asiat menivät koko ajan pahasti vastavirtaan.