Onko tyttöystäväni käytös normaalia
Eli.. Olen tapaillut puolivuotta yhtä tyttöä ja nyt seurustellut 2kk. Ei tämä ihan normaalia ole. Hän ei koskaan laita minulle mitään viestiä. Minä olen AINA aloittanut keskustelut. Hän myös vastaa todella lyhillä sanoilla. Eikä siinä vielä kaikki.. hän ei ole kertonut minusta kenellekkään. Ei vanhemmille, ei kavereille. Ei edes parhaalle kaverilleen. Hän kyllä vakuuttaa tykkäävänsä minusta aina kun sitä kysyn. Ei osoita kyllä tykkäämistään millään tavalla. Läheisyys puuttuu kokonaan. Minä joudun aina aloittamaan senkin. Eikä sitten loppujen lopuksi edes juuri halua läheisyyttä. Torjuu sen aika usein :((. Haluaisin olla poikaystävä joka tekee tytön onnelliseksi ja joka tuntee itsensä rakastetuksi. Hän ei vaan halua ottaa rakkautta kai sitten vastaan :/
Kommentit (37)
Se on raskaana ei silloin läheisyys kiinnosta.
Syys-lokakuussa susta tulee isä!
Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa "suhteessa"?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kivalta poikaystävältä. Ehkä hän ei olekaan se oikea, jos ei halua esim. halata koskaan, jos torjuu senkin. Kaikki eivät ole nuorena vielä kiinnostuneita intiimistä kanssakäymisestä. Pitäisikö sinun erota ja ottaa joku jota oikeasti kiinnostaa? Vai jutteletko hänen kanssaan että mikä on tilanne. Moni ihminen ei jaksa vastata viestiin kuin lyhyesti, koska kännykän näppäimet ovat todella pienet ja puhelin piippaisi koko ajan.
Olen mä eroakin miettinyt. Olen yrittänyt aika ajoin kysellä vähän hänen tunteista ja fiiliksistä, mytta ei sano mitään. Yleisin vastaus on "en tiiä". Kyllä hän viestittelee kavereiden kanssa paljonkin, että ei se ole hänelle mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa "suhteessa"?
Hyvä kysymys... joku siinä kuitenkin vetoaa minuun
Vierailija kirjoitti:
Tyttö saattaa olla riivattu. Kannattaa ottaa yhteyttä manaattiin jotta demoni saadaan ulos.
Ehkä Maria Nordinin meditaatio auttaa (396 euroa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kivalta poikaystävältä. Ehkä hän ei olekaan se oikea, jos ei halua esim. halata koskaan, jos torjuu senkin. Kaikki eivät ole nuorena vielä kiinnostuneita intiimistä kanssakäymisestä. Pitäisikö sinun erota ja ottaa joku jota oikeasti kiinnostaa? Vai jutteletko hänen kanssaan että mikä on tilanne. Moni ihminen ei jaksa vastata viestiin kuin lyhyesti, koska kännykän näppäimet ovat todella pienet ja puhelin piippaisi koko ajan.
Olen mä eroakin miettinyt. Olen yrittänyt aika ajoin kysellä vähän hänen tunteista ja fiiliksistä, mytta ei sano mitään. Yleisin vastaus on "en tiiä". Kyllä hän viestittelee kavereiden kanssa paljonkin, että ei se ole hänelle mikään ongelma.
Jos vastaus on en tiiä tai ei sano mitään, niin tuntuu että ehkä ero parempi. Onko hän tunnekylmä luonne, liian nuori, ei kiinnostunut, ujo, ei osaa puhua, eri maailmankuva, eri toiveet, siitä ei saa selvää kertakaikkiaan - turha kai odottaa enää muutosta. Aikuisten suhteissa se ei tiedä ainakaan mitään hyvää, toinen voi olla vaikka jääkylmä narsisti tai ei kiinnosta, joku ei toimi, että niistä ei tule mitään. Ei kannata kuitenkaan syyttää itseä, koska ei se yhdestä ihmisestä ole kiinni. Nuorena on vaihtoehtoja, jos yksi seurustelusuhde ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä hän ei ole. Ei antanut minun tarjota edes mini golf kierrosta
Ei halua jäädä kiitollisuudenvelkaan, eli ei oikein ole mukana jutussa. Siltä tuo vaikuttaa.
isäsuhde puuttuu, semmoiset tytöt seurustelevat vaikka eivät pitäisikään toisesta.
Eihän teillä tämä perusteella siis käytännössä ole edes mitään suhdetta?
Ihankuin tyttö vain tahtoisi katsoa mitä elämä eteen tuo vaikuttamatta itse ympärillä oleviin asioihin mitenkään.. oman elämänsä sivustaseuraaja?
Hei. Ei kuulosta järkevältä jatkaa suhdetta. Jos toinen vastaa vain en tiiä, niin se on vahva signaali. Hän ei ehkä ole valmis suhteeseen.
Meidän täällä on turha miettiä mikä tyttöä vaivaa tai onko hänellä joku diagnoosi. Hän on kuitenkin sinulle tärkeä, joten hänessä täytyy olla myös paljon hyvää.
Sinulle tämä on kuitenkin tärkeä kokemus, vaikka suhde päättyisikin. Sait tärkeää tietoa siitä, millaista suhdetta sinä itse kaipaat ja osaat jatkossa huomioida tämän kun tutustut johonkin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on feministi? Feministit usein suhtautuvat kylmäkiskoisesti ja torjuvasti miehiin, ja kokevat varsinkin seksuaalissävytteisen läheisyyden miesten kanssa hyvin negatiivisena.
Heh heh. Olen feministi ja rakastan miehiä ja seksiä.
skitsoidi persoonallisuushäiriö/välttelevä kiintymyssuhde? googla