Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
LOKAMASUJEN SUNNUNTAI
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Pahoittelen, jos siis sunnuntain pino oli jo jossain, minulta se meni ohi.
Eilen oltiin häissä ja täytyy snaoa, etten ole KOSKAAN nähnyt tai ollut noin kauniissa ja hyvinjärjestetyissä häissä. Morsiamen ystävänä tiedän, että hän on tehnyt 1,5v töitä häiden eteen, ilman stressiä, eli on kova askartelemaan ja on nauttinut joka hetkestä. Sen kyllä huomasi. Ei ollut mitään " röyhelöjuttuja! vaan kaikki koristeet olivat todella elegantteja ja hyvällä maulla tehtyjä, kaikki " samaa sarjaa" ja ruokapöytäkin oli sellainen, etten ole koskaan moista nähnyt.
Viihdyttiin siellä yhteen ja vauva potki koko ajan. Nyt olen vain taas huolissani, en ole tuntenut potkuja yöllä tai aamulla lainkaan. Olisiko vauva väsynyt eilisen illan rokkaamiselta??
Sain eilen kovasti kehuja siitä, että masuni on niin täyttä " tavaraa" . Ilmeisesti vaikka mielestäni olen iso, monien mielestä silti vielä pieni odottaja. Riippuu katsojasta kait!
DIRAH: KAIKKI tuttavani, perheeni, ystäväni, mieheni ja kaupan tädin ym puoli tutut olivat varmoja kun odotin esikoistani, että se on poika. Itselläni oli myös poikaolo koko ajan enkä edes hankkinut mitään vaaleanpunaista. Kun TYTTÖMME syntyi, en meinannut uskoa sitä todekasi - eikä kukaan muukaan. Kätilö ja hoitsut tulivat vauvan syntymän jälkeen takaisin saliin ja olivat niin ihania kun kyselivät, että " ettekö tosiaan osanneet yhtään odottaa poikaa?" . Tyttömme oli vielä niin " tyttömäinen" jo syntyessään, eli huikean pitkät ripset (1,1cm!!), pusuhuulet ja isot mustanruskeat silmät (ovat vieläkin) että kätilöä nauratti ettei siitä poikaa saisi vaikka ei katsoisikaan jalkoväliin.
Joten jos minulta kysytään, en usko mihinkään " merkkeihin" mitä tulee lapsen sukupuoleen. En vatsanmuotoon tai sydänääniin tms. Toki onhan niissä aina 50% mahdollisuus osua kohdalleen;) Ja mukavia niitä merkkejä on tulkita.
Olisihan minullakin oikeastaan hyvät perusteet uskoa, että meille on tulossa toinen tyttö, lähes samanlainen raskaus tuntemuksiltaan, vauva hikkaa yhtä usein, sydänäänet samanlaiset jne. Mutta nyt en kyllä mene veikkaamaan mitään, sen näkee sitten ensi kuussa!
Nyt olen levoton kun vauva ei potki, taidan mennä herättämään miestä jotta pääsemme hakemaan tyttöä mummolasta. Äiti viestitti aamulla että neiti on herännyt 4.30 aamulla!!! Nauroin vaan että siinä taas mummua vietiin, kotona neiti olisi jatkanut unia joko meidän välissämme tai sitten kun olisin käynyt peittelemässä hänet uudelleen. Mutta mummot menevät niin " helppoon" ;)
KUUMUUDESTA vielä. Minä en ole jaksanut sitä yhtä viikkoa kauempaa eli ihana kun paistaa - kunhan minun ei tarvi olla auringonpaisteessa ulkona!!
Nasu ja pikkukakkonen rv 31+6 (pian taas paukkuu viikot!!)