Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOkos maha näkyy rv 20 menijät + muut kuulumiset?

07.03.2006 |

Puolessa välissä mennään, ja entistä useammat housut on pienet, ja kohta pitänee siirtyä mammavaatteisiin.

Vielä eivät työpaikalla ainakaan kysele ja tänään kun yksi työkaveri oli kuullut mieheltään, joka asian tiesi, oli yllättynyt, kun ei kuulemma vielä huomaa...

Olen kyllä pitänyt vaatteita, jotka eivät ole niitä kaikkein paljastavimpia mahan kannalta...

Mites muut? Mikä on olo ja joko potkii jne.?

TÄmän vaavin potkut aloin varmuudelle tuntea viikolla 17+5 eli pari viikkoa aiemmin kuin esikoiselta. Sen jälkeen on tuntuvasti potkiskellut joka päivä. Muuten mahan koota lukuunottamatta en huomaa olostani olevani raskaana tms. En kyllä huomannut viimeksikään ennen loppunärästyksiä ja muuta kömpelyyttä. ELi ihan normaali on olo, ehkä pikkaisen useammin pitää käydä vessassa, joskus jopa yöllä, jos herää jostakin muusta syystä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vatsa alkoi näkyä joskus 18 viikon kieppeillä. Lääkärin mukaan on normaalia, että alkaa näkymään aikaisemmin jos ei ole ensimmäinen lapsi. Silloin kyllä mahan huomasivat vain ne jotka jo asiasta tiesivät. Nyt alkoi viikko 22 ja pieni sievä mutta jotenkin tosi näkyvä vatsa kasvaa kivaa vauhtia ja on sanomatta selvää jokaiselle vastaantulijalle :-) Muita " oireita" olen huomannut esim. väsyn tosi äkkiä, vatsa alkaa supistella nopeammin kävellessä ja tietyt ruoka-aineet eivät mene alas esim. jäätelö ei maistu yllättäen olllenkaan. Liikkeet ovat selvästi voimistuneet ihan äskettäin vasta, ne muistaakseni alkoivat viikolla 18 tosin aika hempeinä ja satunnaisina. Nyt on jo jatkuvampaa ja tuntuu jopa kädelle :-))

Hyviä vointeja sinulle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla