Koiravero takaisin.
Sitä itseään kaikki paikat täynnä.Nyt pakkasella se ja sama mutta kun viikko kaksi kuluu niin sitten alkavat haisemaan.Koiravero voimaan että otusten omistajat osallistuvat lemmikiensä jätöksien keräämiskuluihin.
Kommentit (111)
Koiravero takaisin ehdottomasti. Kaikki koirien ruoka ym. tulee ilmastotavoitteista pois.
Vierailija kirjoitti:
Koiravero takaisin ehdottomasti. Kaikki koirien ruoka ym. tulee ilmastotavoitteista pois.
Jos ei maksa niin elikko tapettavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Keräyskulut lähentelee tuottoja.
Pitää laittaa sen verran suuri vero ettei lähentele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranomistajat maksavat nykyään vuosittain ALV:nä ja eläinlääkäreiden veroina satoja euroja.
Koiran paska häviää lumen jälkeen kahdessa viikossa, ihmisten kylvämät jätteet eivät vuosiin, jos koskaan.
Koirien ulosteet levittävät tauteja. Ihan tiedoksi, jos et tiennyt.
Itse en tykkää ulostevellissä kävelystä, ehkä mun pitäisi hankkia koira, jotta siitä voi nauttia. Kohta taas pakollista raahata eteinen täyteen sontaa, kun typerät koiraihmiset eivät viitsi niitä Mopen persiistä tippuneita kasoja kerätä. Yök.
Faktaa tautien levittämisestä, kiitos. Ei mutua.
Tässä on jotain luetteloa eläinten levittämistä taudeista. Huomion arvoista se että vaikka muutkin kuin koira niitä levittävät niin koira on oikeastaan ainut, jota kuljetetaan mukana ihmisjoukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Koiravero poistettiin aikanaan sen vuoksi, että keräyskulut olivat suuremmat kuin verotuotot. Jos koiraveroa kerättäisiin jälleen, se toimisi tavallaan lupana jättää jätökset keräämättä, koska silloinhan koiranomistaja maksaa siitä, että hänen ei tarvitse niitä paskoja kerätä.
Lite såsom fastighetsskatten och sopavgiften på glesbygden, som man inte får något för?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranomistajat maksavat nykyään vuosittain ALV:nä ja eläinlääkäreiden veroina satoja euroja.
Koiran paska häviää lumen jälkeen kahdessa viikossa, ihmisten kylvämät jätteet eivät vuosiin, jos koskaan.
Koirien ulosteet levittävät tauteja. Ihan tiedoksi, jos et tiennyt.
Itse en tykkää ulostevellissä kävelystä, ehkä mun pitäisi hankkia koira, jotta siitä voi nauttia. Kohta taas pakollista raahata eteinen täyteen sontaa, kun typerät koiraihmiset eivät viitsi niitä Mopen persiistä tippuneita kasoja kerätä. Yök.
Faktaa tautien levittämisestä, kiitos. Ei mutua.
Tässä on jotain luetteloa eläinten levittämistä taudeista. Huomion arvoista se että vaikka muutkin kuin koira niitä levittävät
Ihmiset levittää parhaillaan koronaa ja flunnsia ym.
Koiravero takaisin, helppo kerätä kun koirat rekisterissä 120€/koira! Lisäksi korotettu alv koirien ruoalle, välineille tms
Aina olen koirani jätöksen kerännyt pois, mutta jos koiravero tulee takaisin niin minä lopetan koirani paskan keräämisen siihen paikkaan ja niin lopettaisi moni muukin.
Ne muutamat paskat mitä jotkut laiskat koiranomistajat (tai ne joilta vaikka pussit unohtui/loppui) jättivät maahan, ovat vielä pientä.
Koirat paskantaa sen 3 kertaa päivässä, 21 paskaa kuussa, 1000 paskaa vuodessa.
Se alkaisi nopeasti näkymään, kun naapuruston edes 5 koiranomistajaa lopettaisi keräämisen.
Koiraveron mukana tulee keräilijät, ei niitä paskoja silloin ole maassa kun ne kerätään pois. Kyllä niitä vaan on, ne keräilijät ei jokapaikkaan kerkeä, sekä se keräily ei ole kannattavaa.
No siinäpähän ihan vapaasti määrät sen takaisin. Ei tule edes yksi kymmenestä sitä maksamaan. Siksihän se on poistunutkin, kun se valvominen on täysin mahdotonta.