Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnassa kummaa puristusta... Apua?

Vierailija
06.08.2006 |

ei kovin kovaa, lähinnä epämielyttävää. Sitä on ollut nyt muutaman päivän, välillä menee poiskin ja taas palaa. Ihan rintojen keskellä tuntuu, ei muualla. Yölää, kun menin nukkumaan, alkoi närästääkin...

Mikä ihme voi olla? Ei kai mikään sydän-juttu? Ainakaan koskaan ei ole ollut mitään, en juo, en polta. Enkä himo-urheile. Ikää 30 v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ne juuri sellaisena epämiellyttävänä puristavana tunteena. Kipu meni pois, mutta palautui niin kovana että jouduin lopulta sairaalaan. Alkoi raskauden aikana.

Vierailija
2/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu voi pahetessaan säteillä lapaluun alle selkäpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos grillaillut ja mässäillyt viime aikoina, kun tuota närästystäkin kerran on?

Vierailija
4/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu kipu aika lailla sydämmen kohalta ja mietin jopa että ei kai enteile sydänkohtausta. Mut miks näin nuorella olisi, ikää 24v. Myönnän että olen syönyt lähes joka päivä karkkia enkä oo liikkunut paljoa, mut nyt oon yrittänyt tehä muutosta. Jos ruokavaliosta ei ole kyse niin sit olen miettinyt myös univelkaa.

Vierailija
5/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutenkaan mässäillyt...

No, tuskinpa tämä mitään sydän-juttuja voi olla, ei kai tän ikäisillä sellaisia tule?

Vierailija
6/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sydänoireetkaan aina sitä ikää katso. Ja hyvähän se syy joka tapauksessa on selvittää vaikka paniikkikohtauksesta olisikin kyse.

Vierailija
7/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö / ei sydänperäinen rintakipu

Alle 45-vuotias nainen tai alle 35-vuotias mies

Valittaa hapen loppumista

Kipu pienialainen

Kipukohta selvästi osoitettavissa

Painoarkuus kipukohdassa

Vierailija
8/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama juttu,mutta alkoi raskauden aikana

Vierailija
9/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pyytää täältä apua terveyteen liittyvissä asioissa. Otsikostasi jo säikähdin, että joku sydänkohtaustapaus täällä vaan kirjoittelee kun pitäisi tilata autoa sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi