Miten saada loppuelämä kulumaan, kun kumppania ei löytynyt eikä perheen perustaminen onnistunut?
Kyselee nelikymppinen mies.
Perheellisistä vanhoista kavereistakaan ei ole kovasti iloa, elävät niin erilaista elämää.
Työ nyt menettelee ja pitää nupin kasassa, kun on paikka johon mennä arkipäivisin. Viikonloppuina vähän nihkeämpää. Hiihtämässä kävin äsken. Ehkä Netflixistä jotain illalla.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Eiks miehille ole joku sellainen juttu, että voi olla mieskaveri jonkun yh-äidin pojalle ja tarjota miehen mallia? Jotain tuon tyylistä mä lähtisin etsimään. Että vaikka ne omat lapset jäi saamatta, niin vois olla tärkeä aikuinen mies jollekin pojalle, jonka elämästä se aikuinen mies puuttuu.
Eli nyt pitäis alkaa varaisäksi näille yh-mammojen jälkikasvuille jotka äitinsä on menneet pyöräyttämään jännämiesten kanssa, ja sitten ihmettelevät kun jäivätkin lapsen kanssa kuin nallit kalliolle. Kasvattakoot nyt keskenään ne lapsensa tekemään omassa elämässään parempia valintoja kuin vanhempansa tekivät. Kyllä se hyvän miehen malli nyt kelpaisi, mutta ei kelvannut silloin kun oltaisiin haluttu perhettä perustaa. Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites viisikymppinen nainen saa dlämän kulumaan, kun ei saanut perhettö, eli mkestä ja lapsia ja sai potkut töistä ja ystävillä on vähän aikaa
Viisikymppinen nainen ei kiinnosta ketään....
Kas vaan, kun tämä viiskymppinen on onnellisessa parisuhteessa. Toisin kun ylläoleva, joka ei koskaan tule saamaan ketään, ja hyvä niin.
-eri-
Sinun yllä ei ole ainuttakaan viestiä koska olet sivun ensimmäinen viesti..
Vierailija kirjoitti:
Hiihtämässä äsken ja Netfliksiä illalla!? Siis whaaaaaaaaaaat, mitä mä just luin? Olen itse 50+ ja perheellinen mies. Mutta jos olisin sinun tilanteessa, niin "tutka" olisi päällä koko ajan. Ei kai kukaan nainen tule kotoa hakemaan? Ei jumalauta mies, hiihtämällä ja telkkaria katsomalla et saa naista. Ja jos et kerta kaikkiaan mitään muuta keksi, niin eikun ulkomaille hakemaan. Et tarvitse edes kielitaitoa, nainen kyllä hoitaa senkin puolen. Ja korona on vain pikku hidaste, silloin kun Mies ryhtyy Naisen hakuun! Perrrk...!
Jessus mitä juttuja täällä joskus tulee luettua....
Veikkaan, että ap odottaa ihmettä tapahtuvaksi Tinderin kautta. Tämä on juuri se miestyyppi, joka seuraavaksi valittaa, kun hänestä kiinnostuvat vain yksinhuoltajat. Miksi eivät kiinnostuisi, kun ap:lla on samanlainen elämäntyyli kuin heillä; vähän liikuntaa mutta muuten ollaan kotona ja tihrustetaan Netflixiä.
Ongelmasi on luovuttaja-asenteesi. Eikä se lapsiperhe-elämä useinkaan kovin auvoista ole, elää voi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks miehille ole joku sellainen juttu, että voi olla mieskaveri jonkun yh-äidin pojalle ja tarjota miehen mallia? Jotain tuon tyylistä mä lähtisin etsimään. Että vaikka ne omat lapset jäi saamatta, niin vois olla tärkeä aikuinen mies jollekin pojalle, jonka elämästä se aikuinen mies puuttuu.
Eli nyt pitäis alkaa varaisäksi näille yh-mammojen jälkikasvuille jotka äitinsä on menneet pyöräyttämään jännämiesten kanssa, ja sitten ihmettelevät kun jäivätkin lapsen kanssa kuin nallit kalliolle. Kasvattakoot nyt keskenään ne lapsensa tekemään omassa elämässään parempia valintoja kuin vanhempansa tekivät. Kyllä se hyvän miehen malli nyt kelpaisi, mutta ei kelvannut silloin kun oltaisiin haluttu perhettä perustaa. Hah!
Samaa mieltä. Mikä siinä on että naisilla alkaa kelpaamaan se hyvä ja kunnollinen mies vasta kun ovat yksinhuoltajia? Huonoin mahdollinen diili miehen kannalta alkaa toisen miehen lapsia hoitamaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtämässä äsken ja Netfliksiä illalla!? Siis whaaaaaaaaaaat, mitä mä just luin? Olen itse 50+ ja perheellinen mies. Mutta jos olisin sinun tilanteessa, niin "tutka" olisi päällä koko ajan. Ei kai kukaan nainen tule kotoa hakemaan? Ei jumalauta mies, hiihtämällä ja telkkaria katsomalla et saa naista. Ja jos et kerta kaikkiaan mitään muuta keksi, niin eikun ulkomaille hakemaan. Et tarvitse edes kielitaitoa, nainen kyllä hoitaa senkin puolen. Ja korona on vain pikku hidaste, silloin kun Mies ryhtyy Naisen hakuun! Perrrk...!
Veikkaan, että ap odottaa ihmettä tapahtuvaksi Tinderin kautta. Tämä on juuri se miestyyppi, joka seuraavaksi valittaa, kun hänestä kiinnostuvat vain yksinhuoltajat. Miksi eivät kiinnostuisi, kun ap:lla on samanlainen elämäntyyli kuin heillä; vähän liikuntaa mutta muuten ollaan kotona ja tihrustetaan Netflixiä.
Oota vaan.. Tääkin tilaa morsiamen ja tulee 20v. päästä valittamaan kuinka akka ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että tinder olisi ainoa sovellus. Mulla on 7 eri sovellusta käytössä, mistään ei onnista.
Jos ap tosiaan on sitä mieltä, että elämän sisältö pitäisi löytyä parisuhteesta niin parempi vaan pysyä sinkkuna.
Parisuhde voi olla merkityksellinen asia, mutta kukaan ei jaksa pidemmän päälle sisältä tyhjää ihmistä, joka pitäisi täyttää.
Mitä sinä annat muille?
Vierailija kirjoitti:
Ota ulkomaalainen vaimo. Ovat kauniita ja hoikkia ja sopuisia, usein ahkeriakin. Siis täysin Suomi-valaiden vastakohtia.
Luotat et kaiken tämän rumuuden ne ulkolaiset naiset sinussa kestää :( Kyllä ihan ykkönen ihmisyydessä olisi olla kaunis sisälä päin, eli ihan ekaksi puhua kauniisti kaikista ihmisistä. Niistä ylipainoisistakin lähimmäisistä.
Osaatko sanoa, miksi ei ole löytynyt?
Haetko liian kaunista itseesi verrattuna?
Mulla ainakin oli teknillisessä yliopistossa kaverimies, joka ei tajunnut omaa tasoaan, vaan kuolasi ja yritti aivan liian korkeatasoisia. (itse olin varattu jo silloin. En olisi häntä huolinut, vaikka olisin ollut vapaakin)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ainakaan hiihtämällä et saa naista etkä perhettä.
Baarissa notkuminenko olisi parempi? Hiihtäminen on ainakin hyväksi terveydelle ja vartalolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi katkeruus ei pue ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin oli teknillisessä yliopistossa kaverimies, joka ei tajunnut omaa tasoaan, vaan kuolasi ja yritti aivan liian korkeatasoisia. (itse olin varattu jo silloin. En olisi häntä huolinut, vaikka olisin ollut vapaakin)
Eihän ihmisillä ole mitään tasoja. Tuo kaverimies olisi aivan hyvin voinut saada haluamansa naisen, koska kaikilla naisilla on erilainen miesmaku..
Entäs kun on minimieläkkeellä ja neljäkymppinen? Ymmärrän, että lasten ylläpito näillä tuloilla olisi äärimmäisen vaikeaa, mutta jonkinlainen kumppani olisi kiva kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ainakaan hiihtämällä et saa naista etkä perhettä.
Baarissa notkuminenko olisi parempi? Hiihtäminen on ainakin hyväksi terveydelle ja vartalolle.
Moneenko naiseen tutustuit hiihtolenkkisi aikana? Tai edes juttelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas esimerkkiä naisten neuvojen huonoudesta...
Älä helvetissä sekaannu mihinkään yksinhuoltajaan vaan etsi oma lapseton nainen reilusti nuoremmista.
Minun neitsytmieheni sekaantui tällaiseen itseään vanhempaan yh:hon. On ihan tyytyväinen vielä 20 vuoden jälkeenkin. Meillä on yhteinenkin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa taas kääntää tätä tasojankutukseksi. Jokaisella on oikeus etsiä kunnes löytää juuri sellaisen, johon ihastuu ja rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap tosiaan on sitä mieltä, että elämän sisältö pitäisi löytyä parisuhteesta niin parempi vaan pysyä sinkkuna.
Parisuhde voi olla merkityksellinen asia, mutta kukaan ei jaksa pidemmän päälle sisältä tyhjää ihmistä, joka pitäisi täyttää.
Mitä sinä annat muille?
Tämä kommentti on täysin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma elämäntarina ei päde muihin.
Kas vaan, kun tämä viiskymppinen on onnellisessa parisuhteessa. Toisin kun ylläoleva, joka ei koskaan tule saamaan ketään, ja hyvä niin.
-eri-