Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen terapiatyyppistä työtä julkisella puolella. Alankohan kyynistyä

Vierailija
06.02.2021 |

Kun työ ei kiinnosta juuri yhtään ja loputon ongeömien jauhaminen asiakkaiden kanssa tympii. Aiemmin olen ollut aidostikin empaattinen. Työelämää takana jo n. 30v, ehkä tämä on joku vaihe tai sitten vain loppu-ura töissä on tätä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samantyyppisiä fiiliksiä, työpaikan vaihtaminen virkisti.

Vierailija
42/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samantyyppistä työtä. Jaksamiseen auttaa hyvät työkaverit, koulutus, työnohjaus, se että omat asiat (ihmissuhteet, talous, terveys) on kunnossa. Vapaa-ajalla innostava harrastus.

Hae tukea itsellesi työelämäpohdintoihin esim. työterveyshuollosta. Tämä on työtä, jossa pitää huolehtia myös omasta mielestä, koska päivät kuluu hoitamalla muita ja omat tarpeet ovat sivussa tuolloin. Ehkä olet muutoksen edessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha taistella terapiakäsitteen syvällisestä merkityksestä täällä. Psykoterapiassakin on sen seitsemänkymmentä toteutustapaa, eikä ne kaikki psykoterapeutitkaan välttämättä hallitse edes yhtä, vaikka olisi mitä tutkintoa turkinnon päälle.

Ap on selvästi halunnut auttaa ja kokee siinä voimattomuutta. Eikä ihme. Julkisella puolella ei voi valita asiakkaitaan eikä voi ilmoittaa vaikeille tapauksille että suosittelee työntekijän vaihtoa. Se ei ole ap:n vika että lähtötilanne on vaikea, eikä mikään lisäkolutus sitä muuttaisi. Se, että ap on aikaisemmin jaksanut aidosti välittää on vain hieno asia.

Vierailija
44/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tästä aloituksesta. Jos on esim. psykologi, sanoo: olen psykologi. Terapiatyyppinen työ kuulostaa puoskaroinnilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän