Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu niin yksinäiseltä

Vierailija
06.02.2021 |

Lähetin monta sähköpostia kaverihakusivun kautta ilmoituksiin, eikä kukaan ole vastannut. Millä tätä yksinäisyyden tunnetta saisi lievenemään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian joku vastaa! Hyvää päivän jatkoa!

Vierailija
2/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kyllä se jossain vaiheessa tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä ap, mitä yksinäisyys on, pahimmillaan johtaa masennukseen. Olin pitkään sairaslomalla ja päivät olivat kaikki samanlaisia, ajattelin yhdessä vaiheessa että miksi edes nousen sängystä ylös. Kukaan ei käynyt, hyvin harva edes otti yhteyttä. Kun pääsin taas töihin, niin aloin hoitamaan itseäni, käymään lenkillä, laittamaan ruokaa, kävin uimahallissa ja jumppasin kotona ja kuuntelin musiikkia. Ja vaikka itse yritin pitää yhteyttä niihin harvoihin "ystäviin", niin en saanut mitään vastakaikua. Nyt nautin vaan sitten tästä omasta seurastani, koska kenellekkään muulle en näytä kelpaavan. Yritä jaksaa, ja tsemppiä sinulle.

Vierailija
4/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lemmikki. Tai leivo leipää. 

Vierailija
5/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ota koira. Koirapuistossa ja naapurustossa tulee juttuseuraa muista koirallisista, voi jutella somessa lemmikkiryhmissä jne.

Vierailija
6/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pety jos saat tyhmiä kyselyitä joko kaveri on löytynyt jne. Se on samat ihmiset siellä kuin torin "jonossa". Pitää osallistua, mutta oikeata kiinnostusta ei ole. Ei johdu sinusta jos näin tapahtuu. Mutta onnea ystävien löytymiseen, toivottavasti joku oikea ystävyyttä haluava vastaa :)

Vierailija
7/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että vaaditaan ihme että nykyään netistä löytää mitään syvällisempää ja merkityksellisempää seuraa. Jossain Facessa yrität naaman perusteella päätellä, että onkohan tuo nyt millanen tyyppi ja sitten se ei joko vastaa mitään tai puhuu ihan pehmeitä. Deittailusivut olen todennut aivan turhiksi. Tuntuu toivottomalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi