Onko laminaattilattiat OUT?
Kommentit (10)
On. Laminaatti on kylmä, vaikeahoitoinen, epämiellyttävä jalalle ja äänekäskin verrattuna vinyylilankkuun.
Veikkaan että kolmen vuoden päästä tulee taas uusi materiaali joka ns. pitää olla.
Kaikilla materiaaleilla on omat hyvät ja huonot puolensa. Ei jaksa miettiä muotiasioita.
Mulla on vielä muovimatto... no itse tykkään ihan kyllä muovimatostakin, vaikka se onkin jo pitkään ollut out.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä muovimatto... no itse tykkään ihan kyllä muovimatostakin, vaikka se onkin jo pitkään ollut out.
Muovimatto on ainakin paljon kestävämpi vaihtoehto esim. kylpyhuoneeseen kuin kaakelit. En tajua kuka hemmetti on sitä mieltä että kaakeli on hyvä ratkaisu mihinkään sellaiseen huoneeseen, jossa sen on mahdollisuus kastua tai likaantua. Ihan järkyttävän huono materiaali, varsinkin se saumalaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovimatto on ainakin paljon kestävämpi vaihtoehto esim. kylpyhuoneeseen kuin kaakelit. En tajua kuka hemmetti on sitä mieltä että kaakeli on hyvä ratkaisu mihinkään sellaiseen huoneeseen, jossa sen on mahdollisuus kastua tai likaantua. Ihan järkyttävän huono materiaali, varsinkin se saumalaasti.
Kyllä se ruma, reikiintyvä ja pinttyvä muovimatto kylppärissä oli ihan yksi kauhistus.
Just vaihdettiin 20-vuotias muovimatto kaakeileihin ja kunnon vedeneristykseen alle.
No on ne , itse en vielä viitsi vaihdattaa kun on ehjät ja nätit mutta kun tulee se aika, vaihdan ne pois. Onneksi keittiö ja eteistilat on laattaa.
Köyhien pilipalimateriaaleja molemmat: vinyyli ja laminaatti.
Laminaatti vielä lisäksi liukas ja kylmä.
Vinyylilankku on materiaalina huomattavasti miellyttävämpi. Kestää elämää paljon laminaattia paremmin eikä kopise tai kolise!
Omassa asunnossa laminaatti, joka on uusittu juuri ennen muuttoa. Vaikka sävy ja lattia on kaunis, vaihdan tämän heti kun keksin tarpeeksi hyvän tekosyyn sille.
Juu, juntit vaihtaa nyt laminaattejaan vinyylilankkuun.
Mulla lattiat on ainakin aitoa kamelin esi nahkaa