Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laminaattilattiat OUT?

Vierailija
06.02.2021 |

Nyt kaikki puhuu vaan vinyylilankusta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lattiat on ainakin aitoa kamelin esi nahkaa

Vierailija
2/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Laminaatti on kylmä, vaikeahoitoinen, epämiellyttävä jalalle ja äänekäskin verrattuna vinyylilankkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kolmen vuoden päästä tulee taas uusi materiaali joka ns. pitää olla.

Kaikilla materiaaleilla on omat hyvät ja huonot puolensa. Ei jaksa miettiä muotiasioita.

Vierailija
4/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä muovimatto... no itse tykkään ihan kyllä muovimatostakin, vaikka se onkin jo pitkään ollut out.

Vierailija
5/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä muovimatto... no itse tykkään ihan kyllä muovimatostakin, vaikka se onkin jo pitkään ollut out.

Muovimatto on ainakin paljon kestävämpi vaihtoehto esim. kylpyhuoneeseen kuin kaakelit. En tajua kuka hemmetti on sitä mieltä että kaakeli on hyvä ratkaisu mihinkään sellaiseen huoneeseen, jossa sen on mahdollisuus kastua tai likaantua. Ihan järkyttävän huono materiaali, varsinkin se saumalaasti.

Vierailija
6/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovimatto on ainakin paljon kestävämpi vaihtoehto esim. kylpyhuoneeseen kuin kaakelit. En tajua kuka hemmetti on sitä mieltä että kaakeli on hyvä ratkaisu mihinkään sellaiseen huoneeseen, jossa sen on mahdollisuus kastua tai likaantua. Ihan järkyttävän huono materiaali, varsinkin se saumalaasti.

Kyllä se ruma, reikiintyvä ja pinttyvä muovimatto kylppärissä oli ihan yksi kauhistus.

Just vaihdettiin 20-vuotias muovimatto kaakeileihin ja kunnon vedeneristykseen alle.

Vierailija
7/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne , itse en vielä viitsi vaihdattaa kun on ehjät ja nätit mutta kun tulee se aika, vaihdan ne pois. Onneksi keittiö ja eteistilat on laattaa.

Vierailija
8/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien pilipalimateriaaleja molemmat: vinyyli ja laminaatti.

Laminaatti vielä lisäksi liukas ja kylmä.

Vierailija
9/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylilankku on materiaalina huomattavasti miellyttävämpi. Kestää elämää paljon laminaattia paremmin eikä kopise tai kolise!

Omassa asunnossa laminaatti, joka on uusittu juuri ennen muuttoa. Vaikka sävy ja lattia on kaunis, vaihdan tämän heti kun keksin tarpeeksi hyvän tekosyyn sille.

Vierailija
10/10 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juntit vaihtaa nyt laminaattejaan vinyylilankkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi