Tein just pizzaa tai "pizzaa", miten ihan vaan haluatte
Laitoin päälle säilykepersikkaa, säilykeparsaa, tuoretta tomaattia ja halpoja pizzasuikaleita sekä vielä tomaattipyrettä, en mitään kastiketta vaain sitä pyrettä, juustoa vain nimeksi. Hajotkaa kauhuunne kulinaristit, tää on hyvää D.
t. pizzajuntti joka syö just mitä huvittaa (en ole kovin pahasti edes ylipainoinein, ehkä 3 kg yli BMI)
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Unohdit ananaan!
Ja majoneesin!
Mä sanon suomalaisittain pitsa ja niille jotka vänkää sanon että cuulein lemmikki on kiljuhanhi. Vaaleanpunainen hallusinaatio mikä on ihan piip jees elukka.
Kuulostaa hyvältä, vain parsa ei kiinnostaisi minua.
Tomaattipyre tulee sinne alimmaiseksi, ei muiden täytteiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tölkkiparsa on ihan kammottavaa.
Tuoretta on tähän aikaan vuodesta vaikea löytää. Ei ollutkaan kovin hääviä ja siksi laitoin pizzaan. En muista merkkiä, heitin jo purkin lasinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tölkkiparsa on ihan kammottavaa.
Tuoretta on tähän aikaan vuodesta vaikea löytää. Ei ollutkaan kovin hääviä ja siksi laitoin pizzaan. En muista merkkiä, heitin jo purkin lasinkeräykseen.
Joo, kyllä se pizzassa menee, joskus koetin syödä pelkiltään, ei ollut fiksua.
Laitan myös välillä pyrettä, mutta lisään vahän vettä siihen ja kiehautan vähän vedeb kanssa ja lisään oreganot, valkosipulijauheet chiliä ja hiukan sokeria. Hommassa menee ehkä 2 minuuttia, ja pizzan maku kyllä muuttuu melko merkittävästi.
Mä täällä Suomessa teen pitsaa ja ulkomailla pizzaa.
Miksi tuntemattoman ihmisen pizzatäytteiden pitäisi koskettaa muita ihmisiä? Valitset mitä tapahnsa, niin se ei ole meiltä pois tai vaikuta meihin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuntemattoman ihmisen pizzatäytteiden pitäisi koskettaa muita ihmisiä? Valitset mitä tapahnsa, niin se ei ole meiltä pois tai vaikuta meihin mitenkään.
Niinhän sitä luulisi, mutta aika monella menee muiden ihmisten pizzamieltymykset todella pahasti tunteisiin.
Hyvää ruokahalua :) ja mukavaa lauantai iltaa ap.
Unohdit ananaan!