Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa vaiko ei?

Vierailija
06.08.2006 |

Mieheni miespuolinen kaveri kysyi multa kännissä, voisiko " suukotella" mun kanssa. Minä en suostunut, sanoin ei. Mitään suukotteluja ei sitten tapahtunutkaan eikä asiasta enää tullut puhetta. Eräs mieheni naispuolinen kaveri puolestaan kävi kännissä pussaamassa minua suoraan suulle. Minua tämä ei olisi välttämättä kiinnostanut... Yököttää lähinnä. Pitäisikö minun kertoa näistä tapauksista miehelleni? Vai pitäisikö jättää kertomatta? Tämä painaa mun mieltä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli vain jotain känniörvellystä mikä noita kavereitakin hävettää, niin en välttämättä kertoisi, muuten kuin " puolileikilläni" ..

Jos asia todella häiritsee ja sinua ahdistaa niin kerro.

Itse en kuitenkaan pidä noita asioita ystävyyden katakisemisen arvoisina, mutta sitä et kai hakenutkaan takaa.

Vierailija
2/3 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisiko hän tietää? Miten hän suhtautuisi kaveriinsa sen jälkeen. Jos ajatus suukottelusta tämän miehen kanssa todella ällöttää sinua ja tiedät että et voisi sitä koskaan tehdä, mielestäni ei tarvitse kertoa miehellesi.

Jos taas mies tuntuu uhkaavalta tai tunnet että voisi olla kiusausta suukotella ym. tämän kanssa, kannattaa kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pettäisi miestä ja yksikään miehen kavereista ei kiinnosta minua. Nuokin suukotteluehdotukset tulivat aikamoisena yllätyksenä. En tiedä, laskiko miehen kaveri vain leikkiä, mutta ainakin kovasti tykkäsi halailla minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme