Meidän ruokakunnassa vallitsee tiukka ruokakuri - Lapset kiittävät minua aikuisena
Meille ei osteta mitään missä on tyydyttyneitä rasvahappoja tai sokeria, makeutusaineet on myös kiellettyjä. Punaista lihaa ei syödä ja välipaloja ei syödä ja noudatetaan ruoka-aikoja. Aamupala kello 7, lounas koulussa, iltaruoka kello 17. Kello kuuden jälkeen ei saa syödä enää mitään kotiarestin uhalla. Kaikki olemme laihoja. Lapset tulevat kiittämään minua aikuisena, kun kaikki kaverit ovat lihoneet ja he ovat edelleen hoikkia ja terveellisiä.
Kommentit (11)
0/5 vähän enemmän provoa ensi kerralla niin ehkä joku ottaa syötin
Ja jos ei syö lautasta tyhjäksi, tulee remmiä.
Meillä syödään rennosti. Ruoka-ajat ovat suhteellisen säännölliset ja syödään yhdessä milloin se vain on mahdollista. Mikään ruoka ei ole kiellettyä, mutta herkkuja syödään yleensä kohtuudella. Hyvä ruoka on nautinto ja yhdessä syödessä koko perhe rauhoittuu syömään ja keskustelemaan.
Olemme kaikki hoikkia. Luulen, että lapset ovat aikuisena iloisia siitä, että heillä on ollut rento ja terve suhde ruokaan ja ruoasta osataan myös nauttia.
Lapsi käyvät meillä tyhjentämässä jääkaapin.
Oppitunti aiheesta Näin aiheutat lapsellesi syömishäiriön.
Ap on varmaan äitipuoleni, joka lähti uudelle kierrokselle kun ensimmäinen epäonnistui... tyttärellään on bulimia ja masennusta, minulla pelkkä masennus mutta olen kyllä läskikin. Minun olemassaolononi on kieltänyt täysin, tytärtään häpeää ja jaksaa ihmetellä MIKSI .
Harjoittele provoilua ennen seuraavaa yritystä. Provoviestin pitäisi kuulostaa edes jollain tavalla uskottavalta, että joku tarttuisi siihen tunteella ja tosissaan.
Silppuhan se siellä taas. Nää sun aloitukset on hiukka liian läpinäkyviä.
Tai sitten aikuisena lihottavat itsensä heti kun saavatkin yhtäkkiä syödä mitä haluavat etkä sinä ole opettanut heille terveellistä kohtuus kaikessa mentaliteettia. Nyt kun joutuvat lapsuudessa näkemään iltaisin nälkää, ahmivat sitten aikuisena aina kun tulee pienikin nälän tunne.
Ja eiks se ollut niin, että sai nukkua vain 4 tuntia yössä?
0/5