Norjalla UPEA Euroviisu (linkki)
Norjalaiset valitsivat euroviisuehdokkaansa ja nyt on rytmi ja naisen ääni synkassa, aivan upea. Toi Youtubeen laitettu video on toki kuin matkailumainos, mutta vaikka silmät kiinni kuuntelee, on voittaja-ainesta.
Kommentit (11)
Norjan viisua ei ole vielä valittu. Tuo on yksi ehdokas, mutta on niitä muitakin.
Nää oli vuonna 2019 jo, yks mun suosikeista sillon.
Vierailija kirjoitti:
Nää oli vuonna 2019 jo, yks mun suosikeista sillon.
Höpö höpö, Tämä on tämän vuoden ehdokkaana. Norjalaiset valitsevat 20.2 oman edustajansa. Toki tällä on aivan hurja suosio joten todennäköisesti voittaa Norjan karsinnan, tehty suurella rahalla. Mutta riittääkö se euroopassa, en usko.
Kuuntelin Norjan viisuehdokkaat läpi pikaisesti ja joo, siellä on kaksi hyvää, tuo KEiiNO on toinen, mutta ihastuin TIX:n "Ut av Mörket" -kappaleeseen, löydänköhän tubesta,
Ps, tänään on saamelaisten kansallispäivä, NRK:n sivut oli täynnä juttua saamelaisista.
Siis todellakin oli Keiino jo 2019 Euroviisuissa ja taisi olla viides sillon. Joikaajamieskin oli mukana. En todellakaan tarkoittanut että tällä kappaleella, vaan laulu oli nimeltään Spirit in the sky!!!
Keiino on trio. Tuo vaalea mies tossa videossa jää kyllä ulkopuoliseksi. Ensimmäisen kertosäkeen jälkeen, kun hän ilmestyy videoon, tulee vaan olo "who the fucck is that"?
Mutta on tuo Norja vaan mahtipontisen upea maa vuoristoineen. Suomi on ihan pannukakku.
Vähän eri tasoa, kuin I love you :D
Muistuttaa ihan liikaa sitä edellistä Keiinoa, joka oli kaiken kukkuraksi parempi.
En voi sille mitään, mutta minulla tulee Norjan ehdokkaasta mieleen tämä 😆
Pitkään Norjassa asuneena ilahduin kovin kun huomasin että täällä pohditaan Norjan euroviisuehdokkaita. Kyllä KEiiNO todennäköisesti voittaa kansallisen kisan, suosio on ainakin etukäteen suuri. Euroopassa tuskin menestyy.
Ihanat on maisemat, tulee ihan omat Norjan vaellukset mieleen.
Mutta ekalla kuulemalla biisi ei kyllä ehtinyt vakuuttaa. Ihan kiva, muttei mitään mikä jäisi mieleen.