Helena, 32, laittoi kaikki säästönsä retkiautoon: tältä 17 700 euron sijoitus näyttää pintaremontin jälkeen
https://www.is.fi/matkat/art-2000007786156.html
Mutta missä on Helenan housut?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaahan tuollaisen vemmelsäären esitellä 😜
Tulee mieleen se alastonaseen (tuli toissapäivänä) se säärten kuva, ne jatku ja jatku vaan. Tais olla kaksi polveakin.
Onpa kommentit täynnä housuttomuutta...Itse katsoin että onpa nätit sääret, mutta täysin ohimennen. (Olen nainen). Mutta tämä varsinainen asia, eikö teitä houkuta reissaus? Olisi ihana lähteä jos voisi kun korona ohi
Vierailija kirjoitti:
Onpa kommentit täynnä housuttomuutta...Itse katsoin että onpa nätit sääret, mutta täysin ohimennen. (Olen nainen). Mutta tämä varsinainen asia, eikö teitä houkuta reissaus? Olisi ihana lähteä jos voisi kun korona ohi
Ei houkuta, mutta jos julkisesti jos kerron, että houkuttaa, en samaan aikaan esittele itseäni housuttomana, en edes ohimennen.
eihän tossa oo kummoset sääret, mutta housut ois voinu silti laittaa jalkaan
Ei mitkään raejuustoreidet kuten varmaan mammoilla, jotka täällä haukkuu!
Kaikki palstamammat ei vaan halua leimautua bimboksi IS-sivuilla. Tuon ikäinen ja omistaa vaan tuon asuntovaunun... Haloo! Se kertoo paljon tuon naisen älykkyysosamäärästä.Kuvatkin kertovat.
Insta babyjen luulot on sitä että kaikki ovat kuin malleja ja jotain erikoisia mutta ihan tavallidia pulliaisia suurinnosa
Kyllä meillä muilla naisilla on taas iso homma todistaa, että naiset pärjäävät älyllään siinä missä miehetkin, kun nämä oman elämänsä aitolehmät ja siepot paljastelevat rahaa ja mainettaan saadakseen.
Ei ole kaukana mietteet maailman vanhimmasta ammatista.