Miehenä tiedän erään vaatekappaleen mikä uppoaa naisiin kuin kuuma veitsi voihin. Tiedätkö sinä?
Tykkään itse käyttää kesäisin. Tietääköhän naiset itsekään mikä tämä vaatekappale on, mikä miehen ylle puettuna saa naiset heti tuntemaan huomattavasti lisää vetoa miestä kohtaan? Ja se ei ole puku.
M
Kommentit (68)
Kyllä ne on vaan mun Snickers haalarit.
t. Mökkitalkkari
Valkoinen t-paita. Kutsutaan myös sankari-paidaksi, koska leffoissa sankareilla on aina lopuksi valkoinen t-paita.
Arvasin ettei naiset itsekään välttämättä tiedä tätä. Itse tajusin tämän vasta viime kesänä. Tämä on aika yksinkertainen, mutta saa naisten aivoissa reaktion, joka nostaa ihan yksinkertaisesti psykologisiin tottumuksiin heijastaen miehen statuksen ja haluttavuuden naaras homo sapiensin silmissä seuraavalle tasolle.
Ap
Reisitaskulliset bermudashortsit.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin ettei naiset itsekään välttämättä tiedä tätä. Itse tajusin tämän vasta viime kesänä. Tämä on aika yksinkertainen, mutta saa naisten aivoissa reaktion, joka nostaa ihan yksinkertaisesti psykologisiin tottumuksiin heijastaen miehen statuksen ja haluttavuuden naaras homo sapiensin silmissä seuraavalle tasolle.
Ap
Voi urpojen urpo... Urpojen kuningas, tittelihän sekin on...
Muistan nuorempana, kun puin pari krt ylleni ns. babydoll-tyylisen bodyn. Poikaystävät haltioissaan. Siis asusta, jossa tissit on vapaana siellä
ja rusetteja sekä pitsiä ✌️😏.
Ei tietoa mikä vetosi. Nykyään välttelen moista kalaverkkoa.
Rahapussi ääriään täynnä suuria seteleitä. Mutta ei ne naiset sinua himoitse vaan niitä rahoja. Ja tämä unohtuu 95%:lta miehistä.
Laivaston univormu?