Inho suomalaisia ohjelmia kohtaan?
Olenko ainoa jota sekä inhottaa että naurattaa se kun suomalaisista sarjoista ja elokuvista yritetään tehdä vain amerikkalaisten kopioita ja kaikissa toistuu samat teemat?
Kommentit (5)
En katso yleensä koskaan mitään kotimaisia ohjelmia.
Mä en ole moneen vuoteen katsonut mitään suomalaisia ohjelmia. Ovat yleensä täyttä kakkaa.
Katson yleensä vain uutiset ja ajankohtaisohjelmat.
Selasin Yle Areenaa ja katsoin viihdeohjelman Hymy pyllyyn sekä Metsolat-sarjan 1. osan. Osa jäi katsomatta 90-luvulla. Sarja kuvaa aidosti sen aikaista elämää.
Mä katsoin jotain youtubesta (ei ole telkkaria) ja siellä tuli jonkun tulevan suomalaisen lakisarjan mainos. HYI jos se 15 sekunnin klippi oli ihan järkyttävää kuunneltavaa! Niin kökköä ja teennäistä, ihan kuin jostain yläasteen kevätjuhlanäytelmästä. Ihan sama fiilis muiden suomalaisten sarjojen kanssa. Esim. syke, kopioitu täysin roolihahmoineen päivineen jenkkiläisistä sairaalasarjoista ja tönkköä näyttelemistä.
Mun yksi ystävä on kova tv:n talent- ja laulukilpailujen fani. Silloin tällöin olen ollut hänen luonaan kylässä niin, että on pitänyt samalla katsoa tyyliin Talent Suomea tai Voicea. Hän hihkuuu ihan innoissaan, että miten upeat esiintyjät ja hauskat tuomarit, ja pitää tuomareiden etukäteen käsikirjoitettuja "riitoja" tms. aitoina ja fiilistelee niitä innoissaan. Mä nieleskelen oksennusta.
Et ole ainoa