Pitäiskö ostaa viel kaljaa?
Ei hirveästi tee mieli, mutta ei oo mitään tekemistäkään kyllä
Kommentit (20)
Ehkä ei tänään
Aikasin nukkuun vaan. Ap
Ilman muuta, aika kiire on jo kyllä.
En viitsinyt hommata x niin ollaan ny laillista ja vedetään kaljaa. Saahan siitä ainakin krapulan.
Mulla on menossa karhukännien veto
Ostin:
4kpl karhu mustia nelos oluita
2kpl Karhu vehnä oluita
2kpl Karhu vihreitä suodattamattomia
2kpl Karhu speltti Ipa
Nuo olis tarkoitus tänä yönä juoda takkatulen äärellä. Kaks on jo juotu
Vierailija kirjoitti:
Mulla on menossa karhukännien veto
Ostin:
4kpl karhu mustia nelos oluita
2kpl Karhu vehnä oluita
2kpl Karhu vihreitä suodattamattomia
2kpl Karhu speltti IpaNuo olis tarkoitus tänä yönä juoda takkatulen äärellä. Kaks on jo juotu
No nii sitte! Mulla ihan vaan 30 tavallista karhua. Mut hyviä 🍺
Mikäs sen parempaa kuin kunnon humala takkaloimun ääressä? Huomenna tosin kyllä kaduttaisi mutta väliäkös sillä.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Mikäs sen parempaa kuin kunnon humala takkaloimun ääressä? Huomenna tosin kyllä kaduttaisi mutta väliäkös sillä.
Huomenna haetaan lisää ettei tuu paha olo. Sehän se on juttu koukuttavilla että sillä se lähtee millä se krapula (viekkarit) tuli. Myrkytystilasta pääsee vain ottamalla lisää. Luin jo penskana 13 v huumeasema zoon. Erikoisesti vähiten haitallinen ja vain henkisesti korkeintaan koukuttava on laitonta.
No ei sekään kaikkialla ole laitonta. Esim. kanadassa se on laillinen päihde.
Nyt on kaljaa ja 2 tölkkiä limua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
6 min aikaa, eli et osta.
Lähdin kotoa 20.52, hyvin ehti lähikauppaan. Ap
Miksi täällä aina alkoholistit on kysymässä lupaa juoda? Jos täällä kysyy joisiko, silloin on jo mielessään päättänyt juoda.
t. toinen alkkis
Onneksi asun kotijuoppojen talossa. Itse juon kyllä harvoin mutta jos tekee mieli kaljaa iltayhdeksän jälkeen niin melkein naapurilta kuin naapurilta heltiää jokunen olut kunhan vie seuraavana päivänä uudet tilalle. Ja vaikka ovatkin juoppoja niin ovat sentään hiljaa itsekseen tai sitten remuavat tuolla meidän väestönsuojassa johon ovat tehneet oman kerhotilansa. Sielläkin on ihan kiva joskus piipahtaa jos itse sattuu muutaman ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina alkoholistit on kysymässä lupaa juoda? Jos täällä kysyy joisiko, silloin on jo mielessään päättänyt juoda.
t. toinen alkkis
Eräs raitistunut alkkis minua joskus valisti että silloin kun eniten itselleen todistelee miksi juo tai pyytelee ikäänkuin toisilta lupaa juomiseen on kaikkein valmein lopettamaan koko juomisen. Siinä tilanteessa kuulemma itse tajusi että juominen on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. toinen alkkis
Eräs raitistunut alkkis minua joskus valisti että silloin kun eniten itselleen todistelee miksi juo tai pyytelee ikäänkuin toisilta lupaa juomiseen on kaikkein valmein lopettamaan koko juomisen. Siinä tilanteessa kuulemma itse tajusi että juominen on loppu.
Joo tämän voi uskoa. Silloin tavallaan toivoo että saisi sen "luvan" juoda, mutta samalla toivoo, että joku kieltäisi ja yrittäisi puhua järkeä.
Kalijaa.