Pika-apua! Paras rasvainen ja rauhoittava voide atopiaan!??
Kertokaa kiltit. Kuiva talvi-ilma lisäksi kuivattaa...
Kommentit (16)
Dermosilin sensitive extra -voide. Auttoi mulla jopa atooppiseen ihottumaiseen ihoon. Tätä saa myös kasvovoideversiona.
Vierailija kirjoitti:
Kysy farmaseutilta!!
Niin ajattelinkin, mutta jos jollain täällä olisi vinkkiä toimivasta, joka ei kutittaisi eikä ärsyttäisi?
Locobase repair. Ainoa joka auttoi verille kuivuneisiin silmänalusiin. Nyt käytän sitä silmänympäryksiin monta kertaa päivässä. Koko naamaan laitan myös nyt pakkasilla.
Vierailija kirjoitti:
Dermosilin sensitive extra -voide. Auttoi mulla jopa atooppiseen ihottumaiseen ihoon. Tätä saa myös kasvovoideversiona.
Saako mistään liikkeestä vai ainoastaan tilattuna kyseisestä firmasta??
Olethan tarkistanut että pesuaineissa ei ole SLS:ää? Atopian pahin vihollinen.
Itsellä toimii parhaiten Weledan skinfood, siis se tummanvihreä purkki. Ollut luottotuote jo vuosia👍
Mulla auttoi luontaistuotekaupoista saatava hemp butter.
Olen kokeillut vaikka mitä rasvoja omaan ihottumaani (myös reseptivoiteita), ainoa joka on auttanut on Carbalan-perusvoide. Apteekissa kahta eri versiota, toinen rasvaisempi. Käytän vaihdellen näitä, mutta enemmän vähemmän rasvaista (punainen), joka imeytyy nopeasti. Auttaa kutinaan heti ainakin minulla.
Kiitos jo tähän mennessä kaikille ketkä vaivauduitte vastaamaan! Ja lisääkin saa vinkkejä laittaa. -ap-
Lidlin SOS-voide on yllättävän tehokasta, esim käsiin ja jalkoihin yöksi.
Pro hivesan saa ainakin valma kaupasta.
Ehdottomasti apteekista saatava locobase repair. Mikään muu ei ole ihottumaani auttanut.
Suolavedellä huuhtelu auttaa. Vahva suolaliuos jätetään iholle. Kirvelee aivan $&&tanasti.
Skin food auttaa minua. Hamppu pahentaa. Rasvainen bepanthen sopii mulle myös.
Kortisonia vältän, mutta joskus joudun käyttämään sitäkin.
Avene, XeraCalm ja Skin recovery cream, molemmista löytyy sekä kevyempi että rasvaisempi voide. Kaikkea tulee välillä kokeiltua mutta aina palaan näihin.
Zinzinon skin serum on aivan paras, kaikkeen. Ei ole paksua mut korjaa nopeasti iho-ongelmat, jonka jälkeen voi keskittyä siihen paksuun rasvaan
Kysy farmaseutilta!!