resilar yskänlääke
Oli kurkkukipeä ja hain apteekista resilar yskänlääkettä. No nyt oon hörppiny koko pullon ja on aika höntti olo. Paikat kutiaa, kävely on vaikeeta niinku ois robotti. Silmät kun pistän niin näen hienoja visuaaleja. Ja yllättävän euforinen olo. Täähän on kuin huumetta ja saa vielä ilman reseptiä. Taidan huomenna käydä hakemassa uuden putelin. Ainoa miinus että vatsa kuralla.
Kommentit (29)
Juu ei kannata. Pahaa sellaisenaan, ja jos laattaat, se on semmosta mustaa vaahtoa. Eroteltuna vielä pahempaa, ja huonosti eroteltuna saattaa tulla hörpättyä vähän bensaakin kaverina. Dexmi ei ole aivosolujesi ystävä, en tätä hevillä sano mutta juo ennemmin vaikka viinaa.
Tämä vinkki lämmöllä myös palstaa selaaville nuoremmille. Ressu ei kannata, eikä muskotti. Ei edes Pepsissä.
Joo kyllä perjantaipullo resilaria on aina paikallaan.
itse kanssa apteekista hain tuota resilar yskän lääkettä kauheaan yskään ei ainakaan vielä oo tehonnu siihen enkä oo ottanutkaa tuota kun vasta muutamana päivänä tuotahan ei saa käyttää yli kahta viikkoa enenpää ja eikä tuu sivuvaikutuksia kun lukoo käyttö ohjeet huolellisesti ja se että jos tuo ei auta yskään kuten tuola joku mainitsi niin mitä sitte tuota apteekissa myydään jos kerran siitä ei oo hyötyä yskän hillitsemisessä
Paras yskänlääke:
Lämmitä kunnon kulaus rommia tai viskiä
Laita joukkoon hunajaa ja sitruunan mehua.
Sekoita
Juo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on sanonu että yskänlääkkeillä ei ole mitään hyötyä yskään.
ei auta mitään.ei kannata.
Coccillana kyllä auttaa.
Mutta jos on päihdetaustaa opiaateista, niin ehkä siinä tapauksessa ei, jos on toleranssia?
Mulla oli kerran joku vähän samanlainen vahva yskänlääke kuin cocillana ja se kyllä myös toimi hyvin.
Mulla kyllä tehoaa aina flunssayskään tuo Resilar eikä todellakaan tule mitään sivuoireita. Mutta mä en juokaan koko pulloa kerralla. Otan huikan 2-4x päivässä.
Otin tuota 2 ohjeenmukaista annosta muutaman tunnin välein. Toisen jälkeen sammuin ja heräsin vasta tuntien päästä. En koske enää.
Mulla tuo veti SSRIn kanssa jonkun ristivaikutuksen ja olin oikeasti pienissä hallusinaatioissa monta päivää kun kuurina otin yskään.
Ei kivaa.
Coccillana kyllä auttaa.
Mutta jos on päihdetaustaa opiaateista, niin ehkä siinä tapauksessa ei, jos on toleranssia?