Kanankoivet maksoi 1,69€, ja siitä syötiin 2päivää. Että oikeesti saa ruokaa ja ei maksa paljon.
Ensin uunissa valmistettiin yks setti, juurekset paahtui siinä ohessa.
Sitten tein niistä jämistä täytettyjä tortilloita, jatkoin kik-herneillä ja paprikalla, juustoraaste oli pakkasessa.
On ihan mahdollista saada ruokalasku tod. pieneksi. Meitä on kaksi aikuista ja kaksi koiraa.
Syödään aamiainen ja yksi lämmin ruoka päivässä. Iltapala sitten kotona leivottuja sänpylöitä.
Mielellään lisää noita edullisia kotiruoka ideoita tänne, kiitos.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
onhan niissä luita jota järsiä
sitäkin ja nam lihaa myös.
Varastitko nuo muut ruokatarvikkeet?
Höpö höpö, meillä lapsetkin syö vähintään kaksi koipea per naama, mies ei halua että niitä olisi ruokana kun sanoo ettei niissä ole mitään syötävää. Paketissa on kolme koipea ja mun pitää ostaa niitä paketteja ainakin kolme että saa neljälle hengelle ruokaa.
Ja ne muut ruuat oli ilmaisia? Tossa on aika hitosti muutakin kuin pelkästään ne kanankoivet XD
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, meillä lapsetkin syö vähintään kaksi koipea per naama, mies ei halua että niitä olisi ruokana kun sanoo ettei niissä ole mitään syötävää. Paketissa on kolme koipea ja mun pitää ostaa niitä paketteja ainakin kolme että saa neljälle hengelle ruokaa.
Siis sä annat miehen määrätä ruoat? Hohhoijaa. Ja mitä tulee koipiin ni tarkoituskaan ei ole täyttää lautasta koivilla vaan salaattia 1/2-osa lautasesta, riisiä tms. 1/4-osa ja yksi koipi per muksu ja pari per aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi aikuista ja aina jää paketista se kolmas koipi syömättä. Etkö laita niiden koipien kanssa mitään kasvista lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko koipia vai koipireisiä? Ostamissani koipipaketeissa on yleensä joku 6-8 koipea.
Soijamakaronilaatikko
Perunamuusi (joku lisuke) jämistä voi tehdä perunarieskaa
Puuroa aamulla ja illalla, loput sämpylöihin tai rieskaan
Risotto, jämät pasteijoihin tai lämpimiin leipiin, lämpimiin leipiin voi myös lisätä kastikeiden jämät ei tarvitse voita erikseen kostuttaa.
Keitot, paranee vanhetessaan.