Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaakohan kiusaajia kun kiusattu jäi työkyvyttömyyseläkkeelle

Vierailija
05.02.2021 |

ja elää elämänsä parasta aikaa vailla työstressiä ja on aikaa tehdä kaikkea mielekästä ja se kiusaajien työnteon kustantamien verovarojen turvin. Joutuvat nyt kustantamaan kiusatun elämän.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein niille!

Vierailija
2/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järjestelin myös itseni työkyvyttömyyseläkkeelle, kun esimies kiusasi kaikin mahdollisin tavoin ja vaihtoehtona olisi ollut irtisanoutuminen. Esimies oli korkealla hierarkiassa ja työnantaja ei pystynyt/halunnut tehdä asialle mitään.

Uutta työtä en olisi saanut mistään 50+ ikäisenä. Jos olisin irtisanoutunut ja ollut työttömänä vuosia tai pienellä palkalla jossain, olisi nuo vuodet vaikuttaneet eläkkeen määrää pienentävästi. En antanut periksi paskapääesimiehelleni, vaan jäin masennuksen vuoksi sairauslomalle ja sain muutaman vuoden jälkeen työkyvyttömyyseläkkeen sen ansiotason mukaan mikä minulla oli kiusaajaesimieheni alaisena. Tämä vaati pitkäjänteisyyttä ja hieman liioittelua lääkärissä käydessä masennuksestani.

En koe syyllisyyttä, vaan nautin nyt elämästä, jonka hullu esimies ja tilanteesta välinpitämätön työnantajani melkein tuhosivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ovat vain iloisia. Työkyvyttömyyseläkkeellä on tylsää ja ikävää. 

Vierailija
4/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ovat vain iloisia. Työkyvyttömyyseläkkeellä on tylsää ja ikävää. 

Päinvastoin. On aikaa ja rahaa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
5/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ketään kiinnosta. Hiukan ehkä säälittää hukattu elämä. Ei kukaan halua olla nuorena tai vanhanakaan työkyvytön. Eläkkeelle ei helpolla pääse.

Vierailija
6/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä järjestelin myös itseni työkyvyttömyyseläkkeelle, kun esimies kiusasi kaikin mahdollisin tavoin ja vaihtoehtona olisi ollut irtisanoutuminen. Esimies oli korkealla hierarkiassa ja työnantaja ei pystynyt/halunnut tehdä asialle mitään.

Uutta työtä en olisi saanut mistään 50+ ikäisenä. Jos olisin irtisanoutunut ja ollut työttömänä vuosia tai pienellä palkalla jossain, olisi nuo vuodet vaikuttaneet eläkkeen määrää pienentävästi. En antanut periksi paskapääesimiehelleni, vaan jäin masennuksen vuoksi sairauslomalle ja sain muutaman vuoden jälkeen työkyvyttömyyseläkkeen sen ansiotason mukaan mikä minulla oli kiusaajaesimieheni alaisena. Tämä vaati pitkäjänteisyyttä ja hieman liioittelua lääkärissä käydessä masennuksestani.

En koe syyllisyyttä, vaan nautin nyt elämästä, jonka hullu esimies ja tilanteesta välinpitämätön työnantajani melkein tuhosivat.

Älä valehtele!

Vierailija
7/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikintavoin tuo kiusaaminen ilmeni?

Vierailija
8/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös tovin aikaa tuli otettua ilmaista rahaa, kun työnteko tehtiin narsistisesti temppuilemalla niin vaikeaksi. No tulipa katsottua Breaking Bad putkeen ja kudottua villasukat.

Vierailija
9/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän nuo ennemminkin pidä luuserina. 

Vierailija
10/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ketään kiinnosta. Hiukan ehkä säälittää hukattu elämä. Ei kukaan halua olla nuorena tai vanhanakaan työkyvytön. Eläkkeelle ei helpolla pääse.

Eläkkeellä on mukavaa kuules.

Vierailija
11/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on lapsellista. Ihankuin kenenkään työkyky menisi kiusaamisen takia.

Tai olisi mitään kiusaajia jotka nyt vielä seuraa "kiusattua". Voi kertoa, ettei sinun asiat juuri muita kinostele.

Vierailija
12/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä on mukavaa kuules.

Kuules nuori eläkeläinen on vain säälittävä.

Vierailija
13/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne semmosia mieti...

Vierailija
14/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän nuo ennemminkin pidä luuserina. 

Mitä sillä on väliä minä pitävät kun rahaa tulee joka kk ja saa toteuttaa itseään kun on aikaa.

Vierailija
15/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papereissa on iäksi esimiehen nimi, moni lääkäri on niitä selaillut.

Vierailija
16/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan tyhmyreitä! Ei ne mieti koskaan ketä on kiusannu mutta kiusattu miettii koko ajan..

Vierailija
17/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on lapsellista. Ihankuin kenenkään työkyky menisi kiusaamisen takia.

Tai olisi mitään kiusaajia jotka nyt vielä seuraa "kiusattua". Voi kertoa, ettei sinun asiat juuri muita kinostele.

Kiusaaja ajattelee näin..

Vierailija
18/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukava herätä klo 11 kun toiset ovat olleet töissä jo useampi tunti siihen mennessä.

Vierailija
19/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papereissa on iäksi esimiehen nimi, moni lääkäri on niitä selaillut.

Missä papereissa?

Vierailija
20/38 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.. tiedän että ei semmoisia mieti.. vaan miettii et on toi kyl luuseri ja muita haukkumanimiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi