Psykoosisairaat henkilöt tullaan kuulemma rokottamaan ensimmäisten joukossa
Tekeekö se ihmisestä rikiryhmään kuuluvan, jos todellisuudentaju vähän heittää?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei mua ainakaan tulla rokottamaan. Sopii yrittää.
Miten toi käytännössä edes toimii? Lähteekö rokotekutsu jostain mielenterveyspolilta?
Ei lähde. Ja kaikkein viimeismmäksi se lähtisi mistään mielenterveyspolilta.
Kunnat hoitavat rokotukset.
Ja mitään kutsuja ei tule.
Ja rokotehan ei ole yhdellekään kansalaiselle pakollinen. Ihan itse voi päättää, ottaako sen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lukisit uutisia, tietäisit, että kuolevat helpommin koronaan.
Haulla: Neuroleptit ja korona. Ei tullut yhtään osumaa siitä, että kuolevat helpommin koronaan.
Skitsofrenia ja muut vakavat mielenterveyshäiriöt saattavat lisätä riskiä kuolla koronaan
Vakavia mielenterveyshäiriöitä sairastavilla on kansainvälisissä tutkimuksissa todettu huomattavasti suurempi riski sairastua vakavaan koronatautiin tai kuolla koronaan kuin muulla väestöllä."
https://yle.fi/uutiset/3-11772715
Ole hyvä.
Tässä siis pedataan valmiiksi "lupa tapppaa" vakavasti mt-potilaat. Aletaan elää aatu-aikoja pian taas.
Tehdään piikistä pakollinen psykoosisairaille vähän niinkuin psykoosilääkeinjektiot on
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä kadehditaan psykoosipotilaitakin?
Tänään olen jo parista ketjusta huomannut, että suomalainen on kateellinen naapurilleen jopa siitä, jos naapurilla on suurempi riski kuolla koronaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haulla: Neuroleptit ja korona. Ei tullut yhtään osumaa siitä, että kuolevat helpommin koronaan.
Skitsofrenia ja muut vakavat mielenterveyshäiriöt saattavat lisätä riskiä kuolla koronaan
Vakavia mielenterveyshäiriöitä sairastavilla on kansainvälisissä tutkimuksissa todettu huomattavasti suurempi riski sairastua vakavaan koronatautiin tai kuolla koronaan kuin muulla väestöllä."
Ole hyvä.
"Täysin yksiselitteistä syytä kohonneeseen kuolleisuuteen ei toistaiseksi tutkimuksella ole voitu osoittaa." Eli tämäkin voi olla sitten yksilökohtaistakin. Ei välttämättä koske kaikkia heitä.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta, tällä halutaan vaan tukkia suut, kun näitä alkaa kupsahdella kummasti rokotuksen jälkeen.
Mitä paskaa puhut ap.
Kysymyksessä on riskiryhmien rokottaminen.
Ei yleinen massarokotus.
Ja on aivan selvää, että ihmiset joilla on jokin vahvasti koronalle altistava sairaus rokotetaan riskiryhmä listan mukaan.
Kuten diabetes, vakavat munuais- ja sydänsairaudet, paha astma, keuhkoahtautuma, psykoosisairaus jne.
Otsikosi on aivan p#rseestä ja tiettyä riskiryhmää pilkkaava!
Olet kusipää ap.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään piikistä pakollinen psykoosisairaille vähän niinkuin psykoosilääkeinjektiot on
Ota kuule vaan itse ne myrkkypiikkisi.
Aikas jännää et nyt eokotuksiin kuolleita tituleerataan vanhuuteen kuolevikai, mutta ennen tätä koronaan kuoleviksi. On biljardimarkkinat menossa ja media sun muut firmat haluaa osansa.
Sinä haluat lampaana sanoa bää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä.
"Täysin yksiselitteistä syytä kohonneeseen kuolleisuuteen ei toistaiseksi tutkimuksella ole voitu osoittaa." Eli tämäkin voi olla sitten yksilökohtaistakin. Ei välttämättä koske kaikkia heitä.
Varmaankin näin. Itse olen syönyt neuroleptejä 6 vuotta (bipo) ja tänä aikana en ole sairastanut kuin 2 perusflunssaa. Onhan tuo ihmisen puolustuskyky tietenkin kaikilla erilainen. - En edel. vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä.
Kaikenlaisiin "muka tutkimuksiin" tekin uskotte, lampaat.
Viisaat ymmättävät, että näistä halutaan näin eroon, myrkkypiikillä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotusjärjestyksessä mennään selkeästi tuottavuus edellä, hienoa.
Ei ole kysymys rokotejärjestyksestä, tässä tänään julkaistussa listassa.
Tässä listassa on riskiryhmäläisten rokotusjärjestys.
Niistä, joille sairastuminen koronaan voi aiheuttaa vakavan tautimuodon ja joutuvat sairaalahoitoon.
Ja nämä riskiryhmäläiset rokotetaan vasta sitten, kun kaikki terveydenhuollon koronahoitajat ja lääkärit, sekä iäkkäät ihmiset on rokotettu.
Riskiryhmäläisten rokotus menee aivan varmasti tuonne toukokuun puolelle, jos rokotteita tulee yhtä vähän kuin tähänkin asti.
Elämme fasismissa, totuuden jälkeisessä ajassa. Kaikki on väärinpäin. Feikkimediat todellisuutta ja niin on vaalivilpitkin. Usko tai älä. Biden presidenttinä haha. Melkoinen maskiäijä.
Nyt on kyyti kylmää, jos lampaat ei heräjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on useimmiten käytössä vastustuskykyä heikentävä lääkitys.
Miksi mulle ei oo kerrottu tästä. Syön 2 eri neuroleptiä. En ole ap.
Kai sä osaat lukea lääkeselosteen? Ei lääkäri voi kaikkea kädestä pitäen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei injektiot ole pakollisia kuin pakkohoidossa oleville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei injektiot ole pakollisia kuin pakkohoidossa oleville.
Mulle ainakin on, muuten osasto kutsuu. Tosin olen alaikäinen.
Ei kannata kuitenkaan yleistää.