Tiesitkö, että meillä on yhteiskunnassa ihmisiä joiden seksuaalikäyttäytyminen on niin riskialtista, että veronmaksajien pitää kustantaa lääkitys, ettei se vaan saa mitään tautia?
Tai siis juuri sitä tautia jota Prepillä ehkäistään. Ne kaikki muut voi edelleen saada.
Kommentit (13)
Esimerkiksi seksimatkoilla käyvät heteromiehet :(
Toivoisin heidän käyttäytyvän vastuullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen tunnenkin. En tosin tiedä, oliko tuo estolääkitys korvattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Preppi suojaa hiviltä. Ei muilta.
Niin ne muuthan varmaan saa sitten helpommin jos ei tarvitse niin varoa.
Mutta siis tosiaan tällainen yhteiskunnan vastuulla sen sijaan, että kehotettaisiin vähemmän riskialttiiseen käytökseen ja käyttämään kondomia.
Meinaatko teinityttöjen hpv-rokotetta?
Nonni hyvä homma tuleehan se kalliimmaksi hoitaa hiviä. Kumikin voi repeytyä. Nyt tää viellä kaikille naisille lisäksi vuotuiseen lääkitykseen ni uskalta miehet paljaalla panna.
Eli saako nyt jos kertoo, että käy Venäjällä ja panee paljaalla kaikkea mikä liikkuu? Siinähän on suuri riski saada hiv. Lääkäri arvioi, että tulee halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän naiset käyvät seksimatkoilla Gambiassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Eli saako nyt jos kertoo, että käy Venäjällä ja panee paljaalla kaikkea mikä liikkuu? Siinähän on suuri riski saada hiv. Lääkäri arvioi, että tulee halvemmaksi.
Sama tuli mieleen, eiks tää nyt vois olla kaikille halukkaille edes tarjolla ?
Joku ottaa nyt tämän asia todella syvästi itseensä. Monesko aloitus aiheesta? Tarvitsetko itse k. o. lääkitystä, etkä saa? Minua ei hirveästi hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Joku ottaa nyt tämän asia todella syvästi itseensä. Monesko aloitus aiheesta? Tarvitsetko itse k. o. lääkitystä, etkä saa? Minua ei hirveästi hetkauta.
Oisko kyse maksajasta ?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Koko juttu vaan niin homo.
Sekin on eräänlainen rokotus.