Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susia jahdattu ja kidutettu moottorikelkoilla jahtaamalla

Vierailija
05.02.2021 |

Kommentit (442)

Vierailija
1/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset ihmiset taantuu lapsen tasolle, "susi söi naapurin Pekan koiran, nyt kyllä tapan kaikki sudet!!1+!" Olen metsästäjien puolella, mutta tätä susivihaa en vaan käsitä..

Vierailija
2/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla noin julma :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallassa näköjään aivotoiminta lähenee nollaa

Vierailija
4/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallassa eli metsässä miten voi noin sudet harmittaa

Vierailija
6/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toiminut Sallan rajavartiosto!! Toivottavasti moottorikelkkailija pelleiltä otetaan aseluvat ja kelkat pois! Täälä päin ei toimi noin hienosti..

Vierailija
7/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorikelkat lähtee ainakin rikoksenteko välineenä

Vierailija
8/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kärsivät itse miljoona kertaa pahemmin vielä tässä elämässä. Suomen eläinsuojelulaki kun on vitsi, niin voi vain toivoa muuta kautta oikeutta. 

Eläimet ovat niin upeita, ja joutuvat elämään täällä paholaisten(ihmisten) kanssa. 

Vierailija
9/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitähän tässä on käytännössä tehty?

en nyt ymmärtänyt miten kelkan kanssa voi kiduttaa sutta? 

Vierailija
10/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kärsivät itse miljoona kertaa pahemmin vielä tässä elämässä. Suomen eläinsuojelulaki kun on vitsi, niin voi vain toivoa muuta kautta oikeutta. 

Eläimet ovat niin upeita, ja joutuvat elämään täällä paholaisten(ihmisten) kanssa. 

Toivotaan että karma kostaa! Kamala kuvitella sitä kauhua mitä sudet joutuneet kokemaan ennenkuin on kelkalla ajettu päälle ja pahimmillaan monta kertaa :(

Vierailija
11/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas paikalliset alfat esittää kovaa jätkää ja luulevat että kaikki ihailee heidän primitiivisyyttään. Puoluekannankin voi arvata.

Millainen mies kiusaa eläimiä?

Vierailija
12/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä omalla luvalla metsästäjiä ennenkin ollut kun moottorikelkalla jahtaavat eläimiä henki hieveriin ja ajavat päälle monta kertaa. Aivan helv et in oksettavaa porukkaa, aikuiset ihmiset.

Vierailija
13/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt miehekäs olo kun taannuitte eläintäkin alemmalle tasolle? Vai taannuitteko, jos olette koko ajan?

Vierailija
14/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahdataan niin kauan että nääntyy, ja oisko ditten ajettu päältä.

Vtuu että on sairaita ihmisiä....sudet on petoja ja toimii kuten pedot toimii. Tappaa poroja, joo, mutta ihan syödäkseen, kuten karhut ja ilvekset ja muut oefot. Nämähän saa korvaukset, jos peto syö poron.

Vierailija
15/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saamme kuulla uhriutumista Suomen vihervasemmistolaisesta petopolitiikasta, joka suojelee pahoja susia.

Vierailija
16/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi on peto, mutta ei jahtaa mitään pahuuttaan, vaan nälkäänsä. Siinä ero näihin paskiaisiin.

Vierailija
17/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahdataan niin kauan että nääntyy, ja oisko ditten ajettu päältä.

Vtuu että on sairaita ihmisiä....sudet on petoja ja toimii kuten pedot toimii. Tappaa poroja, joo, mutta ihan syödäkseen, kuten karhut ja ilvekset ja muut oefot. Nämähän saa korvaukset, jos peto syö poron.

Joo täällä oli tuotu yöllä peräkärryllinen poroja tien laitaan ihan asioikseen, että ihan tahalleen niitä poroja tapatetaan että saadaan korvauksia ja vähän isompi auto ensi vuodeksi.

Vierailija
18/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuiset ihmiset taantuu lapsen tasolle, "susi söi naapurin Pekan koiran, nyt kyllä tapan kaikki sudet!!1+!" Olen metsästäjien puolella, mutta tätä susivihaa en vaan käsitä..

Luonnon alistaminen on edelleen arvostusta tuovaa monissa miesporukoissa. Monet miesten saunaillat olen kuunnellut sitä esittämistä kuinka "minä otin siltä nirrin pois". Sanotaan teatraalisen matalalla äänellä.

M29, miehekäs ilman petovihaakin

Vierailija
19/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on p€rseestä.

Vierailija
20/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnon alistaminen on edelleen arvostusta tuovaa monissa miesporukoissa. Monet miesten saunaillat olen kuunnellut sitä esittämistä kuinka "minä otin siltä nirrin pois". Sanotaan teatraalisen matalalla äänellä.

M29, miehekäs ilman petovihaakin

Sama, tarpeeksi kuunnellut metsästäjien puheita niin naurettavaa uhoamista. Kiitos kommentista, joku järkevä noissakin piireissä.