Feissarit ovat nykyään aggressiivisempia kauppakeskuksissa
Käyn usein Helsingissä Vuosaaren Columbuksen kauppakeskuksessa.
Pitkän, kapean käytävän varrella on yleensä kolmen eri tahon ständit: Hesarin myyjät, sähkön myyjät ja sitten vielä englantia puhuvat WWF-tyypit. Joskus myös bonuksena K-supermarketin edessä kaupataan jotain.
Saako nuo myytyä paljonkin? Nykyään lyllerrän viimeisilläni raskaana tuolla, puuskuttaen, etten pääse edes nopeasti harppomaan ohi. Usein heittävät muka jotain läppää, yksi päivä nuori mies pomppasi mun eteen ja alkoi steppaamaan!? Sitten jos kieltäytyy niin alkaa passiivisaggressiivinen ''no just joo, ei sitten...''
MIKSI kauppakeskukset suostuu tuohon?
Kommentit (9)
Jäätelö ei saa käyttää eskimo sanaa mutta kansalaisia saa ahdistella vapaasti kauppakeskuksissakin. hienoa.
Kannattais varmaan hankkia pippurispray and suihkauttaa seuraavan kerran niin oppiivat.
Kaupaksi saaminen on köyhässä maassa vaikeaa.
Pakko saada rahaa. En tykkää itsekään.
T. Feissari
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö ei saa käyttää eskimo sanaa mutta kansalaisia saa ahdistella vapaasti kauppakeskuksissakin. hienoa.
Kannattais varmaan hankkia pippurispray and suihkauttaa seuraavan kerran niin oppiivat.
Eihän kukaan ole kieltänyt eskimo-sanaa jäätelössä, valmistaja itse halusi vaihtaa nimen.
Olen harkinnut ostavani semmosta pilailupuodista saatavaa pierunhajuista kaasua, jota voisi kauppaan mennessä suihkutella. Pysyiskö silloin ihmiset vähän kauempana?
kadulla on käynyt niin että on suorastaan tukittu tie, jos on yrittänyt kiertää. jos on silti vain kävellyt ohi, on muka loukkaannuttu ja heitetty perään jotain naljailevaa.
👎
pyhh kirjoitti:
kadulla on käynyt niin että on suorastaan tukittu tie, jos on yrittänyt kiertää. jos on silti vain kävellyt ohi, on muka loukkaannuttu ja heitetty perään jotain naljailevaa.
👎
Mulle on käynyt näin myös. Feissareiden puolustelijat aina sanovat että menkää vaan ohi, eipä onnistu ihan vaivattomasti jos aletaan kävelemään perässä ja haukkumaan.
Koska niille maksetaan siitä.