Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo facebook-moka. Onko kellään muulla?

Vierailija
05.02.2021 |

Onko teillä muilla sattunut sellaista kiusallista mokaa facebookissa, että olette vahingossa laittaneet kaveripyynnön henkilölle, jolle ei ollut tarkoitus sitä laittaa? Ja että olette huomanneet asian vasta siinä vaiheessa kun se toinen on hyväksynyt kaveripyyntönne?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta melkein. Stalkkasin yhtä ihastukseni sukulaista, ja olin vahingossa laittanut hänelle kaveripyynnön. Onneksi huomasin ja onneksi tuo ei ehtinyt hyväksyä pyyntöä ja ehdin perua sen.

Vierailija
2/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut parikin kertaa. Enemmän ihmettelin sitä toista osapuolta, miksi hyväksyi kaveripyyntöni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui sellainen moka, että olin "vakoilemassa" ex-mieheni uuden naisystävän profiilia ja olin laittanut hänelle epähuomiossa kaveripyynnön, jonka hän hyväksyi. Tsekkasin omista asetuksistani, että minä tosiaan olin sen pyynnön laittanut. Ensin tuli sellainen hirveä häpeän tunne, mutta sitten ajattelin, että koska kyseinen nainen oli tuolloin ehdokkaana vaaleissa niin hänellä oli kaverimäärä senkin vuoksi kasvanut, joten ehkä hän ajatteli että olen hänen kannattajansa...tai sitten ei. En ole viitsinyt poistaa kaverilistaltani, koska hänkään ei ole.

Vierailija
4/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta melkein. Stalkkasin yhtä ihastukseni sukulaista, ja olin vahingossa laittanut hänelle kaveripyynnön. Onneksi huomasin ja onneksi tuo ei ehtinyt hyväksyä pyyntöä ja ehdin perua sen.

Siitä kyllä tulee ilmoitus hänelle että kaveripyyntö peruttu. Eli sai kyllä tietää mokastasi.

Vierailija
5/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ärsyttäviä ne ruutuun pomppivat luukut tirtokoneella jos vaikka pidän hiiren nuolta jonkun nimen päällä vähänaikaa ja sitten kun olen aikeissa painaa jotain ihan muuta nii se luukku pomppaa siihen ja painankin kaveripyyntöön.

Vierailija
6/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kyllä tulee ilmoitus hänelle että kaveripyyntö peruttu. Eli sai kyllä tietää mokastasi.

Ei muuten tule. Testasin asian parilla "valeprofiilillani".

Vierailija
7/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella ne kaverisuositukset tulevat? Osa niistä on sellaisia, joiden profiilia en ole ikinä käynyt katsomassa eivätkä edes ole kavereitteni kavereita.

Vierailija
8/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kutsunut tietämättäni tuikituntemattoman henkilön ja hän alkoi kysellä, mistä tunnetaan. Sitten vaan poistin hänet kavereistani. En muista edes miten olen onnistunut hänet kutsumaan. Ehkä epähuomiossa/unissani painellu jotain nappulaa.

Vierailija
9/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa saat jakamalla väärää tietoa? Ei kaveripyynnön kohde saa tietää jos toinen henkilö peruu hänelle lähettämänsä pyynnön. Toki sen voi muuten huomata, jos ei heti ole ratkaisuut asiaa ja myöhemmin pyyntöä ei enää ole.

Vierailija
10/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi vahingossa pyytämääni kaveria, toinen jopa entinen julkihenkilö. No, haitanneeko tuo?

Vierailija
11/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut. Juuri työkaverin mieheltä. Miksi sulla on valeprofiileja!? :D

Vierailija
12/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ärsyttäviä ne ruutuun pomppivat luukut tirtokoneella jos vaikka pidän hiiren nuolta jonkun nimen päällä vähänaikaa ja sitten kun olen aikeissa painaa jotain ihan muuta nii se luukku pomppaa siihen ja painankin kaveripyyntöön.

Minulle käy ainakin kerran kuussa näitä vahinkopyyntöjä, aina nolottaa että ehtikö se toinen huomata pyynnön.

Vierailija
13/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö se siellä toimintalokissa asetuksissa jos on lähettänyt jollekin kaveripyynnön?

Vierailija
14/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa saat jakamalla väärää tietoa? Ei kaveripyynnön kohde saa tietää jos toinen henkilö peruu hänelle lähettämänsä pyynnön. Toki sen voi muuten huomata, jos ei heti ole ratkaisuut asiaa ja myöhemmin pyyntöä ei enää ole.

Ei ole väärää tietoa!Mullekin on tullut tuo sama ilmoitus.

Vierailija
15/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sattunut parikin kertaa. Enemmän ihmettelin sitä toista osapuolta, miksi hyväksyi kaveripyyntöni.

Eipä siinä ole mitään ihmeellistä. Ainakin jos teillä on yhteisiä kavereita, ja olet omalla naamallasi ja nimelläsi Facebookissa, niin useimmat hyväksyvät, jos ei tule mitään kovin yksityistä päiviteltyä. Useimmat suhtautuvat myönteisesti siihen, jos heitä lähestytään. Ja saattaa herätä epäilys, onko välillänne jokin yhteys, jota eivät heti keksi. Joskus kaveripyyntöjä tulee esim. yhteisen kaverin yllätyssynttäreiden, polttareiden tms. järjestäjiltä. Moni suhtautuu positiivisesti ja uteliaasti myös vaikkapa kaukaisiin sukulaisiin.

Vierailija
16/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on!

Vierailija
17/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kun läppärillä selaa facea, saattaa hiiri pysähtyä jonkun ihmisen nimen kohdalle ja siihen putkahtaa ruutu, jossa on iso "lisää kaveriksi" -painike. Jos juuri on klikkaamassa jostain esim. "näytä lisää kommentteja" niin helposti klikkaa vahingossa kaveripyynnön, kun ruuru ilmaantuukin hiiren alle. Onneksi jos on nopee, sen saa peruttua saman tien, mutta sillä tavalla olen itse onnistunut pyytämään muutamia random tyyppejä kaveriksi.

Vierailija
18/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ne kaverisuositukset tulevat? Osa niistä on sellaisia, joiden profiilia en ole ikinä käynyt katsomassa eivätkä edes ole kavereitteni kavereita.

Kuulut esim. johonkin samaan faceryhmään, olette olleet samalla sähköpostilistalla (nuo sp-osoitteet liitetty faceen) ja oliko jopa niin että jos olette osuneet kahvilassa, bussissa tms. lähekkäin niin siitäkin voi tulla ehdotus.

Vierailija
19/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on!

No eikä ole. Jos ei omalla profiililla uskalla olla jossain tai kirjoittaa jotain, niin se ei silloin ole tarpeellistakaan.

Vierailija
20/24 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta ja olen huomannut ne vasta kun ovat hyväksyneet. Ei mikään ihme, kun syötteen seassa on aina rivi näitä kaverien kavereita ehdotuksena. Helposti sormi niihin pyyntöihin osuu. Yhdeltäkin naiselta tuli tosi iloinen kiitosviesti kaveriksi pyytämisestä oikein sydämien kera😊 Yksi vahinkokaveri taas laittelee aina tosi hienoja synttäritervehdyksiä. Nykyään selailen huolellisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme