S-pappa
Päädyin "vahingossa" katsomaan kannasta sikiöseulonta verikokeiden vastauksia. Arvo oli reippaasti alle 100 ja koska pakko tietenkin googlettaa, niin ilmeisesti tämä saattaa viitata keskenmenoon.
Verikokeet otettiin neuvolan laskujen mukaan rv 10+4 kun taas omien laskujen mukaan olisi ollut vasta rv 8+3. Ultra vasta 2 viikon päästä ja en tiedä miten pystyn odottamaan sinne asti. Esikoinen tosiaan tulossa, joten ahdistaa, josko kaikki ei olekkaan hyvin..
Millaisia S-pappa arvoja teillä on ollut? Etenkin jos on todella matalat ollut, niin olisi kiva kuulla kokemuksia..
Kommentit (6)
Eikö siinä ole viitearvot mukana? Minkäs sille voi, jos kesken on mennyt.
Minkä omien laskujen? Netti on täynnä raskauslaskureita. Lasketaan viimeisten kuukautisten ekasta päivästä.
Oman mielenrauhan vuoksi voit toki käydä yksityisellä ultrassa. Ei niitä arvoja kannata itse tulkita. Turhaa stressiä vain. Tsemppiä odotukseen.
Omien laskujen, eli viimeisten kuukautisten mukaan, mutta vaan pidemmällä kierrolla kun neuvolassa lasketaan 😊
Omat arvot eivät tulleet Kantaan näkyviin, joten en osaa auttaa.
Itse hakisin mielenrauhan yksityiseltä, jos paljon ahdistaa. Itse kävin noihin aikoihin yksityisellä ultrassa juuri siksi, että ahdisti onko kaikki hyvin ja halusin muutenkin tietää missä mennään, kun oma kierto on lyhyempi kuin neuvolassa käytettävä kierto. Kuitenkin nuo verikokeet on tärkeä ottaa oikeaan aikaan.
Entäs S-mummo? Asiakasomistaja sekin.