Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Kaikkia ei voi miellyttää ja kun yhdelle kumarrat niin toiselle pyllistät. Tämän tyyppiset auttaa pääsemään yli ihmissuhteiden joskus hyvin yllättävistä hankaluuksista ja muutenkin ymmärtämään omaa huonoa sopeutuvuutta oikein mihinkään joukkoon, no siihen liittyen vielä yksi hyvä: te nauratte koska olen niin erilainen, minä nauran koska olette niin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tyhjän saa tekemättäkin.
Hmmm...hyvä kysymys.....varmaan se, että #this too shall pass#
Hei tonttu-ukot hyppikää nyt on apteekit auki
"Jos joka päivä voisi löytää jotain (uutta)."
Mikään ei ole ikuista, ei edes ongelmat!
Kaikkihan kaatuvat joskus mutta kun kaadut niin kaadu eteenpäin.
Slogan on vaihtunut tietenkin elämän kuluessa moneen kertaan. Viimeiset 15v ja tänään se on: ''Tehkää, isännät, perässä!''
Vierailija kirjoitti:
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.
Kivoille ihmisille tapahtuu kivoja asioita.
Sen minkä taakseen jättää sen eestään löytää
- pitää paikkansa elämässä varsin monessa asiassa
Se mikä ei tapa, sattuu ihan hitosti
( muokattu versio sanonnasta "se mikä ei tapa, vahvistaa")
- muokattu siksi koska huomasin että toistuvat vastoinkäymiset ja elämänkolhut ei vahvista ihmistä.
Sitä saa mitä tilaa!
>>> paitsi että ei todellakaan saa
"Ole kiltti kaikille. Et voi tietää minkälaisia taakkoja heillä on kannettavanaan".
Jotenkin tämä kolahti, ehkä siksi että olen luonnostani aika ystävällinen sielu.
Montaa muuta asiaa en ole, kadehdin ihmisiä jotka pystyvät tekemään hommat riuskasti. Mulla se on sellaista lykkäämistä. Loistan loppukireissä ja silloin jälki ei ole yhtä hyvää kuin jos tekee ajoissa. No, silläkin on leipä pöytään saatu.
vaihtuuko loppusana vuodenaikojen mukaan?